You are currently viewing טיפול שיקומי פילאטיס – איך תעשו זאת נכון?
Doctor examine x-ray film over white background

טיפול שיקומי פילאטיס – איך תעשו זאת נכון?

אם מסיבה כזאת או אחרת אתם צריכים לבצע טיפול שיקומי פילאטיס – מוטב כי תדעו איך לעשות זאת. ישנה מטרה מאוד ברורה שאתם מוכרחים להשיג אותה כאשר אתם מבצעים את השיקום. אם לא תרגישו שאתם מחזירים את עצמכם אל המוטב, השיקום כולו לא יישא פרי. מהסיבה הזאת מוטב כי תבינו מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות בעת טיפול פילאטיס שיקומי. כך שאם תבחרו באפשרות הזאת, תוכלו לדעת כי תנצלו אותה עד תום. לא בכל יום אתם נמצאים במצב שבו אתם נדרשים לשקם את עצמכם.

טיפול שיקומי פילאטיס לא עושים באופן עצמאי

תזכרו כי הליך שיקום הוא לא עניין של מה בכך, ולכן את הפעילות עצמה אינכם עושים לבדכם. תבחרו לעצמכם מדריך או קבוצה שבאמצעותם תוכלו לבצע את התרגילים בצורה נכונה. אם לא תבצעו את התרגילים כמו שצריך, אתם עלולים להחמיר את חומרת המצב. יש לכם אפשרות להשתמש ביתרונות השונים של הפילאטיס על מנת לשפר את איכות החיים שלכם.

אל תעמיסו על עצמכם יתר על המידה

My Move – מתחם פיזיותרפיה ופילאטיס מזמין אתכם אליו על מנת שתבצעו טיפולים מקצועיים. אך בו בזמן צריך להגיד את האמת, אסור לכם להעמיס על עצמכם יתר על המידה. הסיבה לכך היא שאם תעמיסו על עצמכם, המצב עוד עלול להחמיר הרבה יותר מאשר מה שהוא כרגע. לכן תמצאו את האיזון הנכון בין אימון יעיל לבין אימון שתוכלו לקבל ממנו תועלת מסוימת. אם המצב לא ישתפר הטיפול השיקום לא הביא את התועלת הרצויה.

תנסו לגוון בפעילות השיקום עצמה

טיפול שיקומי פילאטיס ב- My Move זמין לכל מי שחפץ בכך. אך ביחד עם פעילות פילאטיס תוכלו למצוא עוד לא מעט פעילויות אחרות שיכולות להתאים לכם. לכן כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק לבחור את הפעילות שתפורה לכם. יש לא מעט פעילויות שבאמצעותם תוכלו להשיג תועלת גבוהה. לעיתים כדאי לכם לשלב בין פעילות אחת לבין פעילות אחרת על מנת ליצור עניין.