You are currently viewing החלפת מנעול בצורה נכונה
החלפת מנעול

החלפת מנעול בצורה נכונה

אם אתה יודע את מספר המפתח

עבור לשירות מפתח או לחנות חומרה מקומית להזמנת מפתח. אם אינך יודע את המספר, תוכל להשיג מפתח נוסף משירות המפתחות על מנת להתרשם מהמנעול שלך. לא כל שירותי המפתח, חנויות לחומרי בניין ומרכזי הבית מציעים שירות זה דרך הטלפון.

אם יש לך מנעול של מותג אחר בביתך ותרצה שהוא יעבוד עם אותו מפתח

תצטרך להחליף את המנעול, אבל אם זה אותו מותג ובעל אותו סגנון מפתח, אתה יכול להצפין אותו מחדש באמצעות מפתח. אם נרשמים כמשתמשים תוכלו לרכוש עד 12 מפתחות נוספים.

אם מותקן לכם מנעול או יותר, אך אין לכם מפתח, יהיה עליכם להשוות את מחיר המנעול החדש עם Rekeye והמפתחות שלו. זה ידרוש עבודה נוספת כדי לקבל החלטה מושכלת וחסכונית יותר.

לדוגמא

אם יש מנעול בבית שלך (אפילו במוסך) שנפגע, אתה יכול לקודד אותו בכדי שיתאים לאותו מפתח. אם המנעול הוא של מותגים שונים, עליך להחליף אותו ב- Rekeye שמקבל רק מפתח יחיד. את הנוחות שיש מפתח אחד על המנעול ניתן להשיג עם Rekeying אם יש לך את אותו המותג בשתי הדלתות.

Rekeying

הוא תהליך הדורש שימוש במפתח המקורי. אלא אם אין לך כזה, תצטרך להחליף את המנעול כולו. במקרה אחד, יתכן שתצטרך להחליף צילינדר שלם אם המפתח היחיד בו אבד. במילים פשוטות, הם שומרים על אותו מנעול, אבל המפתח הישן כבר לא יכול להפעיל אותו.

ניתן לעשות זאת על ידי פירוק המנעול והחלפת החלק הנקרא סיכה מפתח הכוס. מספר סיכות מקשים במנעול שלך תואמות למפתחות מסוימים, ואם אתה מחליף סיכה אחת אחרת, אתה יכול להגדיר את המפתח החדש להפעלת הנעילה.

עלות מנעול כניסה לבית מנעול כניסה לבית שלך יכול לעלות בין $ 40 ל- $ 100

או בין $ 15 עד $ 40 למנעול או 75 $ לשעה. אם אתה מתקשר לשירות מפתח בבית, תצטרך לשלם דמי נסיעה שבין 50 $ ל 100 $. העלות של מנעול עם Rekeye יכולה לנוע בין 40 $ ל 100 $ (או 5 $ ל 25 $ לכל צילינדר מנעול).

אם אינך בטוח אם ברצונך להקיש מחדש את המנעול שלך או לא לשלם שירות מפתח

כדי להגיע לביתך, יש אפשרות שלישית. הסר את המנעול מהדלת בעזרת מברג וקח את המנעול לחנות החומרה המקומית או לחנות המפתחות שלך והצפין אותו על ידי טכנאי במחיר של 5 עד 10 דולר. חבר את המנעול למנעולן רשת ארצי כגון מנעולן ברגע, בעלויות שונות בהתאם למקום מגוריך.

אם אתה צריך להחליף את המקלדת, הוצא 200 עד 400 דולר נוספים. ברוב המקרים, תיקון והחלפת מנעול רגיל לדלת עולה בין 50 ל -200 דולר. ההצתה תעלה בין 50 ל -150 דולר, תלוי במותג המכונית.

זה תלוי כמה מנעולים יש לך ואיזו רמת אבטחה אתה רוצה להשיג והאם אתה משתמש במנעולים מכניים

אלקטרוניים או ביומטריים. נעילה מחדש של מנעול אינה פוגעת בביטחון המנעול, היא הופכת אותו לבטוח יותר. העלות הממוצעת של החלפת מנעולים בבית החלפת מנעולים בבית שלך יכולה לעלות בממוצע בין 50 $ ל -300 $.

אם מדובר בשפה או תיבת מכתבים המותקנת על הקיר

יתכן שאתה הבעלים היחיד של הטירה שיש לשנות, ואם יש לך את אומנותך, ניתן לכבות או להחליף את המנעול בעצמך. אם ברצונך להחליף את המנעול והמפתחות של תיבת דואר, פנה לשירות מפתחות מקצועי או קרא הוראות אלה לקידוח והחלפת מנעול. לאחר שתענה על שאלות המפתח שלעיל, אתה מוכן להחליף את נעילת תיבת הדואר שלך.

אם אתה זקוק לעזרה במציאת מנעול חלופי או אם ברצונך לקבל מידע נוסף על מגוון רחב של מוצרי מגורים ועסקים

אנא היכנס לאתר של שירותי מנעולן ברגע או שלח דוא"ל לטופס יצירת הקשר. זמן התגובה שלנו, השירות המצוין, המוצרים האיכותיים והמחירים המשתלמים הם המפתח להצלחה שלנו.

המטרה הכוללת

המטרה והיעדים של פרויקט זה הם לשפר את היעילות והאמינות של המשלוח דרך מנעולי ה- IHNC ולקצר את זמני המשלוח דרך מערכת הנעילה באמצעות מנעול חלופי חדש המסוגל לעמוד בדרישות הנוכחיות. של סחר במים. מנעולי ה- IHCNC הקיימים נבנו מאז שנת 1923, אך ככל שעלויות התפעול והתחזוקה גדלו, התדירות המוגברת של אירועי התחזוקה הובילה לעיכובים נוספים עקב יכולת מוגבלת של מנעולים קיימים וסגירתם המלאה של המנעולים לתנועת הספנות.