You are currently viewing הסרת שורשים מהביוב

הסרת שורשים מהביוב

מעניין אם אוכל לתת לך כמה טיפים כיצד להיפטר משורשי עצים במערכת הביוב שלך. יש לי כמה דברים שאני צריך לעשות כדי להוציא אותם מצינורות הביוב, אבל יש לי מומחה המשתמש בכימיקלים הרוצחים שורשים כשהם חוסמים את צינורות הביוב.

תוכלו להשתמש בתמיסת קצף תוצרת בית להרוג שורשי עצים שמצאו את דרכם למערכת הביוב שלכם

בעוד ששורשים בצנרת ביוב צריכים להתמודד רק על ידי רוצח שורשים מקצועי, רוצחי שורשים ביתיים יכולים להיות חומר כימי קל למצוא לשליטה בצנרת הביוב גם אם הם לא נמצאים בצינור הביוב.

כשמוזגים אותו לניקוז השירותים, הוא הורג את שורשי הצינור לפני שהוא הורג את שאר העץ, אך לא את כל העץ.

אתה יכול גם לנסות להרוג שורשי עצים עם מלח סלעים ולשחרר את התעלות והצינורות

בזמן שההידרוכנים ממלאים את תפקידו, אתה יכול לשטוף את התעלות וצינורות הביוב בכימיקלים כדי להרוג את כל השורשים שנותרו. הם יכולים גם למרוח את הצינור כדי למנוע מהשורשים לצמוח לתוך הצינור.

אם הנזק שנגרם על ידי שורשי העץ הוא מספיק חמור, מומלץ לשקם ביוב ללא תעלה, אך החלפת צנרת הביוב היא האפשרות הטובה יותר.

בהתאם לחומרת חדירת השורשים

ניתן להשתמש בחומרים מסוימים, כמו מלח סלעים, כדי להרוג שורשי עצים בצינורות הניקוז. אנשי מקצוע יכולים לחפור באדמה ולהסיר פיזית את שורש העץ מהצינור או שהם יכולים לשלוף אותו ולשים חלזון תעלה (סכין מסתובבת) דרך הצינורות ולחתוך אותו. החלזונות יכולים לעשות עבודה די טובה, אך כאשר הם מסיימים יהיו כמה שורשים בצינור הביוב. שטיפת מלחי סלע למערכת ביוב הורגת את כל השורשים שעשו את דרכם לחלל הפנים ומונעת התקרבות שורשים חדשים.

אמנם פחות יעיל ממלח סלעים, אך נחושת סולפט משמשת להרוג שורשי עצים בצינורות הביוב ולמניעת סתימת צנרת. צורתו הגבישית או המוקצפת יכולה לסייע בשמירה על צינור נקי משורשים ובמניעת צמיחתם חזרה.

סילון מים יכול גם להיפטר מצינורות הביוב משורשי עצים פולשניים

אך הוא עלול לגרום נזק לצנרת. אם נמצא שורשים צומחים בתוך צינור הביוב, מומחה יכול להסיר את השורשים באמצעות אחת מכמה שיטות. סילוק שורשים פיזי על ידי אינסטלטור יכול להשתמש בשורשים אם הם מהווים בעיה בצינור הביוב. דבר נוסף שתוכלו לעשות כדי להסיר שורשי עצים מצינורות הניקוז הוא להשתמש במסיר עצים כימי.

אם אתם משתמשים במלח סלעים כקוטל שורשים

שפכו חופן מהמרכיבים לקערת האסלה ושטפו את צינור הביוב עם הכימיקל הקצף ההורג את כל השורשים שנותרו. אם תחזור על התהליך כמה פעמים בשנה, לא יהיו לך יותר בעיות עם שורשים בצנרת הביוב שלך. מכשיר הידרו-ג'טר יכול לעשות את עבודתו עבורכם תוך פחות מדקה עם מעט מים וכמה טיפות של מסיר עץ כימי.

סערת הביוב הספטי בעמק דלאוור מסייעת לכם למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לבעיית שורש העץ שלכם עם מומחי פתרונות הביוב Roto Rooter המקומיים שלנו

קבל שורש לטיפים כיצד להיפטר משורשי עצים לא רצויים בצורה בטוחה ומודעת לסביבה. וחשוב יותר מכך, אנו מציעים שירות hydrojet להסרת שורשי עצים מהביוב או מצינור הניקוז שלך. אמנם עלות שכירת רובוט לתיקון בעיית שורשי העץ שלך במערכת הביוב של עמק דלאוור עשויה להשתנות במידה רבה, אך אתה יכול להציע מחיר מוגדר לחלוטין להסרת שורשי עצים ממערכת הביוב. המחיר יתאים לתקציב שלכם, ואם אתם חוששים לבריאות ובטיחות מערכת המים וההשפעה הסביבתית של הוצאת שורשי עצים מצינורות הביוב, השירות שלנו יספק לכם שירות כדי שתוכלו פשוט יש להקל על כך שהבעיה נעלמה ואינך צריך לדאוג להסיר אותם עבורך או עבור מישהו אחר ממערכת הביוב שלנו.

ניתן להסיר חלזונות נחש לשורשי עצים מצינורות הניקוז על ידי חיבור של חלזון מסתובב לקצה הכבל

ברוב המקרים טכנאי השירות שלנו חותכים ומסירים את השורשים מהביוב בעזרת בורג מכני. העיניים, הכימיקלים והכימיקלים יעבדו לפינוי ניקוזים משורשי העץ אם אתם נמצאים במערכת ניקוז, כולל צינורות ביוב שאורכם יותר מ -1,000 מטר ורוחב 100 מטר לפחות.

הפתרון הקבוע ביותר להרוג את השורשים בצינור ביוב יהיה להחליף אותם, אך זה יכול להיות יקר מאוד.

אז אתה צריך לטפל בצינור במשך שנים באותו טיפול שממשיך להרוג את השורשים הגדלים בביוב

הדרך החכמה והבטוחה ביותר להסיר שורשים בצינור היא לשטוף רוצחי שורשים מקציפים בשירותים. אם אתה שוטף את האסלה שלך, אתה יכול להרוג שורשים במערכת הביוב שלך שמאטים את הניקוז שלך. שנית, שורשי עצים יכולים להמשיך ולצמוח בצנרת הביוב, לספוג מים ולגרום לסתימות חלקיות או מוחלטות בצינור הביוב, מה שעלול להשפיע על ניקוז ביתכם ואף להוביל למחסומי ביוב.
למידע מורחב בנושא של הסרת שורשים מהביוב מומלץ לגשת לאתר biuvit24.co.il