You are currently viewing אם אשכחך ירושלים אשכח ימיני – לעצב את הבית עם אלמנטים ירושלמיים

אם אשכחך ירושלים אשכח ימיני – לעצב את הבית עם אלמנטים ירושלמיים

אלמנטים ירושלמים בעיצוב הבית מחברות את האווירה של הבית לירושלים. אם אשכחך ירושלים – לרבים מאיתנו יש אמונה נורא חזקה בירושלים ובכך שתמיד צריך לזכור אותה. שילוב תמונות, דגמים, ומוצרי עיצוב של ירושלים עוזר בכך.

אז מה כל כך מיוחד בעיר ירושלים ביהדות?

ירושלים היא מקום עלייה לרגל, עיר האלוהים, עיר הקדושה בכל העולם. בירושלים יש קסם רב הטמון בה, צריך ממש לברך עליה כדי לא לשכוח אותה לפני השינה ובבוקר. יש קסם להתפלל בירושלים, לכיוונה ולכוון ממש לירושלים. אלמנטים של ירושלים עוזרות לקיים את המצווה של אם אשכחך ירושלים. ירושלים היא ממש העיר המרכזית בכל היהדות.

ירושלים הכניסה את הזייפן הימני ותלתה את ידיו על הקיר

תוכלו למצוא קישוטים עשויים מזכוכית. ירושלים מעצבת את הבית עם קירות ועיטורים המשלבים אבן וזכוכית. כך אפשר ממש ליצור מראה ירושלמי בתוך הבית. יש כמה אפשרויות עיצוביות .

תוכלו לשים תמונות של ירושלים על הקיר, בנוסף לכך גם חיפויים למטבח עם תמונה של ירושלים. באתר זכוכית תוכלו למצוא : 

ירושלים של זהב חיפוי זכוכית יוקרתי למטבח דגם 5079 .

לזכור את ירושלים בכל רגע נתון

זה לא משנה אם אתם מעצבים את הבית, את העסק או משרד שלכם. תמונות של ירושלים יעזרו לכם לזכור את העיר המדהימ הזו בכל רגע נתון. אני כל כך אוהבת תמונות ירושלמיות כי הן גם מראות נופים מרהיבים כאן בארץ וגם מלאות בשייכות. ירושלים היא עיר מוקד עבור כל הדתות, יש בה ממש כמה אזורים צמודים וכל אזור שייך לדת אחרת. יש את הרובע היהודי, הנוצרי, והמוסלמי. זה כל כך מיוחד לראות שכל כך הרבה דברים מתקיימים בעיר אחת. אמנם העיר טיפה מסוכנת אך אי אפשר להתעלם מכך שהיא שונה וייחודית. אלמנטים ורהיטים עיצוביים של ירושלים יכולים להוסיף רבות לבית. נסו לעצב על פי הסגנון שלכם ולשלב עיצובים מינימליסטיים של ירושלים. אם זה תמונות, חיפויים מיוחדים וכו'. אני ממליצה בעיקר לשלב תמונות עם  צילומים יוקרתיים של הנופים השונים בירושלים. תמונות מודרניות ירושלמיות יהפכו את הבית שלכם למקדש.

 
למידע נוסף בנושא של אם אשכחך ירושלים אשכח ימיני – לעצב את הבית עם אלמנטים ירושלמיים ותמונות ירושלים מומלץ לבקר ב- zhohit.co