כיצד לשדרג את חיי המין עם קמגרה

מחקר חדש מצא כי תרופת העוצמה ויאגרה מעלה את רמת החיים של נשים הנוטלות אותה יותר מגברים. מדענים אומרים כעת שכדורי זיקפה אינם טובים לחיי המין שלך, אך אנו משבחים את # זה כבר שנים.

עם זאת, מה שגברים רבים לא מבינים הוא שתרופות לבעיות בזקפה הן רק חלק מהפתרון לתיקון חיי המין שלך ולהגברת הדחף המיני שלך. הגלולה הכחולה הקטנה יכולה לפתור את ההיבטים הפיזיים של זיקפה, אבל השאר הוא שלך.

אם אתה נוטל תרופות ללחץ דם ויש לך תופעות לוואי מיניות, שוחח עם הרופא על האפשרויות שלך. ספר להם על הבריאות שלך, על התרופות שנטלת ועל הסימפטומים שלך, כדי שתוכל לקבוע אם הוויאגרה מתאימה לך.

נושאים שאולי תרצה לדון בהם הם מה שאתה רוצה לחיי המין שלך

מה בן הזוג שלך מצפה ממך ואילו ילדים אתה רוצה. מיניות מינית מינית, ביטוי והתעניינות במה שבן זוג רוצה זו דרך בטוחה להתקדם לחיי מין איכותיים. לבסוף, זכור כי שינוי חיי המין של האדם הוא לעתים קרובות חלק מתהליך ההזדקנות הרגיל ואין לו שום קשר ל- COPD. בסופו של דבר, בריאות טובה היא חלק חיוני ממין טוב, וככל שאתה מרגיש טוב יותר כך חיי המין שלך יהיו מרוצים יותר. על ידי עבודה צמודה עם הרופא שלך ודיון בבעיות שלך, אתה יכול לטפל בלחץ הדם הגבוה שלך וליהנות מחיי מין מספקים.

עם זאת

זיקפה או הפרעות בתפקוד מיני אחר לא אומר שאתה לא יכול או צריך להמשיך ולהראות את האהבה, החום והכבוד שבן הזוג שלך יכול וצריך לקבל. אני חושב שחיי המין שלך נהדרים, אבל אני לא רוצה שהתרופות שלי יהפכו אותך לבלתי טבעי או מוזר.
למידע נוסף בתחום של קמגרה למכירה בנהריה נא לבקר ב- xn--6dbe2a9ah.com

זהו

כמובן, הצעד הראשון בדרך לטיפול מוצלח, אך ישנם היבטים חשובים של עוררות שאין להתעלם מהם. מכיוון שעוררות היא לעיתים תהליך נפשי ורגשי לגברים ולא לנשים, ואם אין לך מערכת יחסים אינטימית ובוטחת עם בן / בת הזוג שלך, היצר המיני שלך עלול לסבול. ההצעות ברשימה זו יכולות לעזור לך לנטרל את ההשפעות הגופניות של חשק מיני נמוך. אנו נדון גם אילו תרופות עליכם ואסור לכם ליטול, וכן אילו שינויים עליכם לבצע בחיים בכדי לשפר את חיי המין שלכם.

אמנם ויאגרה יכולה לעזור בהיבטים הפיזיולוגיים של תפקוד לקוי של זיקפה

אך אין זה תרופה – כל הפיתרון. אתה תמיד צריך לשאול את עצמך אם התרופות שאתה נוטל תורמות לחשק מיני נמוך ולפרעות בזיקפה ולייעץ לרופא שלך לגבי השתתפות בתכנית אימונים. אם אתה מוצא שאתה זקוק לתרופות ED מדי יום, אתה עשוי לתהות אם ויאגרה או Sildenafil מתאימים לך. הבחירה בין סיאליס לוויאגאר תלויה בשאלה אם בן / בת הזוג שלך נוטלים תרופות ל- ED או לא.

ככזה, ייתכן שאתה תוהה אם ישנה תרופה דומה לויאגרה שיכולה לעזור לנשים עם הפרעה בתפקוד המיני. אם זה המקרה, יתכן שתצטרך להימנע מוויאגרה מכיוון שזו תרופה ידועה לטיפול בתפקוד זיקפה אצל גברים.