You are currently viewing איך מאתרים נזילה בבית

איך מאתרים נזילה בבית

נזילת מים בביתכם עשויה לעלות לכם כסף רב בחשבון המים שלכם, ונזקי מים קשים יכולים לעלות לכם אלפי יורו לתיקון.

אם אתה מזהה נזילה

כבה את קו המים והתקשר לאינסטלטור בהקדם האפשרי. הקפד להתקשר לאינסטלטורים מקצועיים כדי לתקן את קווי הגז אם אינך מוצא את המקור האמיתי של דליפת הגז או אם הוא האמין שהוא רציני יותר ממה שחשבו בתחילה. חשוב למצוא את מד המים ולכבות אותו בביתכם, מכיוון שנזילה לא מזוהה עלולה לגרום נזקי מים חמורים למערכת התברואה שלכם ואף לדליפות מים. ניתן לכבות מים גם בבית בגלל נזילות, שלדברי סוכנות המים האירופית גורמות לנזק רב יותר.

אם אתה חושד שנזילה גז בביתך

מומלץ להזמין אינסטלטור שיודע לפתור בעיות מורכבות בקו הגז. המידע שאתה אוסף יכול לעזור לך לקצר את הזמן שלוקח לאינסטלטורים למצוא את הנזילה ולחסוך לך כסף. אם אתה חושד שנזילה בביתך, מציאת הצינור השבור לפני התקשרות למתקין יכולה לחסוך לך כסף בטווח הארוך.
כדי לקרוא עוד אודות איתור נזילה בבית כדאי להעיף מבט ב- אינסטלטורבתים.com
כדי לקרוא עוד אודות א.ע אינסטלציה ואיך מאתרים נזילה בבית יש להעיף מבט ב- אינסטלטורבתים.com

אם אינך יכול להסיר את צינור הניקוז

כדי לבדוק את הדליפה, הקשב לרעש שורק שמעיד שהוא עלול לדלוף. אם היית צריך להתנהג בעצמך או שאין לך ניסיון לתקן בעיות כאלה, עדיף להתקשר לאינסטלטור מורשה. ישנם מספר צעדים שניתן לנקוט כדי למצוא נזילה לפני שאתה מתקשר לאינסטלטור. נסה להתקשר לחברת אינסטלציה ולבקש ממנה לבצע בדיקת לחץ, מכיוון שהדבר יכול לסייע במעקב מאיפה הנזילות ומה מקור הנזילה.

אם הקריאה לא משתנה ואתה עדיין זז

ייתכן שיש לך נזילה ותצטרך להתקשר לאינסטלטור לקבלת עזרה נוספת. בואו נראה איך אפשר לדעת אם יש נזילת מים מתחת לאדמה, מדוע צריך לתקן אותה ואילו צלילים אתם יכולים לשמוע. עקוב אחר ההוראות הקצרות האלה, שיסבירו כיצד למצוא ולתקן נזילות מים בקירות שלך ולתת לך הוראות מהירות וקלות כיצד לתקן נזילות אלה. בואו נסתכל על החלק הראשון של המדריך הזה ואיך מצאנו ותיקנו נזילת מים בקירות שלנו. למד את היסודות של נזילת מים בבית כפי שהוא מתגלה ושם קץ לעלויות גבוהות ולנזק בלתי הפיך. בפרויקט זה אנו נראה לך כיצד למצוא את מקור נזילת המים בביתך על ידי חיפוש בכל מקורות המים האפשריים בבית כדי להפוך את גילויו לתהליך פשוט. אין סימנים חזותיים של נזילות מים, לא משנה היכן הנזילה והאם המים מגיעים מהקירות או מהמרתף. אנו נסקור את כל האזורים הללו כדי שתוכלו לראות מאיפה הדליפות שלכם.

אם תפנה לאינסטלטור מקצועי בנוגע לדליפה אפשרית בקירותיך

הוא בטח ישאל אותך מדוע אתה חושד שישנה נזילה. אם אתה מרגיש שיש צינור דולף בקירות ואתה לא יודע איפה זה, פנה לעזרה מקצועית על ידי בירור מה שמומחים מכנים זיהוי נזילות מים בקירות.

כמובן, הדרך הקלה ביותר למצוא את מקור הנזילה היא להזמין אינסטלטור שימצא אותה עבורך. אם אתה יודע היכן הנזילות בחצרך או בחצרך, תוכל להתקשר לאינסטלטור שלך כדי לתקן אותן.

אם אתה חושב שיש לך נזילה בצינור הביוב

תצטרך שהשרברב שלך יבצע בדיקת מצלמה כדי למצוא את מקור הנזילה. אם בבדיקה חזותית לא נמצא נזילה בצנרת, תזדקק לאינסטלטור מקצועי כדי לאתר את הנזילות. תן למים לצאת לילה ולראות מה קורה: אם מפלס המים יורד בן לילה או יורד מתחת לרמה מסוימת (למשל 1,000 ליטרים לשעה), אינך צריך להזמין חברת ניקוז שתבדוק ותעקוב אחר הצינור הדולף שלך.

אפילו בשיטות שלעיל, לא תוכל לקבוע את המיקום המדויק של נזילה בביתך. במקרה זה, השרברב שלך לא יכול לזהות את הנזילה או את מיקום הנזילה ללא בדיקה ויזואלית.

אם אתה מאבד את לחץ הדוד

מריח עובש, יש לך כתמים לחים או שקיבלת חשבון מים גבוה, אינסטלטור מקצועי יכול לעזור לך לזהות את הנזילה ולתקן אותה כמה שיותר מהר. אם יש לכם נזילת מים במחתרת, תוכלו לאשר זאת על ידי בדיקה ויזואלית של מתקן הבית. אינסטלטורים מקצועיים הם מומחים באיתור ותיקון נזילות מים ונזילות בבתים.