You are currently viewing הפיכת אתר חנות לאפליקציה

הפיכת אתר חנות לאפליקציה

מבוא

יש לך רעיון מצוין לאפליקציה שאתה רוצה להחיות? אבל לא בטוחים איך לגרום לזה לקרות? חלק זה ייתן לך את הכלים והידע להפוך את אתר החנות שלך לאפליקציה.

ההקדמה צריכה להיות על היתרונות של הפיכת אתר חנות לאפליקציה, למשל:

– היכולת לקבל יותר שליטה על המיתוג של המוצר שלך

– היכולת ליצור חווית משתמש מרתקת יותר

– היכולת לבצע אופטימיזציה של שיעורי ההמרה שלך

אפליקציות סלולריות הן עסק ענק.

אתר החנות כבר לא מספיק.

פיתוח אפליקציות הוא חלק מהותי מהאסטרטגיה העסקית.

אתר החנות כבר לא מספיק – הוא צריך להיות גם אפליקציה לנייד. פיתוח האפליקציה הוא חלק מהותי מהאסטרטגיה העסקית, והוא דורש שיקול דעת, מחקר ותכנון מדוקדק לפני פיתוח אחת.

אם יש לך אתר נהדר ואתה רוצה להפוך אותו לאפליקציה לנייד אתם חייבים לבדוק את השירות החדש WebToApp.co.il! בעלות חודשית נוחה וקבועה וללא עלויות פיתוח כלל הם יעשו עבורכם ממש את כל העבודה! מפיתוח ועיצוב האפליקציה ועד אישורה בחנויות של גוגל ואפל ואפילו תקבלו את שירותי התחזוקה המדהימים של החברה.

הקדמה: מדוע אפליקציות טובות יותר מאתרים ומהם היתרונות

עם העלייה בפופולריות של סמארטפונים, חברות בוחרות ליצור אפליקציות לנייד במקום אתר אינטרנט.

יש הרבה יתרונות לאפליקציה לנייד על פני רק אתר אינטרנט. אפליקציות לנייד מציעות חוויה אישית יותר, הן קלות יותר לשימוש והן מהירות יותר.

אפליקציות טובות מאתרים. הם אינטראקטיביים יותר ומציעים חוויה טובה יותר למשתמש. והם גם צוברים פופולריות, עם עלייה בשיעורי ההמרה של האפליקציה. משתמשים מעדיפים אפליקציות על פני אתרים מכיוון שהם מציעים חוויה טובה יותר ובעלי שיעורי המרה גבוהים יותר.

היתרונות של אפליקציה על פני אתר אינטרנט הם שהיא אינטראקטיבית, בעלת שיעורי המרה גבוהים יותר ומציעה חווית משתמש טובה יותר.

מדריך שלב אחר שלב להפיכת אתר החנות שלך לאפליקציה ולמה זה חשוב.

אנשים מבלים יותר ויותר זמן בסמארטפונים שלהם והם פונים לטלפונים שלהם לכל הצרכים שלהם. ובגלל זה חשוב לעסקים שתהיה להם אפליקציה כדי להישאר תחרותיים.

מספר האפליקציות גדל באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות, אך רוב האפליקציות הללו נוצרות על ידי חברות גדולות עם כיסים עמוקים. אבל עכשיו, אפילו עסקים קטנים יכולים ליצור אפליקציה בתהליך פשוט שאינו דורש שום ידע בקידוד.

מאמר זה ידריך אותך בשלבים שאתה צריך לנקוט כדי להפוך את אתר החנות שלך לאפליקציה ומדוע זה חשוב.

הפיכת אתר חנות לאפליקציה היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי להצמיח את העסק המקוון שלך.

ישנן סיבות רבות להפוך את אתר החנות שלך לאפליקציה. הסיבה הברורה ביותר היא שקל יותר ללקוחות למצוא את העסק שלך ולקנות ממך בטלפון שלהם. אבל ישנן גם סיבות רבות אחרות, כמו הגדלת ההמרות, הגברת מעורבות הלקוחות והגדלת המכירות בנייד.

אז איך הופכים אתר חנות לאפליקציה? ישנן שתי דרכים עיקריות:

1) אתה יכול לבנות אפליקציה משלך מאפס 2) אתה יכול להשתמש בשירות כמו Appy Pie או Weebly כדי ליצור עבורך אפליקציה

אפליקציות לנייד לעומת אתרים לנייד – מה ההבדל?

אפליקציות לנייד הן אפשרות טובה יותר עבור רוב העסקים. אתרי מובייל אינם ידידותיים למשתמש והם אינם מציעים את אותה רמת פונקציונליות כמו אפליקציה.

אפליקציות לנייד מציעות יותר תכונות והן פועלות מהר יותר מאתרים ניידים. זה הופך אותם ליותר מושכים ללקוחות. הם גם מספקים חווית משתמש טובה יותר, וזו הסיבה שאנשים רבים מעדיפים אותם על פני אתרים ניידים.

מה שכן, קל יותר לעדכן אותם בתכנים חדשים כי אין צורך להעלות את השינויים – כל מה שצריך לעשות הוא לעדכן את האפליקציה בחנות האפליקציות או ב-Play Store והיא תתעדכן אוטומטית במכשיר של הלקוח.

לאפליקציות ולאתרים לנייד יש יתרונות וחסרונות משלהם. עם זאת, אפליקציות לנייד פופולריות יותר מאתרים ניידים מכיוון שהן מספקות חווית משתמש טובה יותר. אתרי מובייל מציעים חלופה למשתמשים שאין להם סמארטפון או למי שלא רוצה להוריד את האפליקציה.

השירות המוביל היום בתחום הוא השירות WebToApp.co.il מבית החברה הגלובלית, לא רק בזכות הטכנולוגיה המהירה שלו אלא גם בזכות המודל הנוח והכלכלי שמאפשר ממש לכל אחד שיש ברשותו אתר להיות בעלים של אפליקציה רשמית ו מאושרת בחנויות של גוגל ואפל.