You are currently viewing המדריך לבחירת מיקרופון

המדריך לבחירת מיקרופון

במדריך זה למיקרופונים הטובים ביותר, אנו מסבירים למה להיזהר בבחירה בין מכונות ההקלטה השונות הזמינות. אנו רוצים לתת לך מושג ברור איזה מיקרופון מתאים ליישום שלך, לדון בכל מה שאתה צריך לדעת על מיקרופוני צינור ולענות על כל שאלה שיש לך בדרכים. למידע נוסף על מיקרופונים מומלצים ואביזריהם, עיין במיקרופונים ובאביזרים המומלצים החדשים שלנו.

ההכוונה של המיקרופון שלך היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מיקרופון. אם רשימת האפשרויות נראית מכריעה, נפרט אילו מהן ישמשו אותך היטב.

דפוס האיסוף הקוטבי של מיקרופון

הוא ההגדרה שקובעת את הכיוון אליו יתמקד המיקרופון במהלך ההקלטה. מיקרופונים קרדיואידים הם המיקרופון הנפוץ ביותר המשמש להקלטת מוסיקה, והם מקליטים את הצליל ולא משנה היכן המיקרופון לפניך. מיקרופוני הקבל של הסרעפת הם שהופכים את המיקרופונים האלה לכל כך ידועים – הידועים באיכות הצליל המעולה שלהם, במיוחד בכל מה שקשור לבחירת הפרטים הקטנים ביותר. אחד ממיקרופוני הקבל של PreSonus נקרא קרדיואיד ומקליט את הצליל מלפנים, ולא מאחורי המיקרופון.
לעוד פרטים אודות המדריך לבחירת מיקרופון ומיקרופונים איכותיים כדאי לבקר באתר audiovideo.co.il

דוגמה טובה למיקרופון מכוון לב

מוטבעת בחזית המיקרופון PreSonus, מיקרופון מעבה איכותי, קומפקטי וחסכוני מבית סוני. למרות שמיקרופוני Neumann רבים ידועים בתדרים גבוהים, ה- KM184 זוכה להערכה בעיקר כמיקרופון בעל יישור גבוה בזכות תגובת התדרים הגבוהה שלו, אשר מבוקש על ידי מוזיקאים ומוזיקאים המעוניינים באודיו בתדרים גבוהים. תגובת התדר היא ליניארית ככל שסליל המיקרופון נע, כך שמיקרופון זה הוא בחירה טובה עבור סוגים מסוימים של כלי נגינה המפורטים לעיל.

לדוגמא

אם ברצונך להקליט שירה, יהיה זה רעיון טוב להשתמש במיקרופון בתדר גבוה כגון Neumann KM184 או במיקרופון דומה בעל תגובת תדר נמוכה. בחירה טובה עבור מיקרופון ווקאלי תהיה K-1, מיקרופון לטווח בינוני ו- M-1, מיקרופון בעל תדרים נמוכים במיוחד.

במידת האפשר

אנו ממליצים לך לנסות כמה מיקרופונים לפני שתחליט איזה מהם מתאים ביותר להקלטת הפודקאסט שלך. עם זאת, אם תבחרו מיקרופון לסטודיו שלכם, עדיף לשקול לרכוש מערכת מיקרופונים שלמה. רוב בולמי הזעזועים מקלים על בחירת דגם מיקרופון מסוים, אך בדוק תחילה את מפרט המיקרופון וודא שאתה מקבל אחד התואם למיקרופון שלך. למיקרופוני הקבל SPL גבוה יותר והם יכולים גם להקליט צלילים בתדר גבוה יותר טוב ממיקרופון בתדר גבוה, אז בדוק תחילה.

עבור זמרים

מיקרופון יוקרתי עם טווח תדרים נמוך ודיכוי משוב טוב הוא נקודת התחלה טובה (עיין במדריך שלנו למיקרופונים הטובים ביותר לשירה חיה). להופעות חיות, בהן נפח הבמה יכול להיות חזק ולדיכוי משוב, עדיף להשתמש במיקרופון כליה.

לאחר מכן

יש לנו את מיקרופון דינמי סטודיו Shure SM7B, מיקרופון סטודיו סטנדרטי בתעשייה המיועד למגוון רחב של יישומי קול. נוימן טוען כי המיקרופון הזה מתאים באופן מושלם לכל במה, עם יתרון של מיקרופון מעבה חזק. המיקרופונים של Shures SM57 הם מיקרופון סטנדרטי בתעשייה שכדאי שיהיה לך באולפן.

אם תבחרו מיקרופון USB

סביר להניח שתזדקקו לממשק שמע, מכיוון שרוב המיקרופונים מצוידים בחיבור XLR. מיקרופונים של הקבל דורשים קצת יותר כוח ממיקרופונים דינמיים עבור הביצועים בהם, אז אתה צריך משהו שיכול לספק למיקרופון שלך כוח פנטום. בניגוד למיקרופונים דינמיים, מיקרופון מעבה (ומיקרופון של סוני) דורש מקור חשמל. אם אתה משתמש במיקרופון מרוכז, ייתכן שיהיה עליך להפעיל את כל ערוצי המיקרופון שלך ברחבי העולם. גם Oktavas וגם המיקרופונים של סוני מתאימים לכך, אך לא Shures SM57 או Shure SM7B Studio דינמי. אם בדרך כלל אתה משתמש ביותר ממיקרופון אחד, מעטפת מיקרופון גדולה יותר היא שהופכת את החיים לקלים כל כך, במיוחד אם אתה משתמש בדרך כלל באחד מאותם מיקרופונים אלה.

אם אתם מחפשים מיקרופון מוצק מסביב לשימוש בבית עבור שירה וכלי מיתר

המיקרופון האישי שאני בוחר הוא מיקרופון מעבה שעובד די טוב כמעט בכל דבר. אחד המיקרופונים הגרועים ביותר שתוכלו להשתמש בהם באולפן הביתי שלכם הוא המיקרופון הווקאלי, תוצרת Audio – Technica. אם אתה אוהב את הרעיון של מיקרופון דינמי אבל רוצה קצת יותר בספקטרום, המיקרופון הדינמי Telefunken M80 הוא בחירה טובה. למעשה, זה המיקרופון הנבחר עבור העורך הראשי שלנו כריס תומאס.

המיקרופון USB של שמשון מטאור

הוא מיקרופון מעבה החושש לב, המספק איכות סאונד מעולה. מיקרופון הקבל Rode NT1 הוא לא רק מיקרופון מקצועי ביותר, אלא גם מיקרופון משתלם וידידותי במיוחד, המגיע באריזה שלמה עם מגוון אביזרים שימושיים. הרחק מהמיקרופונים של נוימן, Lauten Eden הוא מיקרופון מעולה ברמת כניסה ובחירה טובה לפודקאסטים. AtR2100X הוא גם מיקרופון מדהים ברמת כניסה לפודקאסטים, מכיוון שהוא בנוי היטב ואינו מקליט רעשי רקע רבים למרות המיקרופון הדינמי שלו.