כותנה מצרית צפיפות 500 חוטים

גופינת ומאהר הסכימו שיריעות סאטן באיכות טובה נעות בין 300 ל-600 חוטים, ולכן יהיה הבדל ברור בין 200 ל-800 רשימות ביקורת. לדוגמה, סדין כותנה עם 100 חוטי עיוות ו-100 חוטי אריגה עבור כל סנטימטר מרובע של בד יהיה בעל מספר חוטים מוגדר של 200. זמן רב נחשב לסימן ההיכר של סדינים טובים, ספירת החוטים מתייחסת למספר החוטים שמתאימים לסנטימטר מרובע אחד של בדים.

למרות שלרבים מאיתנו נאמר שיותר סדינים ייצרו מוצר טוב יותר

העובדה היא שכל אינץ' של בד יכול להכיל רק יותר מ-800 חוטים – ו-800 חוטים הם המספר המרבי של חוטים שניתן להתקין לכל אינץ' מרובע של בד. …לחלק מהסדינים הטובים ביותר בשוק יש רק כ-400 חוטים לאינץ' – וזו הסיבה שמספר היריעות האידיאלי נחשב בעיני רבים למספר האופטימלי של בדים שנראים ומרגישים טוב תוך שהם נשארים חזקים ועמידים.
למידע נוסף אודות כותנה מצרית צפיפות 500 חוטים יש לגשת לאתר kingofpuh.co.il

תמיד עדיף לקנות מצעים בעלי ספירת חוטים גבוהה (או מצעי כותנה מצרית) ממותג מהימן

כדי שתדע שיש לך את השילוב הנכון של מרכיבים איכותיים. על הקונים לשים לב לסוג הכותנה ולאיכות הכותנה בה משתמשים וכן למרקם המועדף של הסדין במקום להתמקד בכמה חוטים להשתמש בציפוי.

הבד של הפשתן יכול להשפיע על תחושת ואיכות המיטה, סדינים זמינים במגוון סיבים כולל פוליאסטר, כותנה, במבוק ואחרים. איכות החוט, תהליך הייצור של היצרן, סוג האריגה ועוד גורמים רבים משפיעים על ייצור סט יריעות.

איכות היריעות נקבעת על ידי גורמים רבים כולל איכות הסיבים

הגימור, מרקם הבד והספינינג. התחשבות בכל הגורמים הללו תעזור לך למצוא את הסדינים הנכונים שאתה אוהב. כפי שאתה כבר יודע, איכות הסדין נקבעת יותר על ידי מספר החוטים שמהם הוא ארוג.

לעומת זאת

למרקם הסאטן יש דוגמה צפופה יותר, כך שדפי סאטן באיכות בינונית יהיו קרובים יותר ליריעות של 250-300 גרם או שתגלו שיריעות עם יותר חוטים כבדים יותר ורובם מכותנה קצרה. סדינים של מיקרופייבר ידועים ברכות, אך הם צפופים וחמים יותר מסדיני כותנה לישון בהם. מיקרופייבר ידוע ברכותו והסדינים העשויים מחומר זה הופכים לרכים יותר בכל כביסה.

רוב הסדינים הרב-שכבתיים הם מחוספסים

וחלק מהיצרנים טוענים שהם מייצרים יריעות עם הרבה חוטים – מה שאומר שהם הגדילו את מספר החוטים על ידי ספירת שכבות מרובות – יריעות כותנה רגילות באורך 2.5 ס"מ ויש להן מרקם גס בניגוד ליריעות Supima עם 1.5 מ"מ של סיבים וכתוצאה מכך בד קל יותר, רך ועמיד יותר.

מספר זה מבוסס על מספר החוטים הנארגים אופקית (ערב) ואנכית (עיוות) לתוך הבד

ניתן לארוג חוטים דקים יותר, כגון כותנה מצרית טהורה, ליותר חוטים לאינץ' רבוע וכתוצאה מכך בד דק יותר, רך וגמיש יותר. הרעיון הוא שככל שניתן לארוג את החוטים עדינים יותר, כך הבד יהיה רך ודק יותר.

הנקודה המתוקה עבור יריעות כותנה מכותנה בסיסית ארוכה במיוחד כמו פימה או כותנה מצרית המייצרות חוטים עדינים יותר

היא בדרך כלל 400 עד 600, עם כמה אפשרויות דלוקס מעט גבוהות יותר. מכיוון שספירת החוטים משפיעה על התחושה והעמידות, זה יהיה חשוב יותר עבור מצעים שאתה נמצא איתם במגע קרוב ולכבס לעתים קרובות יותר כמו סדינים וציפיות.

סדיני סאטן מכותנה הם לרוב רכים יותר מסדינים במרקם פרקל; למארג הסאטן יש יותר חוטי עיוות על פני השטח

המעניקים לו תחושת משי וברק מושך, ולפרקל יש אריגה הדוקה שמרגישה פריכה ופריכה על העור כמו סדיני המלון הטובים ביותר. Calico ידוע גם כנול עם דוגמה פשוטה בחלק העליון ואחד בחלק התחתון, כך שעל גיליונות בד באיכות בינונית יכולים להיות בסביבות 180-200 חוטים.

עם זאת

זה מניח שאיכות החוט, הביצוע והמרקם זהים עבור שתי קבוצות היריעות, מה שהופך את זה למעט מסובך כי הרגולטורים מאפשרים ליצרנים להשתמש בחוטים דו- או תלת-שכבתיים ( חוטים העשויים משניים או שלושה חוטים, לרוב באיכות ירודה, ומפותלים יחד) וכל אחד מהחוטים הללו פעמיים או אפילו שלוש.