You are currently viewing השכרת הגברה לאירועים ומערכות סאונד מקצועיות
השכרת הגברה

השכרת הגברה לאירועים ומערכות סאונד מקצועיות

השכרת ציוד שמע ומערכת סאונד לשירותך אם אתה תקליטן מנוסה שמופיע, אתה לא יכול להביא את כל ציוד האודיו ומערכת הקול שאתה צריך לבצע בזמן השיא. זו הסיבה שאינספור תקליטנים ו- DJ ברחבי הארץ מסתמכים על DBO events כדי לשכור ציוד שמע באיכות גבוהה.

לDBO events יש מספיק ציוד להשכרה

כדי לכסות את כל הגדלים של המקומות, גדולים, בינוניים וקטנים. השכרת מערכת DJ מלאה או השכרת הגברה ורמקולים נוספים של JBL, ימאהה, יורקוויל או סלסטיון. גם אם אין לכם מקום, הרמקולים שלנו הם הפיתרון המושלם לחתונות בכל סדר גודל, בין אם אתם שוכרים את מערכת הקול שלכם ל- iPod Mi או השכרת אחורי הקלעים, החבר'ה שלנו יגדירו אתכם.

אתה יכול לבחור את אותו אדם או אנשים שונים במסיבה שלך

כדי להודיע על כך והדבר ייצא בחתונה שלך. רק תשמור על השושבנית, עוזרת הכבוד או על חברך אפל נוטה באופן טבעי שמעריץ אותך. Bridal Insider העניק את הפרס שלנו עבור השכרת Backstage זו מספק התקנה בחינם של מערכת הסאונד שלך לחתונה ל- iPod ומנחה אותך בשימוש ובאיסוף בשעה 01:00 באירוע שלך.

שירים נכתבים והלהקה שלך מתאמנת עליהם

במשך חודשים ואז הגיע הזמן להופיע בפני קהל. אתה זקוק להגדרת סאונד מקצועי כדי לוודא שהמוזיקה שלך מגיעה לקהל בצורה הטובה ביותר ואתה במקום הנכון. במילים פשוטות, מבחר השכרת הצלילים החיים של DBO EVENTS יגרום למוזיקה שלכם לזרוח.

מערכת רמקולים ומיקרופונים מקצועיים המספקים צליל ברור וברור יעשו הבדל גדול בהצלחת חתונת ה- iPod שלכם בוורמונט או ניו המפשייר

בין אם אתם זקוקים למערכת קול מקרן LCD לחתונת אייפוד ובין אם אתם רוצים ציוד אודיו ווידאו מקצועי, יש לנו את הציוד הדרוש לכם. אנו מציעים גם משלוחים והתקנות כדי להוציא את הלחץ מהניסיון שלך עם השכרת ציוד.

אנו מספקים הרכבה

תחזוקה ואספקה באתר של הרמקולים שלך, אביזרים, כבלים, גיטרות, מערבלים לגיטרה בס, מכשירים ממותגים, מיקרופונים, סאב וופר מקצועי, מערכות כריזה, מגברים מקצועיים, מערכות מוסיקה אלחוטיות, אפקטים קוליים וחצובות – את כל אלה תוכלו לארגן במשרדנו באשקלון.

רמקולים משוכללים להשכרה

זמינם להשכרה אצלנו וכולל מנוע דו-אמפר בעל 600 וואט שמניע וופר יעיל ביותר בגודל 15 אינץ 'עם מכה אכזרית של 175 אינץ'. שלדת טיטניום לרזולוציה גבוהה. מיקסר מובנה עם 3 ערוצי כניסה, רמת מיקרופון בשורה, משולב נויטריק, שתי כניסות 1/4, הרכבה מוט 35 מ"מ ומהדק בטיחות מובנה – הרמקול הזה מספק 600 וואט שיעיפו אותך. השכרת הרמקולים העוצמתית שלנו מספקת צליל דינמי ברור והקרנה אופטימלית לכל מקום.

חבילת סאונד איכותית ומקצועית לאירועים

היא מערכת הפופולרית ביותר שלנו להשכרת ציוד למסיבות חוף, לחתונות, טקסים וקבלות פנים. אנו מתמחים בהשכרת הגברה לאירועים בחיק הטבע, חתונות, טקסי חתונה, תקליטנים, אייפודים, נאומים ציבוריים ואירועים מיוחדים הדורשים מערכת סאונד ממדית כראוי עם תאורה בסיסית, תאורת דיסקו ומקרנים.

זה כולל שלוש (3) כניסות XLR ברמת מיקרופון

שתי (2) רמות קו סטריאו וכניסת שקע בגודל רבע אינץ '. מערכות הפרימיום כוללות טכנולוגיית דו-מגבר אקטיבית להגברה עצמאית וסאב-וופר ברמקולים. דגם L1 כולל צידנית גלילית ורמקולים המהווים חלק בלתי נפרד ממערכת Bose L1 דגם 1.

רמקולי הרדיאטור הגליליים של דגם L1 I מחולקים לשני חלקים

המצוידים בסדרה של 24 רמקולים קטנים המותקנים בארון אנכי לחיזוק קול אופקי רחב. הרמקולים כוללים עיצוב משולב משני חלקים להובלה, הרכבה ופירוק מהירים וקלים. תמיכה מכנית לרמקול הרדיאטור Bose L1 הגלילי, למעמד הכוח Bose PS1 ולמגבר / מערבל הביתי למערכת 4 ערוצים במערכת L1.

כמערכת בת 4 ערוצים

מערכת L1 מבטלת את הצורך במסכים קונבנציונליים, ערבוב קונסולות ורמקולים. שלא כמו מערך קונבנציונאלי, אתם, חבריכם המוסיקאים והקהל יכולים לשמוע את אותו הצליל. כדי להבטיח הגברה נקייה ומדויקת, לכל רמקול L1 יש שני מודולי בס B1.

ניתן להפעיל מערכת רמקולים PA בעלת ביצועים גבוהים עם זרם חילופין והיא יכולה להפעיל בין היתר מיקרופונים, מגברים ורמקולים אחרים. ברמקולים פעילים יש מגברים מובנים שנוחים ומציעים התאמה טובה.

חתונות, פגישות, מסיבות להקות, קונצרטים, מכירות פומביות, מועדונים, אתה שם את זה.

התקנו מערכות כריזה לא רק בקהילה שלנו, אלא גם בסביבה. למעשה, חלקנו בנינו והפעלו מערכות סאונד לקונצרטים רבים.