You are currently viewing איך נכון לבנות חנות אינטרנטית

איך נכון לבנות חנות אינטרנטית

אני אראה לך איך ליצור חנות אינטרנטית ואיך למצוא מיליוני מוצרים ממותגים שאתה יכול למכור מבלי לבזבז כסף על מלאי. בקורס שלי תלמדו כיצד ליצור אתר אינטרנט לחנות מסחר אלקטרוני. במאמר זה תלמדו כיצד ליצור את החנות המקוונת שלכם עם וורדפרס ו-WoCommerce ולהקים עסק ביתי תוך זמן קצר. המדריך שלנו לבניית אתר מסחר אלקטרוני יספר לך את כל מה שאתה צריך לדעת כדי ליצור את אתר המסחר האלקטרוני שלך כדי שתוכל להתחיל למכור באינטרנט.

למרבה המזל

קל ללמוד כיצד ליצור אתר מסחר אלקטרוני כדי למכור את המוצרים או השירותים שלך באינטרנט. יצירת אתר CMS פשוט היא לא כל כך קשה, אבל פיתוח אתר מסחר אלקטרוני פונקציונלי במלואו מגיע עם אתגרים רבים מכיוון שהוא נועד לא רק להציג את המוצרים והשירותים שלך, אלא גם להניע את המשתמשים שלך לקנות באינטרנט. פלטפורמות מסחר אלקטרוני מודרניות הן זולות ואינטואיטיביות במיוחד, ומאפשרות לך ליצור חנות אינטרנטית עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך בכמה קליקים בלבד.

פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך

היא המקום שבו האתר שלך חי באינטרנט ויש לך אפשרויות רבות לבחירה. אם כבר יש לך אתר באחת מהפלטפורמות האלה, אתה יכול להוסיף תכונות מכירה מקוונות פשוט על ידי מעבר לתוכנית מסחר אלקטרוני. כשמדובר בבניית חנות מסחר אלקטרוני, ישנן פלטפורמות רבות לבחירה. על ידי הפעלת חנות מסחר אלקטרוני, אתה יכול להגיש את רעיונות המוצרים שלך באינטרנט ולגשת למאגר העצום של לידים הזמין שם.

Shopify קיימת כבר למעלה מ-15 שנה

עם למעלה מ-2 מיליון חנויות שנבנו באמצעות הפלטפורמה, ועבור רוב העסקים הקטנים שמחפשים להפעיל חנות מקוונת במהירות, קשה למצוא אפשרות טובה יותר. כמו כן, עם למעלה מ-6300 אפליקציות בקטגוריות כמו dropshipping, עיצוב, הגשמה, משלוח, מרצ'נדייז, שיווק ועוד, חנות האפליקציות Shopify היא הטובה מכל בוני המסחר האלקטרוני. עם זאת, אם תרצה, תוכל לבחור מתוך למעלה מ-6,300 אפליקציות בחנות האפליקציות של Shopify.

כדי להקים חנות, תזדקק לשם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. ספק האירוח שלך יאחסן את קבצי האתר שלך, ושם הדומיין שלך מספק כתובת שבה הלקוחות יוכלו למצוא את החנות שלך.

שני הדברים הראשונים שאתה צריך

כדי להתחיל כל סוג של אתר הם ספק אירוח ושם דומיין. לפני שתוכל להתחיל למכור, עליך להגדיר כמה דברים כגון מידע על מטבע, תשלום ומשלוח. הדבר הראשון שתצטרכו כדי לפתוח חנות מקוונת הוא מוצר שהלקוחות ירצו לקנות.

אם אתה מגלה שכבר יש הרבה חנויות יוקלילי מקוונות פופולריות במיוחד

אולי הגיע הזמן לשקול למכור מוצר אחר. אתה יכול גם להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות כמה חנויות יוקלילי מקוונות מיוחדות כבר זמינות ומה הביצועים שלהן בשוק.

או שתשלוף את הטלפון שלך ותפנה לאתר של סוני (או Bose

Beats או Sennheiser), או שתבדוק באחת מהחנויות שלהם (אם אתה מסוג האנשים שמקפידים במיוחד על מוצרי בדיקה לפני הקנייה ). . סביר להניח שתוציא את הטלפון שלך ותחפש בגוגל "קנה נברשות באינטרנט" או "נברשות עם משלוח חינם". אולי אתה מוכר חובב, או אולי אתה צולל לתוך מסחר אלקטרוני ורוצה לנסות משהו חדש.

אם אתה מוכן להתחיל למכור באינטרנט

אתה כנראה לא רוצה לחכות, אבל גם אם יש לך את הידע הטכני, בניית חנות מקוונת יכולה להיות קשה. אז, הגיע הזמן להרכיב הכל כדי שתהיה מוכן ליצור את החנות המקוונת שלך. לאחר שהנחת את הבסיס לחנות שלך, הגיע הזמן להפוך אותה לשלך.

עכשיו אתה יודע איך להקים חברה

איך להקים את האתר שלך ואיך לעמוד בדרישות מס מכירות מקוונות. אחת המיומנויות החשובות ביותר שתוכלו ללמוד כיום היא בניית אתרים כי אם אתם רוצים להקים עסק, בעצם כל מה שאתם צריכים זה אתר ולוגו. לכן אני הולך לחלוק איתך את כל מה שכולם צריכים כדי לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך, מיצירת לוגו חינמי של החברה ועד לחיצה על כפתור הפרסום בניצחון. זה יעזור לך להרכיב כמה תוכניות שיווקיות עבור העסק שלך, ישאל אותך שש שאלות חשובות שאתה צריך לשאול ולענות לפני פתיחת חנות מקוונת, ויידע אותך מה אתה צריך להשיג ויש בהישג יד כדי להקים את החנות שלך. רק כמה שאפשר.

קורס זה מספק הנחיות ברורות שלב אחר שלב לכל מי שרוצה ללמוד כיצד ליצור חנות מקוונת ולהצטייד בה במוצרים

גם אם אין לך עדיין מוצרים למכור. מדריך שלב אחר שלב לבניית החנות המקוונת הראשונה שלך עם WooCommerce כדי ליצור חנות WooCommerce, תחילה עליך להתקין ולהגדיר וורדפרס.

אם כבר יש לך אתר אינטרנט (כמו אתר וורדפרס) ואתה רוצה להוסיף לו חנות מקוונת

כלי פלאגין כמו Ecwid יהיו שימושיים. Ecwid מאפשר לך להוסיף ווידג'ט לאתר שלך (או כל נוכחות מקוונת אחרת שמקלה להוסיף HTML, כגון דף מדיה חברתית או בלוג) והמשתמשים יראו חנות מקוונת מתפקדת במלואה במיקום זה. כאשר אתה נרשם, Ecwid נותן לך את האפשרות לשלב את החנות שלך עם האתר הקיים שלך (תומך ברוב הפלטפורמות כמו WordPress, Weebly, Drupal וכו') או ליצור את החנות שלך עם שם הדומיין company.site (אם כי אתה יכול לשנות אותו ל- דומיין מותאם אישית בכל עת על ידי שדרוג לתוכנית Venture). בעמוד הראשי של Shopifys, תראה אפשרות להירשם לגרסת ניסיון בחינם.

ברגע שאתה יודע את היסודות

אולי תרצה לשקול להגדיר מוצרים קשורים כדי לעזור במכירה צולבת של פריטים אחרים בחנות שלך, ולאפשר לביקורות להוסיף הוכחה חברתית לאתר שלך. רוב פתרונות המסחר האלקטרוני עובדים הכי טוב אם אתה משתמש בהם כדי ליצור חנות מקוונת מלאה, במקום להוסיף עיבוד תשלום לאתר קיים. רוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני מציעות גם אלמנטים מרכזיים כמו תשלומים מאובטחים, משלוחים ושיווק בשיטת הכנס-הפעל, כך שכנראה אינך זקוק לניסיון תכנות כלשהו כדי לבנות אתר מסחר אלקטרוני נהדר.

מכיוון שהם לא שיפוצניקים (כמו מרכיבים) ושולטים באחד (מסחר אלקטרוני בלבד)

הכל מתוכנן מתוך מחשבה על מסחר אלקטרוני, מה שהופך אותם למושלמים לבניית חנויות מקוונות. שימוש בבונה אתרים עם תוכניות מסחר אלקטרוני רוב בוני האתרים הגדולים כיום מאפשרים למשתמשים ליצור חנויות מסחר אלקטרוני יחד עם סוגים אחרים של אתרים (בלוגים, דפי נחיתה, אתרי אינטרנט לעסקים קטנים וכו'). השלב הבא הוא לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר שמתאימה לצרכי העסק שלך.