You are currently viewing איך לבצע מחקר מילות מפתח לקידום ממומן בגוגל

איך לבצע מחקר מילות מפתח לקידום ממומן בגוגל

כלי מילות המפתח הוא כלי לחיפוש מילות מפתח מקוון בחינם המשתמש בהשלמה אוטומטית של גוגל כדי ליצור מאות מילות מפתח ונושאים רלוונטיים. הוא מוציא הצעות למילות מפתח של גוגל ומציג אותן בממשק קל להבנה עבורך.

למידע נוסף אודות הגרסה המורחבת של כלי מילות המפתח

עיין בדף המנוי pro Keyword Tool pro. אם אתה רק מתחיל, אינך יודע באילו מילות מפתח להשתמש במוצר שלך או פשוט רוצה לבצע חיפוש מילות מפתח יסודי, עיין בכלי חיפוש מילות המפתח בחינם עבור Sonar Sellicss. בעזרת כלי זה תוכלו למצוא מילות מפתח רלוונטיות עבור המוצרים שלכם בשוק אמזון בארה"ב ובאירופה.

כשאתה מזין מילת מפתח בכלי המחקר החינמי של Sonar Sellicss

תקבל רשימה של מילות מפתח קשורות המדורגות ברלוונטיות ובנפח החיפוש. ניתן להוריד רשימה זו ללא תשלום כגיליון אלקטרוני של Excel. למד כיצד לכלול מילות מפתח, מילים וביטויים שניתן להשתמש בהם כדי להתאים את המודעות שלך למונחים שאתה מחפש.

כאשר המודעות שלך מופיעות

כאשר אנשים מחפשים את המוצר או השירות שלך, מילות המפתח שאתה בוחר חייבות להתאים למילים ולביטויים שאתה מחפש. בחירת מילות מפתח איכותיות ורלוונטיות לקמפיינים הפרסומיים שלך עוזרת לך להגיע ללקוחות הרצויים מתי שתרצה.

ניתן להוסיף מילות מפתח שליליות ברמת מסע הפרסום

אך תוכל גם לחדד את מילות המפתח שלך על ידי הוספת מילות מפתח ספציפיות לקבוצות מודעות ספציפיות. אם אתה מוכר פריזבי, למשל, תוכל להוסיף למסע הפרסום שלך בגוגל את מילת המפתח "קנה פריזבי".

פרסום במחשבים אישיים

הוא ערוץ הפצה ישיר ל- Google Ads, המבוסס על כוונות ומילות המפתח של המשתמשים. על ידי בחירת מילות מפתח וביטויים בקפידה, אתה מוודא שמודעות ה- PPC שלך לשלם לכל קליק נראות על ידי אנשים שממש מסתכלים המוצר או השירות במנוע החיפוש שלך ב- Google. כאשר מישהו נכנס לשאילתת חיפוש, מודעות Google מוצגות על סמך מה שרלוונטי עבורו ומה שגוגל רואה כמונח חיפוש במודעה שמוצגת.

הזן מילות המפתח שלך ו- Google יחפשו חברות כמו שלך. מילות מפתח הן ביטויים ספציפיים ורלוונטיים למה שאתה מציע. נקודת המוצא לחיפושי מילות המפתח היא האתר או דפי הנחיתה אליהם קישור המודעה שלך.

נניח שיש לך אתר

כותב עותק רלוונטי ויש לך מספיק חומר, ערוך רשימה מקיפה של מילות מפתח הקשורות למוצר או לשירות שלך. חמושים ברשימה הגונה של מילות מפתח להציע, השלב הבא הוא להשתמש בכלי מחקר מילות המפתח הזמינים אליך כדי לקבוע איזה מילות המפתח נשמטות ללא הרף. זה לא מספיק פשוט ללכת עם המוח שלך – כלי מילות מפתח יכולים לעזור לך להימנע משימוש במונחים שאנשים מקלידים במנועי חיפוש.

ישנם עשרות כלים שיכולים לתת לך מבט על מידת הפופולריות של מילות מפתח מסוימות מחוץ למתכנן מילות המפתח של גוגל, כולל Google Ads (המכונה גם AdWords) וכלי הצעות המפתח החינמי של WordStream.

מיקוד לפי מילות מפתח

בשילוב עם מיקוד דמוגרפי, זו הדרך ללכת אם אתה רוצה להתחבר לקהל קר שלא מכיר אותך. מיקוד לפי מילות מפתח מציג את המודעות שלך בפני משתמשים שחיפשו או הביעו עניין במונחי חיפוש מסוימים. המיקוד מאפשר לך לשווק מחדש קבוצות משתמשים מסוימות (כולל כאלה שמתקשרות עם העסק שלך בדרכים מסוימות), ומיקוד דמוגרפי מאפשר לך למקד על סמך גיל, מיקום, הכנסת משק הבית והאם אתה הורה או לא. שתי שיטות אלה מאפשרות לך להיכנס לפני (או להישאר מול) האנשים שמחפשים את מה שאתה רוצה למכור.

אם תשאיר את מילת המפתח שלך כהתאמה גסה

גוגל תציג את המודעות שלך רק עבור מונחי חיפוש שלדעתה רלוונטיים למילת המפתח שלך. המשמעות היא שהמודעות שלך מקבלות יותר הופעות מאשר אם אתה מציג מודעות עבור מונחי חיפוש לא רלוונטיים, וזה בזבוז של התקציב שלך. ביטויים התואמים מילת מפתח יפעילו מודעות לביטוי המדויק או לחלק ממילת המפתח שהוזנה בגוגל.

במקביל

יש להוסיף מילות מפתח שליליות כגון "ארנקים בכחול" לחשיפות הקמפיין האוטומטיות, כך שמונחי חיפוש רלוונטיים כגון "ארנקים בכחול" יופסקו. אלה יתווספו למדריך למילות המפתח כדי לאפשר לקבוצות מודעות התאמה רחבה יותר למיטוב הצעות המחיר למילות מפתח.

בדוק את איכות מילות המפתח שלך על ידי הוספת העמודה ציון איכות לכרטיסיית AdWords בכרטיסייה מילות מפתח בחשבונך

זה לא רק יעזור לקבוע את המיקום של המודעות שלך אלא גם ישפיע על תהליך ההתמחרות ועל המחיר שאתה משלם עבור כל קליק. אם המותג או המונח שלך זולים להמרה ועוזרים להגן על עצמך מפני תחרות, זה יעזור לדירוג שלך במנועי החיפוש.

מילות המפתח שלך יקושרו לנוסח הפרסום שלך בתשלום לקליק. הנוסח, בתורו, תואם את המילים והביטויים שבהם אתה משתמש בדפי הנחיתה של האתר שלך שאליהם המודעות שלך מקשרות.

הכלי שלך גלה מילות מפתח חדשות מאפשר לך לחפש מילות מפתח רלוונטיות וליצור רשימת רעיונות למילות מפתח חדשות שתוכל להשתמש בהן באופן ספציפי

כדי לקבל רעיונות למילות מפתח להוסיף לרשימה שלך, תוכל להשתמש במתכנן מילות המפתח של Google Ads. בקר באתר מתכנן מילות המפתח של גוגל ולחץ על עבור אל מרכז מתכנני מילות המפתח.

מתכנן מילות המפתח מספק תובנות לגבי מילים וביטויים הקשורים לעסק שלך, למשל היכן שאנשים מחפשים אותם. זה גם נותן לך סכומי הצעת מחיר המוצעים עליהם אתה יכול להציע, כמו גם כיצד הם תחרותיים עבור מילות מפתח מסוימות.

עכשיו שאתה יודע את העלות וסוג המודעות שאתה יכול להציג עם Google Ads, בוא נסתכל כיצד לייעל את המודעות שלך בעזרת מתכנן מילות המפתח של Google. מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא כלי מילות המפתח החינמי של גוגל שעוזר לך לבחור לאיזה למקד.

משתמשים מתמודדים על מילות מפתח המכוונות למיקומים ואלמנטים אחרים בשוק בתוך קהל היעד הדמוגרפי שלהם

מילות מפתח ממומנות למוצרים (ASIN) הן מודעות ממוקדות הדומות ל- Google AdWords, המאפשרות לקדם מוצרים בודדים בתוצאות החיפוש של אמזון ובדפי פרטי המוצר. קישורי חסות הם דרך יעילה להציב את המודעות שלך באתרים בראש מנועי החיפוש.
למידע אודות מדריך לקידום ממומן בגוגל מומלץ לגשת לאתר webby.co.il

לעוד מידע על איך לבצע מחקר מילות מפתח לקידום ממומן בגוגל וקידום ממומן בגוגל כדאי לבדוק ב- webby.co.il