You are currently viewing חברת הסעות לעסקים – הסעות לעובדים הלוך וחזור

חברת הסעות לעסקים – הסעות לעובדים הלוך וחזור

כל ההוצאות הכרוכות בנסיעות של עובדי החברה ובמקרים רבים הסעה מסודרת שתיקח את כל העובדים לעבודה או למפעל גורמת לסדר, שקט וגם רווחים כלכלים בסופו של דבר בכל הנוגע להסעות והגעת העובדים כל יום לעבודה.
עובד הנוסע לעבודה יכול בדרך כלל לתבוע החזר של נסיעות, לינה, ארוחות וכל הוצאות נלוות אחרות כגון הוצאות נסיעה. עלויות כגון דלק, חניה, לינה, ארוחות ושיחות שנגרמו לעובדים עשויות להיות מדווחות כעלויות נסיעה. כמובן שזה תלוי חברה והחוקים שלה אבל הסעות מסוג זה עושות סדר בדברים וככה יש שליטה על כלל העובדים. הסדר זה בעיקר מתאים לסגנון עבודה כמו משמרות וכך, יודעים שכולם הגיעו, אין איחורים וכל הצוות יחד.

 

הוצאות נסיעה מסוימות עשויות לזכות בניכוי מס מהחזרי מס לעובדים

המונח "הוצאות נסיעה" מתייחס להוצאות ספציפיות שנגרמו לשכיר או לעצמאי הנוסע לעבודה.  ההגעה לעבודה היא באחריותו האישית של העובד, אלא אם נסיבות מיוחדות או מנהגים מקומיים מחייבים את המעסיק לספק הסעה. במקום להתעסק בהחזר דלקים בכל חודש, איחורים למשמרת וכו', פשוט עובדים עם חברת הסעות.

 ניתן להעניק הטבות מסוימות בנסיעות מוסמכות לעובדים מבלי לכלול אותן בשכר החייב במס או במשכורות לעובדים עד לגבולות מסוימים, צריך לבדוק בחוק כל סיפור לגופו.

בעסקאות מסוימות יש לנצל לפחות 80% מהקילומטראז' להסעת עובדים בין הבית לעבודה, ולפחות מחצית מהמושבים (למעט הנהג) חייבים להיות עובדים. במקרים רבים כמו למשל במפעלים, העובדים אוהבים את הסידור הנוכחי מכיוון שהם לא צריכים לנהוג עייפים, לוקחים אותם מביתם ומחזירים. בכך, אפשר לחסוך דלק חודשי, בלאי אחזקת רכב ועוד.

אם אותה החברה לא ממקומת בתל אביב או בעיר צפופה אחרת בישראל הסיפור יהיה מעט שונה וכאשר מדובר בחברה גדולה בה רוב העובדים יושבים במטה החברה ולכל אחד יש רכב חברה פרטי, הסדר זה פחות מתאים.

הסעות לכל סיטואציה עסקית 

בין אם העובדים שלך בדרכם למשרד לפגישת לקוח או לנסיעת עסקים, יש לנו דרכים נטולות לחץ להביא אותם לשם. חברת הסעות בצפון לדוגמא משתפות פעולה עם רשתות ארציות גדולות ומספקות עבורם שירות תחבורה מאירועים של 10 אנשים ועד לאירועים של 1,000 איש. מעבר להסעה לעבודה בבוקר וחזור אחה"צ, יש שירות גם לימי כיף וגיבוש של העובדים, הסעה לשדה התעופה ופתרון לכמעט כל מצב בעזרת אוטובוס, מיניבוס ועוד.
למידע מורחב אודות הסעות עובדים וחברת הסעות לעסקים – הסעות לעובדים הלוך וחזור נא לגשת לאתר erezhasaot.co.il

 

הצוות שלנו מחויב לספק לך את חווית הטיול הטובה ביותר בארץ

חברת הסעות פועלת כעסק לכל דבר ורמת השירות חשובה להם יותר מהכל. דיוק בזמנים, נהגים נעימים לשיחה והכי חשוב נסיעה בטוחה ושקטה בכלי רכב נקי ושמור. הסעת עובדים יכולה להיות מתגמלת להפליא היום, לעשות לכם סדר בדוחות החודשיים וגם לגרום לחיסכון בסופו של דבר ופיקוח טוב יותר על הגעת העובדים בשלום, הלוך וחזור.

 

שירות VIP והסעות מיוחדות

לחברות ההסעות ישנו שירות ברמה יותר גבוהה כדי שהעובדים שלך יוכלו להתחיל בסטייל ולהנות בסיור שהם עושים בתל אביב או בירושלים או בחרמון. ברגע שאתם שוכרים מינבוס מיוחד אתה תאהב את כל ההטבות האלה ותחסוך לעובדים שלך את הטרחה של שימוש בתחבורה ציבורית או בעשרות רכבים שיהיו על הכביש.

 

צוות ההזמנות ייקח בחשבון את כל צרכי החברה ויתאים חוזה אישי במיוחד

החוזה יחסוך מהמתכננים את הצורך להתקשר לחברות התחבורה הלוך ושוב בכל פעם שיש צורך באוטובוס שכר ויעבדו עם חברה קבועה. זה יכול להיות שירות הסעות רגיל יומי של עובדים, ימי כיף, נסיעה לסיור תרבות חינוכי, אירועי חברה שונים ועוד.

 

לחברות המעוניינות לספק הטבות תחבורה לעובדיהן יש אפשרויות רבות בעת תכנון תוכנית

 

מול אתגרי הנסיעה לעבודה הקשורים למגיפת הקורונה, החברה פיתחה פתרונות שונים לתמיכה בנסיעות עובדים. מעסיקים עבדו קשה כדי לשלב דרכים גמישות לתמיכה בבריאות ובטיחות העובדים בתוכניות החזרה לעבודה ולשגרה במפעלים ובעסקים השונים. מעסיקים מוכנים להסתגל לנורמה חדשה זו על ידי שינוי האופן שבו הם עונים על הצרכים המשתנים של העובדים כך שיוכלו לעבוד בסביבה של אי ודאות מתמדת ולא יצטרכו לדאוג לנושא ההסעות, זה יקל עליהם מאוד.

 

השאלה הראשונה שמעסיקים ועובדים מתמודדים איתה לעתים קרובות היא מתי והיכן לחזור לעבודה, וכיצד לחזור לעבודה בצורה בטוחה ככל האפשר. יש עבודות ומפעלים בעיקר שהעבודה היומיומית נעשת בפרוייקטים תקופתיים והעובדים צריכים וודאות מכיוון שלא מכירים את שאר העובדים, הם באים לתקופת זמן קצרה לטובת פרויקט ועוזבים לאחר מכן, כדאי שבזמן הקצר הכל יהיה ברור, העובדים יידייקו בזמנים ולא יצטרכו להתעסק עם סיפורים מצד העובדים שאי אפשר באמת לוודא האם הם נכונים וקשה לפקח על מערך העובדים ככה.  איך עובדים בוחרים לנסוע לעבודה היא גם סוגיה מסובכת. אך לאחר יותר משנה של עבודה מרחוק, ייתכן שהעובדים לא ששים לחזור לעבודה בשעות השיא, להשתמש בתחבורה ציבורית, לנסוע בין משרדי תמיכה וכו', כל חברה, עסק קטן או מפעל יש את הסיפור והצרכים שלו. מוזמנים להתייעץ עם אותן חברות הסעה ולקבל את הפתרון המושלם עבורכם.

דרכי העבודה היום, מחר ועתיד משתנים מעת לעת אך בסופו של דבר, כולנו צריכים הסעות לראיון, לצאת לעבודה ולקבל הכשרה מקצועית במקומות שונים. בנוסף אם יש עובדים עם מגבלות או בעיות מיוחדות גם לזה יש פתרון וחברות ההסעה מחזיקות גם רכבים מיוחדים עם מעלונים ועזרה לנכים והגבלות שונות.

ארגונים קהילתיים המעוניינים להשתתף בעצרות או מצעדים יכולים לסמוך על אותן חברות הסעה שיספקו שירותי הסעה יעילים ונוחים באזורים רחוקים. היתרון בשימוש באוטובוסים להסעת עובדים הוא לסייע בצמצום מספר העובדים שיכולים להיות על הכביש וגם להפוך את הנסיעה לגיבוש וחיבור בין האנשים, זה זמן מצוין עבור זה.