You are currently viewing טיפול טבעי בציפורן חודרנית – מהן האפשרויות המומלצות?

טיפול טבעי בציפורן חודרנית – מהן האפשרויות המומלצות?

סובלים מציפורן חודרנית ברגל? הכאבים עלולים לשבש את שגרת החיים היומיומית שלכם. לא מעט אנשים מגיעים אל אנדי קרף ד"ר לפודיאטריה, על מנת להתמודד עם הבעיה פעם אחת ולתמיד. אך חשוב שתיקחו בחשבון כי ניתן לפתור את הבעיה בצורה טבעת. כמובן שהאפשרויות הללו לא תמיד מצליחות, אך אין לכם מה להפסיד. התועלת יכולה להיות גדולה יותר מאשר הנזק שעלול להיגרם.

תנסו להחליף נעליים לנעליים מיוחדות

כיום המודעות לנושא של ציפורן חודרנית היא גבוהה במיוחד. אנדי קרף ד"ר לפודיאטריה מטפל באין ספור מטופלים אשר מגיעים בקביעות מידיי יום על מנת להעלים את הבעיה. לכן תוכלו למצוא בלא מעט חנויות נעליים, נעליים מיוחדות לאנשים הסובלים מציפורן חודרנית. נעליים שכאלה עשויים קודם כל לסייע לכם להתמודד עם הכאב, ובנוסף הנעליים עשויות למנוע מהמצב להחמיר. יהיה לכם קל יותר להתמודד עם ציפורן חודרנית במקרה הזה.

השריית הרגל במים חמים

עוד אפשרות שעליה יכול להמליץ אנדי קרף ד"ר לפודיאטריה היא להשרות את הרגל במים חמים. אומנם גם כאן אנו לא מקבלים פתרון מקיף לבעיה, אך האפשרות הזאת בהחלט יכולה להביא איתה פירות. השריית הרגל במים חמים תוריד את מידת הנפיחות ותפחית את עוצמת הכאב. כך כמו שכבר הבנתם יהיה לכם קל יותר להתמודד עם הבעיה לעומק. תוכלו גם להוסיף מלח מיוחד שיכול לסייע לכם להתמודד עם הציפורן חודרנית בצורה יעילה. פתאום תוכלו לראות איך המצב מתחיל להשתפר.

תרכשו מגן או סד לבוהן

כל זמן שבו אתם מתעלמים מציפורן חודרנית, המצב רק יכול להחמיר עוד יותר. לכן מוטב כי תהיו עם האצבע על הדופק על מנת להתמודד עם הבעיה בצורה אידיאלית. אנדי קרף ד"ר לפודיאטריה ממליץ תמיד לרכוש מגן או סד מיוחד לבוהן שנועד להתמודד עם ציפורן חודרנית. הסד או המגן יאפשר לבוהן לא לגעת בנעל, ובכך המצב לא אמור להחמיר יתר על המידה. לאחר מכן תוכלו לבחון אפשרויות נוספות שאמורות לסייע להעלים את הבעיה פעם אחת אך גם לתמיד.