You are currently viewing איך לבחור תמונות זכוכית לבית

איך לבחור תמונות זכוכית לבית

כלי זכוכית הם אחד הנושאים הקשים ביותר לעבודה, ולכן אעסוק ביסודות צילום הזכוכית ואראה לכם שמונה טריקים לשיפור תמונות הזכוכית היצירתיות שלכם. אדריך אתכם דרך משקפי הצילום, מה זה יכול לעשות עבורכם בבית ועל מה עליכם להסתכל.

בעת בחירת תמונה לעיצוב הזכוכית שלך, וודא שהיא מתאימה היטב עם וריאציות צבע אחרות בחדר שלך. לפני שתבחר בסוג מערכת קיר הזכוכית, עליך לבחור צבע וסגנון.

אם אתה מצלם משקפיים על רקע לבן, אתה רוצה שהזכוכית השחורה לא תשתקף על ידי הלבן. מכיוון שזכוכית עשויה מצבע הזכוכית, ולא מהצבע שהיא חלה.
למידע נוסף אודות איך לבחור תמונות זכוכית לבית ותמונות זכוכית לבית יש לגשת לאתר decormore.co.il
לעוד פרטים אודות איך לבחור תמונות זכוכית לבית וDecor & More ניתן לגשת לאתר decormore.co.il

משטח הזכוכית של מסגרת תמונה כבר רגיש מאוד להחזרת אור

כך שמריחת תמונה מלוטשת מאוד על הזכוכית תוסיף כנראה שכבה רפלקטיבית שמקשה מאוד על הערכת התמונה. אם אתה רוצה להציג את ההדפסים שלך בזכוכית, גימור מט הוא בחירה טובה. צילום מט אינו נדבק לזכוכית של מסגרת התמונה ומשקף פחות אור, מה שהופך אותו לבחירה טובה יותר מתמונות מבריקות. תמונות המוצגות במסגרת זכוכית צריכות להיות מודפסות על רקע שחור כדי למנוע מהן להיצמד למשטחי זכוכית ולהחזיר יותר מדי אור.

רעיון מהנה לצילומי פנים

הוא לצלם דיוקן ואז לצלם אותו כדי ליצור אפקט חשיפה כפול. דרך נוספת לעשות שימוש חוזר בתמונות ישנות באופן יצירתי היא להציג תמונות על גבי מסך הטלוויזיה או המחשב הנייד, ואז לרסס טיפות מים על הזכוכית. המונח ויטראז'ים חל גם על זכוכית אמייל, שבה הצבעים נצבעים על החלון והזכוכית מוזגת לאחר מכן בתנור. לעתים קרובות מאוד, טכניקה זו מוחלת רק על חלקי חלונות, אך שיטה שנייה, המשמשת לעתים באזורים ללא חלונות, היא "זכוכית מהבהבת", ציפוי דק של זכוכית צבעונית הממוזג עם זכוכית חסרת צבע או זכוכית צבעונית ליצירת שונה צֶבַע.

חקור את הסלקטיביות של הזכוכית שלך על ידי בחירת מכשיר זכוכית מסונן עם כמות ספציפית של אור או חום החודר לחלל הפנים. אם יש להשתמש בזכוכית כחלונות ויטראז ', ניתן להשתמש במספר תוספים להפחתת הגוון הירוק.

אם ברצונך להכניס אור טבעי יותר לביתך אך יש לך אפשרויות מוגבלות על הקירות החיצוניים שלך

חלונות גג הם אפשרות מעולה בסגנון חלון. חלונות תמונה יכולים להיות אופציה טובה עבור בעלי בתים המחפשים חלון שיכול לשפר את האור האסתטי והטבעי של הבית ולהגביר את הנראות.

מסגור תמונות מאפשר לך להפוך זיכרונות מיוחדים וסצנות יפות לקישוט הבית והמשרד

אם אתה זקוק למסגרת, לאומנים מנוסים יש מגוון רחב של אפשרויות זכוכית לכל מסגרת שתרצה למסגר לבית, למשרד או אפילו לחדר המשפחה שלך. מסגרות יכולות להיות רק מחזיק להצגת התמונות שלך על הקיר או על שולחן השולחן. מסגרות חלון ישנות יכולות להיות הקיר הנכון להרכבת מסגרות לתמונות, כגון מסגרות תמונות או מסגרות לוח, כמו גם אמצעי לאחסון ותצוגת תכשיטים.

בחירת הזכוכית המתאימה לחלונות שלך

היא החלטה חשובה, ואכן היא יכולה להיראות כך, אך ההחלטה יכולה להתגלות כיתרונות רבים, כגון שמירה על מבט האור שלך. הבהירות האופטית של זכוכית למינציה או מחוסמת מצוינת במוצרים אלה והם יספקו לכם שירות מספק לדלתות וחלונות למשך שנים רבות. זכוכית לא רק עוזרת לשמור על החום בביתכם, אלא גם יכולה לעשות דברים מדהימים עבורכם. אנו מתחייבים שלא תטעה את אנשי המקצוע בסדרת "Best Pick" עם אפשרויות הזכוכית הטובות ביותר לחלונות, משקפי דלתות ואפילו מסגרות לתמונות.

החוק למגורים בינלאומי קובע היכן יש להשתמש בזכוכית מחוסמת בביתכם והיכן זכוכית רגילה

עם זאת, זכרו כי אין באמת סיבה להתעקש על זכוכית בטיחות אם הקוד אינו דורש זאת. לפעמים אתה צריך להוסיף גם תווית קטנה או תחריט כדי למנוע מאנשים לעבור דרך הכוס. חשוב על לשים עליו כמה סימנים לפני שאתה דוחף אותו מעל הדלת.

אם יש לך כוס של מערב

כדאי לשקול זכוכית עם ביצועים גבוהים כולל זכוכית למינציה מכל הסוגים. אם אתה עדיין אוהב דלת זכוכית אחת אך רוצה להוסיף עוד סגנון, יש הרבה דרכים להעביר אור טבעי יותר אם אתה רוצה. קיר זכוכית בגודל כיס הוא גם בחירה אם אתם באמת רוצים חלונית זכוכית שנעלמת כשהדלת פתוחה. סט הזכוכית העירום המומלץ על ידי נגרי אלברט די דומה, אם כי אני אוהב את המראה המודרני יותר של קיר כיס במקום דלת הכיס המסורתית.