You are currently viewing בדיקת הריון ביתית: כך תדעו מה היא אומרת

בדיקת הריון ביתית: כך תדעו מה היא אומרת

רוצה לדעת האם את בהריון? הדרך הכי יעילה לבדוק האם את בהריון היא על ידי רכישת בדיקה ביתית שתוכלי לבצע אותה בקלות. את הבדיקה כל אחת יכולה לבצע לעצמה, ובתוך זמן קצר לקבל תוצאה אמינה שלא תשאיר מקום לספק. היעילות של הבדיקה הפכה אותה להיות אחת מהבדיקות הכי מבוקשות שיש. רוצה לקבל עוד מידע? היכנסי לאתר של מגזין בייבי4יו.

מהיכן ניתן לרכוש בדיקת הריון ביתית?

האמת היא שאת לא צריכה ללכת רחוק על מנת לרכוש בדיקת הריון שתוכלי לבצע אותה בבית. באתר של מגזין בייבי4יו תוכלי למצוא רשימה של מקומות שבהם תוכלי לבצע את הרכישה. באופן עקרוני את הבדיקה עצמה תוכלי למצוא בכל חנות פארם. נדיר מאוד שבדיקה כל כך חשובה לא תהיה במקום שאליו תגיעי. אם במקום יש בית מרקחת, אפילו תוכלי להתייעץ עם הרוקח טרם רכישת הבדיקה עצמה.

מה אומרים הקווים לאחר הבדיקה?

לאחר שרכשת בדיקת הריון, כל מה שאת צריכה לעשות זה להיצמד להראות היצרן. לאחר מכן את תקבלי סימון של פסים על גבי המקל של הבדיקה עצמה. ברוב המקרים פס אחד משמועתו שאת לא בהריון, המשמעות של שני פסים היא שאת אכן בהריון. הבדיקה אמינה ברוב המכריע של המקרים, אך עדיין לא מדובר על אמינות מוחלטת. לכן אם את עדיין חווה סימפטומים של הריון מוטב ללכת לעשות בדיקה אצל רופא גניקולוג. כך תוכלי לקבל תשובה שלא תשאיר לך שום מקום לספק.

תוך כמה זמן ניתן לקבל תשובה?

לכל בדיקת הריון יש זמן המתנה מעט שונה, פרטים מלאים על כל בדיקה ניתן לקבל באתר של מגזין בייבי4יו. אך רוב היצרנים אינם נותנים לנשים להמתין זמן רב עד שתהיה להן תשובה. ההמתנה ברוב הפעמים תהיה המתנה של מספר דקות בלבד, ולאחר מכן תהיה לך תשובה. שוב נדגיש כי התוצאות הן לא תמיד אמינות ומדויקות מאוד, ולכן אם יש ספק מוטב להתייעץ עם רופא. כך תוכלי לדעת שאת לא מסתמכת על בדיקת הריון ביתית בלבד.