You are currently viewing השתלת שיער לגברים- כל מה שצריך לדעת

השתלת שיער לגברים- כל מה שצריך לדעת

שיער הוא חלק חשוב בנראות שלנו. מעבר לעובדה שהוא שומר על מראה הנעורים, הוא מהווה מסגרת לפנים ומיפה אותם, הוא גם מקור לאון והרבה מאד גברים שואבים את הביטחון העצמי שלהם מרעמת שיער שופעת. 

מזה כמה עשורים קיימת טכנולוגיה המאפשרת לבצע השתלת שיער לגברים כמו גם לנשים במצבים של נשירת שיער משמעותית והתקרחות מלאה. השיטות הן שונות ומגוונות והן מותאמות בהתאם לאבחון רפואי שצריך לעבור המטופל. האבחון מטרתו לאמוד את מצבו של המטופל ואת המסוגלות שלו.

תנאי סף והפתרונות שקיימים

על מנת לעבור השתלת שיער לגברים יש לעמוד בתנאי סף שיאפשר לבצע את ההליך. לרוב השתלת שיער לגברים מתבצעת על שיער טבעי מגוף המושתל ואינה עושה שימוש בתרומות של תורמים זרים. איילת גייר תאפשר לכם לעבור אבחון אישי ומוקפד אשר יאמוד את המצב הפרטי ובהתאם לכך תקבלו את ההמלצה הטובה ביותר לטיפול.

תנאי הסף להשתלה הוא בקיומו של אזור להשתלה שממנו ניתן יהיה לקצור שיער מגופו של המטופל. השיער צריך להיות צפוף וחזק כך שיוכל להסתגל במקום החדש אליו יועבר ובמקביל האזור הנקצר צריך לחזור למצב הקדום. לרוב האזור לקצירה להשתלה יהיה אזור העורף.

במידה ואין התאמה להשתלת שיער טבעית ניתן לבצע השתלת שיער מלאכותי אשר מיוצר מחומר מיוחד שלא נדחה על ידי הקרקפת ומעניק מראה מדהים שבלתי ניתן להבחנה בין המראה הטבעי.

איפה כדאי לעשות ומה המחירים

השתלת שיער בישראל יכולה להגיע למחירים של כמעט שלושים אלף שקלים וזאת בהתאם לטכניקה ושיטת הטיפול. בחו"ל המחירים נמוכים משמעותית ומסתכמים בכמה אלפי שקלים בלבד, כולל טיסות ושהות החלמה. אין ספק שמדובר בהבדל משמעותי ואכן אנשים רבים עושים את הבחירה הזולה יותר וטסים לחו"ל.

אכן השתלת שיער לגברים בחו"ל מספקת פתרון נפלא, אבל חלקי בלבד וגם קצת מסוכן שכן הרופא המטפל נמצא במרחק של טיסה וזה לא ממש ידידותי למצבים שדורשים תיקון או אפילו התערבות רפואית כתוצאה מבעיה חלילה שעלתה בהפתעה. כמו כן, רופא שנמצא בחול לא יכול לעשות אפילו ביקורת.