You are currently viewing אולם כנסים בדרום

אולם כנסים בדרום

אוניברסיטת דרום קרוליינה בצ'אפל היל (USCS) ואוניברסיטת דרום המתודיסטים (SMU) בסנט לואיס. בנוסף לחדרי ישיבות, רבים ממרכזי הכנסים הללו כוללים גם חדרי ישיבות לפגישות של ארגונים בינלאומיים כמו האו"ם, הפורום הכלכלי העולמי וקרן המטבע הבינלאומית. אפילו פגישות בינלאומיות גדולות יכולות להתקיים בחדרים אלה, כאשר המשרד לבקרת נכסי חוץ (OFC) של משרד החוץ האמריקני מארח פגישות בינלאומיות גדולות אף יותר.

בכל מקומות הכנסים במדינה החופשית יש חדרי כנסים וישיבות עם ציוד כנסים סטנדרטי וכן חדרי ישיבות לפגישות של ארגונים בינלאומיים כמו הפורום הכלכלי העולמי וקרן המטבע הבינלאומית.

החדר הראשי זמין לקבוצות של 60 אנשים ומעלה

וניתן לשלב שמונה חדרים לשלושה חדרי ישיבות בינוניים, שניים מהם יכולים להכיל 75 אנשים ושניים עד 75 אנשים. חדר הישיבות הראשי עם קיבולת של 1,500 מקומות ישיבה מציע 240 מושבים ויכלול 40 אנשים, בעוד ששני חדרי הישיבות הקטנים יותר במרכז הבניין מציעים 60 ו -60 מקומות ישיבה.
למידע נוסף אודות אולם כנסים בדרום מומלץ לבדוק כאן: roy-event.co.il
כדי לקרוא עוד אודות איך מפיקים כנס בארץ מומלץ לגשת לאתר roy-event.co.il

מרכז הכנסים של UCLA Lake Arrowhead מציע נסיגה

כמו אווירה השוכנת על 42 אזורי הר מיוערים. האורחים יכולים ליהנות מהקמפוס הציורי, הכולל אמפיתיאטרון ומזרקה חיצונית ממש מחוץ למרכז הכנסים. מרכז הכנסים מנור פקאן ממוקם בלב מחוז לוס אנג'לס, נסיעה קצרה מקמפוס UCLA. הוא יכול להכיל 1,500 אנשים והוא מתקיים באחד מחדרי הישיבות הגדולים בקמפוס עם קיבולת ישיבה של 2,000.

ממוקם בקלמסון, דרום קרוליינה, האורחים נהנים ממזג אוויר מתון כל השנה, מה שהופך את מסלול הגולף של המרכז לאופציה פופולרית עבור האורחים.

מרשים יותר מהחדרים היוקרתיים

אולם אולם הנשפים הגדול מצויד באור טבעי ובחלונות גדולים ויפים הכוללים בר בשירות מלא, פינת אוכל פרטית וטרקלין חיצוני. מרכז הכנסים מארח מגוון אירועים, כולל הכנס השנתי של האגודה האמריקאית לקידום המדע (AAAS), ובתי הספר רשאים לארח אירועים משלהם במרכז.

חדרי הישיבות בקומה הראשונה שמורים למצבים אלה ומתאימים לקבוצות גדולות

בכל חדר ישיבות שולחן אובאלי עם מקומות ישיבה שלא ניתן להסיר או לעצב מחדש, ופינת אוכל פרטית עם בר, טרקלין פרטי וטרקלין חיצוני גדול. בחדרי הישיבות שולחנות אליפסה עם מקומות ישיבה עד 20 אנשים, שלא ניתנים להסרה ולסידור מחדש. לשניהם טרקלינים פרטיים עם מקומות ישיבה פרטיים, בר ואזור חיצוני עם מרפסת מקורה.

לכל חדר שולחן אובאלי עם מקומות ישיבה עד 20 אנשים, פינת אוכל פרטית עם בר, טרקלין פרטי וטרקלין חיצוני גדול.

הקמפוס כולל גם את קולג 'הול ואת ביתן מילדרד סיינר

בו שוכן מרכז ההרצאות והכנסים של הארי סודקוף. האולם הגדול יכול להכיל עד 600 אנשים והוא אידיאלי לכנסים, פגישות ואירועים אחרים כמו גם למסיבות פרטיות. במרכז הכנסים ישנם שלושה חדרים נוספים עם מקומות ישיבה במרפסת, שיכולים להכיל 500 אורחים, כולל פינת אוכל פרטית עם בר, טרקלין פרטי וטרקלין חיצוני גדול. בנוסף לאודיטוריום של 400 מושבים (שיכול לשמש גם כאולם תצוגה) ולאולם הכנסים בן שתי הקומות, במרכז הארי סודאקוף יש חדר ישיבות קטן שיכול להכיל 500 אנשים.

מרכז הכנסים הוא גם בחירה פופולרית לאירועים מיוחדים ביוטה, עם מרפסת מקורה ומקום חובה לפגישות ואירועים.

קשתות הוויטראז 'המרהיבות והקימורים הופכים את זה לאחד ממרכזי הכנסים הייחודיים ביותר בארצות הברית שתוכננו בקמפוס

אוניברסיטת מיאמי היא קמפוס עם קפלה רומנסקית, ומרכז הכנסים שלה משמש לאירועים, שכל אחד מהם מארח מגוון אירועים כמו כנסים, חתונות ואירועים מיוחדים אחרים.

מרכז הכנסים כולל את חדר הישיבות הגדול ביותר באוניברסיטת ויסקונסין

מדיסון, עם קיבולת של 2,000 איש. על ידי קביעת התצורה של לוח השנה של גוגל של אוניברסיטת ויטן תוכלו להשתמש בלוח השנה כדי להזמין חדרי ישיבות למדעי הגנום בדרום גרמניה.

הכף הצפוני מציע מתקנים ממספר צירים לרבים, עם מתקנים רבים למחקר וכנסים. בחר את היעד המועדף שלך למטה כדי למצוא את חדרי הכנסים הטובים ביותר למדעי הגנום בדרום גרמניה.

מרכז כנסים זה ממוקם בלב אוסטין

באחד האזורים היפים ביותר בטקסס, ממש ליד מרכז הכנסים של אוסטין. אולם מרשימה יותר היא העובדה שהוא משמש כמפקדה של המכללה לרפואה וטרינרית של אוניברסיטת טקסס. יש בו את כל מה שהיית מצפה ממתקן כנסים כגון אולם כנסים, חדרי ישיבות ואולם הרצאות.