You are currently viewing איך בוחרים מעצב פנים מבין כל המעצבי פנים המובילים שיש?
מעצבי פנים מובילים

איך בוחרים מעצב פנים מבין כל המעצבי פנים המובילים שיש?

אם אין לך מושג ברור איזה סוג של עיצוב אתה אוהב, חפש השראה לפונקציונליות וסגנון שימשכו אותך ואת המשפחה שלך. תוכלו לבדוק עם משרדי מעצב פנים באזור מגוריכם ולבחור מראה התואם את בחירות העיצוב שלכם. הכרת הסגנון שלך חשובה כדי שתוכל לשכור את מעצב הפנים המתאים. למעצבים רבים יש סגנון ייחודי משלהם, למרות שהטובים באמת צריכים להיות מסוגלים להתאים את עצמם להעדפות שלך.

נניח שאתה יודע מה אתה מחפש וזיהית כמה מעצבים שמתאימים לסגנון שלך. מעצבי הפנים שיצרו מספר תיקי עבודות שעשויים להתאים לסגנון שלך. נסו לברר עוד ולעיין בתיק העבודות. ראה מה הם עשו בפנים ונסה לדמיין את החיים במרחב הזה.

מעצבי פנים – יודעים ומכירים את עבודתם

ולמרות שהמראה שאתה רוצה שיהיה לבית שלך חשוב מאוד, חשוב גם לתת למעצב פנים לטפל בתהליך. מעצבי פנים מובילים אולי יגידו לכם שהפרויקט שלכם נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם, אבל סביר להניח שהם עסוקים מאוד ואתם ברשימה ארוכה של לקוחות – יש לקוחות שיותר יוקרתיים מכם; ומכאן לקבל יותר תשומת לב וזמן.

מסיבה זו, זכרו ליצור קווי תקשורת ברורים. שאל את המעצב איך הוא או היא מעדיפים לתקשר ולקבוע פגישות, וודא שזה עובד גם עבורך. גלה עד כמה אינטראקציות עם לקוחות מרתקות, והיה מוכן לקבל החלטות ולסמוך על התהליך היצירתי.

בסופו של דבר, בחרת במעצב הזה כי קיבלת השראה מהעבודה שלו. לאחר שהחלטתם עם מי אתם רוצים לעבוד, התקשרו והודיעו למעצב על בחירתכם.

לאחר שבחרתם – הגיע הזמן לפגוש את המעצבים פנים אל פנים

במהלך פגישה זו, שאלו את עצמכם כמה לקוחות שתוכלו לפנות אליהם לקבלת המלצות, ניסיון, כישורים, שירותים שהמעצב יספק, עלויות, משך הפרויקט וכל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו.

במהלך הפגישה שאלו את עצמכם לאילו לקוחות תוכלו לפנות לקבלת ניסיון, המלצות, כישורים, אילו שירותים יספק המעצב, העלות, משך הפרויקט ומה עוד תוכלו לחשוב עליו. כדי להקל על התקשורת, קבעו פגישה מראש עם מעצב, קבלן או אדריכל, מעצב ועצמכם.

נסו לתקשר ולשתף את המחשבות והדעות שלכם למעצב הפנים שבחרתם

חשוב שיקשיבו היטב וישאלו שאלות עמוקות על מנת להבין באמת את מהות חזון הבית שלכם. אלו השאלות שהמעצב שלך צריך לשאול, וכלקוח אתה צריך להיות מוכן לענות עליהן בכנות.

אמנם זה אולי לא קל להגיד שאתה לא אוהב את מה שהם עשו, אבל מעצב הפנים שלך לא ייעלב אם תוותר על הרעיון. אתה משלם להם על פרויקט שאתה אוהב וזו העבודה שלהם. ודא שאתה פתוח ואל תתעלם מהערות מעצבים מבלי לתת להם הזדמנות.

הקפד לבדוק את תיק העבודות של כל מעצב פנים

כדי לוודא שהרעיונות שלו עומדים בציפיות שלך. קח רגע לשכור מעצב. אם הפרויקט שלכם קטן, או שאתם לא חושבים שאתם צריכים להזמין מעצב פנים מוסמך, מצאו מעצבי פנים מובילים באזורכם המתאים לצרכים, לתקציב ולטעם שלכם. ניתן למצוא מעצבת פנים שיכולה לספק כל סגנון וכל ארנק; רובם יכולים להתמודד עם מגוון מגמות וסגנונות עיצוביים.

על ידי הגדרת תקציב נכון

אתה יכול למצוא בקלות את המעצב המתאים המתאים לסגנון שלך. לכן, תחילה בחרו מעצב שהקבלן אוהב, רצוי מישהו שיש לו ניסיון עם סוג הפרויקט שלכם. לפני שכירת איש מקצוע בתחום העיצוב, עליך להחליט איזה מהם מתאים למעצב הפרויקט או המעצב שלך.

למצוא מעצב פנים שיוכל להגשים את החזון שלך זה כמו למצוא בן זוג

זה לא יעבוד אם אין כימיה ואתה צריך לאהוב את אותם הדברים. כשזה מגיע לבחירת מעצב פנים, שזה יכול להיות קצת כמו לצאת עם מישהו (כמו להתחייב ולשאול את השאלות הנכונות).

זה קצת כמו מעסיק ששואל עובד פוטנציאלי למה הוא חושב שהתפקיד מתאים לו; על ידי הבנת האופן שבו מעצב מעריך את הפרויקט שלך, תלמד הרבה ותראה אם ​​סדר העדיפויות שלו או שלה תואם את העדיפויות שלך.

מעצבים מסוימים מעדיפים להתייעץ עם הלקוח בכל שלב

בעוד שאחרים מעדיפים שליטה יצירתית מוחלטת, כך שאתה רוצה לדעת מראש למה לצפות. חשוב מאוד להתקשר עם המעצב המקצועי שלך כדי ששניכם תדעו למה לצפות אחד מהשני לאורך כל הפרויקט. הם גם יכירו את קודי הבנייה וכללי ניהול הפרויקט אם הפרויקט שלך דורש בנייה וקבלני משנה.

אולי תרצו לערב את האדריכל שלכם בבחירת מעצב פנים, בין אם זה המלצה על מישהו שעבד איתו בעבר, או שימוש באחד ממעצבי הפנים שאולי יש לחברה בצוות.

שכירת מעצב פנים טוב לפרויקט הבא שלך תחסוך לך הרבה זמן וצרות. מעצב פנים טוב יחסוך לך חודשים של דגימת מוצרים ומחקרים אחרים וימנע כמה טעויות שעלולות להיות מעצבנות.

מעצב פנים יכול לעשות הכל

החל מפסקול פשוט של הרעיונות שלך ועד למשימות מורכבות יותר כמו קניית צבעים ובדים, תכנון התקנה ואפילו צפייה בעבודה. בכל הנוגע לבחירה והתאמת שילובי צבעים, גימורי צבע, סגנונות ריהוט ונברשות שנכנסים לחדר זה, כאן נכנס לתמונה מעצב הפנים. כדי להפיק את המרב מהחוויה, הקפד להקפיד על הדברים הבאים לפני העסקה מעצב או מעצב.

עשיתם בחירה מצוינת

לאחר שקיבלתם המלצות על מעצבי פנים אבל עכשיו אתם צריכים להיות בטוחים שהמעצב שאתם שוכרים יתאים לכם ולבית שלכם. העסקת מעצבת שיפוצים תדרוש זמן רב ותכנון קפדני. הפוטנציאל שמציע פרויקט שיפוץ בית יכול להיות מרגש, אך גם מאתגר בכל הנוגע ללוגיסטיקה.

בעוד שחלק מבעלי בתים קיבלו השראה מרעיונות בכל הנוגע לעיצוב, ייתכן שאין להם את הכספים או הכישורים להרכיב את הכל ולהביא אותו לידי ביטוי.

למרות שהעסקת אנשי מקצוע בתחום העיצוב יכולים לפתור את בעיות העיצוב והסטייל שלך היטב

הם לא יופיעו בקסם או יפתרו את כל הבעיות יום אחד. העסקת אנשי מקצוע בתחום העיצוב שיעבדו עבור הבית שלך יכולה להיות השקעה עצומה. למרות שחלק מהלקוחות לא ששים לשכור מעצבים מקצועיים מכיוון שהם מודאגים מהעלויות, מעצבים יכולים לעזור לך להימנע מטעויות יקרות.