You are currently viewing בניית חנויות אינטרנטיות

בניית חנויות אינטרנטיות

זו דרך ארוכה, אך חשוב שתשקיע בה זמן מה, מכיוון שהיא הבסיס לכל החלטה אחרת שתקבל לגבי הקמת החנות המקוונת שלך. בחירת אסטרטגיית השיווק שלך ונישת המוצרים שלך הן מההחלטות החשובות ביותר שתקבל. עליכם למטב את החנות שלכם למיטב יכולתכם עבור כל פלטפורמה, מכיוון שכל פלטפורמה רוצה להציע את המוצרים שלכם.

שם העסק או שם התחום שלך הם המזהה הייחודי שלך לצרכנים

שם הדומיין שלך הוא יותר מסתם כתובת אינטרנט שבה אנשים יכולים למצוא את החנות שלך; זו הזהות המקוונת של החברה שלך. זה גורם לך להיראות מקצועי ונותן לך אמינות מיידית בקרב הקהל שלך, אז אתה רוצה להיות בטוח לבחור שם שמתאים למותג שלך וקל ללקוחות שלך לזכור.

ברוב המקרים, בניית אתר מסחר אלקטרוני היא הדרך הקלה והמהירה ביותר למכור מוצרים ברשת. החיסרון הוא שעליך להעביר את אתר המסחר האלקטרוני שלך, מה שמגביר את המורכבות.

לבונה אתרי סחר אלקטרוני זה יש עורך דפים גרור ושחרר המאפשר לך ליצור אתר שלם מבלי לגעת בשורת קוד אחת

והוא מכיל את כל מה שאתה צריך כדי לנהל הזמנות, משלוח ועוד. SHIFT4SHOP הוא בונה חנות מקוונת רב עוצמה המשלב את כל מה שתצטרך אי פעם לפלטפורמת מסחר אלקטרוני משולבת ונוחה לשימוש. 1000+ תבניות התחלה בחינם, כלי SEO מובנים, אירוח אתרים מובנה, עמלות ומכירות חינם הם כל מוצרים ללא הגבלה.

Wix היא ההמלצה המובילה שלנו עבור רוב המשתמשים מכיוון שהיא קלה לשימוש ואתה מקבל את כל מה שאתה צריך כדי להקים את החנות המקוונת שלך במחיר סביר.

עם ההרשמה

תקבל שם דומיין בחינם בשנה הראשונה, רשימות מוצרים ללא הגבלה ומעל 700 התחלות תבניות בחינם. אתה יכול להתחיל עם התוכנית החינמית של Wix ולהשתמש בה לנסיעת מבחן מבלי להוציא שקל. עכשיו אתה יודע להקים עסק, להקים את האתר שלך ולעמוד בכל דרישות העסק המקוונות שלך ובמע"מ.

כל שנותר לעשות

הוא לערוך תוכנית שיווק לחנות המקוונת שלך, עליה נדבר בחלק האחרון של מדריך זה להקמת חנות מקוונת. לפני שתעביר את אתרך לשלב הייצור, נסה לוודא שאתה מוגדר נכון מבחינת עיצוב, ביצועים וניווט. אתה צריך גם לשנות כמה דברים בחשבון הניהול שלך כדי להתחיל.

הוסף את המוצרים שאתה רוצה למכור ב- eBay לחשבון Shopify שלך, סנכרן את פרטי המוצר שלך לערוצי המכירה הזמינים ב- eBay וצור רישום חדש ב- eBay.
בכדי לקרוא עוד פרטים נוספים אודות web-it חנויות אינטרנטיות ובניית חנויות אינטרנטיות יש להעיף מבט ב- web-it.co.il

אם ברצונך להתחיל למכור מוצרים בקטגוריות שאינן נתמכות באמזון

תוכל להשתמש באמזון כדי ליצור מודעה ולהוסיף אותה לחנות Shopify שלך. רישומים קיימים המקושרים לחשבון המכירות המקצועי שלך באמזון יוצגו בדף הרישומים של אמזון בחנות Shopify. אם אתה כבר מוכר בקטגוריה באמזון, תוכל להשתמש ברישומי מוצרים קיימים בחנות כדי לשפר את הנראות של המוצרים שלך.

אלה כוללים פוסטים ממומנים באינסטגרם ובפייסבוק, כמו גם תוצאות חיפוש בתשלום של גוגל. משמעות הדבר היא שמאות אנשים מחפשים את המונח "מדף ספרים" מדי יום, וכאשר הם מועברים לאתר שלהם, הם קונים את המוצר שהם רוצים להציע.

על סמך הבדיקות והביקורות היסודיות שקבענו

קבענו כי Wix הוא בונה אתרי המסחר האלקטרוני הטוב ביותר. התחל את תקופת הניסיון בחינם של Wix עוד היום והתחל את החנות המקוונת שלך תוך מספר דקות. המפתח לפתיחת חנות מקוונת הוא לייצר מכירות ולהאיץ את צמיחתה.

דאגו למקור מוצרים מבוקשים, להציע אותם במחירים תחרותיים ולפרסם אותם לקהל המתאים בכדי לספק חוויית קנייה מעולה ברשת. רשום את מלאי שותפי הייצור והמשלוח בחנות המקוונת שלך והעביר אליהם את פרטי המשלוח לפני שתבצע מכירה.

הם המפתח לניהול עסק מצליח של Shopify ולהפיכת כל עסקאות לספירה

מדריך זה יראה לכם כיצד לפתוח חנות מקוונת בשבעה שלבים פשוטים – בין אם אתם פותחים עסק קטן בפעם הראשונה ובין אם הייתם במשחק זמן מה. אתה יכול להרים את הטלפון שלך ולגשת לאתר סוני עבור Bose Beats או Sennheiser, או שאתה יכול לעבור ליד אחת החנויות שלהם שם תוכל למיין לפי נסיעות מבחן ספציפיות או מוצרים שאתה רוצה לקנות.

לוח המחוונים מציג בפניכם רשימת מטלות גדולה ושומנית שתעביר אתכם באמצעות הקמת אתר האינטרנט שלכם

הוספת המוצרים הראשונים שלכם, איתור החנות שלכם, בחירת היכן ברצונכם לספק סחורה ותשלמו עבורם. תהליך ההעלאה גם מבקש ממך, בניגוד לרוב האפשרויות האחרות, להגדיר מיסי מכירה ומשלוח אוטומטי, אם כי ניתן לאלתר את אלה לעסקים קטנים יותר שמתחילים. לאחר שתסיים את החנות המקוונת שלך, ייתכן שתרצה להוסיף אלמנטים נפוצים אחרים לאתר שלך, כגון טפסים ליצירת קשר, דפים ועוד.

אתה צריך גם להבטיח שפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך מספקת חווית קנייה ניידת יוצאת מן הכלל

הטעות הגדולה ביותר שרוב המשתמשים עושים היא בחירת הפלטפורמה המתאימה לחנות המקוונת שלהם. במדריך זה אנו נראה לך כיצד להקים חנות מקוונת עם WordPress באמצעות WooCommerce.

כדי להקים את החנות שלך, אתה צריך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. עלות שם דומיין 14.99 דולר לשנה; עלות אירוח אתרים 7.99 דולר לחודש; ותעודות SSL עולות 69.99 דולר לשנה. Bluehost, WordPress הרשמית ו- WooCommerce המומלצת – ספק אירוח מומלץ, הסכימה להציע ללקוחותינו שם דומיין ותעודת SSL בחינם וכן הנחה על אירוח אתרים.