You are currently viewing למה אני צריך לקדם את האתר שלי בגוגל?

למה אני צריך לקדם את האתר שלי בגוגל?

במדריך זה אנו עוסקים ביסודות קידום האתר שלך בגוגל, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט ומנועי חיפוש פופולריים אחרים. אנו נשתף גם כמה טיפים מובילים לקידום אתרים של WordPress שיעזרו לך לשפר את ערכי ה- SEO שלך ולקבל יותר תנועה אורגנית.

פעל לפי ההצעות הבאות

כדי לשפר את אופטימיזציית מנועי החיפוש שלך (SEO) ולהגדיל את הסיכויים שלך להשיג מיקום גבוה יותר. מיטוב האתר שלך למנועי חיפוש נותן לך יתרון על אתרים שאינם מותאמים. בצע אופטימיזציה לאתר שלך וצפה בו עולה לראש תוצאות מנועי החיפוש.

כתוצאה מכך

אתה מייצר לידים ממוקדים, מגדיל הכנסות, משפר מודעות למותג, מגביר תנועה לאתר שלך, מייצר לידים ומייצר הכנסות. קמפיינים לבניית קישורים יכולים גם להגדיל את התנועה לדפים שלך, אז כדאי לשפר את העוקבים הבאים בפייסבוק. התחל להיות פעיל ברשתות החברתיות, התפתח בחזרה – קישורים וקבל תנועה לדף.

שיווק בפייסבוק

הוא דרך נהדרת לקדם את האתר שלך אם אתה רוצה למשוך תשומת לב בצורה פשוטה. SEO, אתר יכול להופיע בעשרת תוצאות החיפוש המובילות בגוגל, אך תשכח לבקר בו. כשאתה מוסיף סרטון מקצועי לאתר, אתה יכול לעשות הבדל גדול היכן שהוא מופיע בתוצאות החיפוש. שיווק בווידאו הוא אחת הצורות המוצלחות ביותר של שיווק תוכן כתוב והוא חלק חשוב בכל אסטרטגיה שיווקית עבור כל אתר.

תוכלו להשיג יותר אנשים ללחוץ על האתר שלכם

ותופיעו גבוהים יותר כשאנשים יחפשו באינטרנט נושאים שעליהם אתם כותבים. מכיוון שגוגל אוהבת תוכן – אתרים עשירים וסמכותניים, פשוט שיהיו יותר דפי תוכן באתר יעזור לכל האתר שלך לדרג טוב יותר. מנועי החיפוש מבצעים אופטימיזציה לתוכן, כך שתראה גם עלייה בתעבורת האתר כאשר אנשים עוברים לכתובת האתר שלך כדי ללמוד עוד על העסק שלך.

אזכור של תכונה מסוימת באתר שלך יביא לך תחילה פרסום בדפי Google בחינם. אם אתה מדורג גבוה, אם אתה רשום כחברה בגוגל ומשלם עבור מודעות, אתרי האינטרנט שלך יופיעו בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

כאשר אנשים אחרים מקשרים לאתר שלך או מפנים אותו אליו

מנועי החיפוש יפרשו את האתר שלך כסמכותי יותר ויציגו אותו בתוצאות מנועי החיפוש. ככל שהדפים שלך מקשרים יותר, כך הם יחשבו שאתה חשוב יותר וככל שאתרי האינטרנט שלך ידרגו בתוצאות החיפוש. הענקת חוויה נהדרת למבקרים באתר תעזור לכם לשפר את תוצאות החיפוש האורגניות, גם ללא פרסום בתשלום, המהווה יותר מ -90% מכל התעבורה לדף החיפוש בגוגל. אם האתר שלך גבוה בדירוג שלך ב- Google, סביר להניח שהוא יעלה יותר תנועה ויעמוד גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

אם יש לך בלוג באתר שלך, אתה יכול גם לדרג את האתר שלך גבוה יותר בדף התוצאות של מנועי החיפוש.

גם אם אתה לא כותב הרבה

תוכל להפיק תועלת מהוספת בלוג לאתר שלך אם זה עוזר ליצור מודעות למותג ולהגדיל את התנועה באתר שלך. אבטחת פוסטים אורחים מאתרים מכובדים יכולה לעזור לכם לבנות את המותג שלכם במציאה ולהגדיל את תנועת הבלוגים שלכם לאתר.

טווח ההגעה של Blogger

היא אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את התוכן שלך, אך אין דרך נכונה או שגויה להגדיל את טווח ההגעה. כתיבת בלוגים היא דרך נהדרת לשתף תוכן ולשפר את העמוד בתוצאות החיפוש. ישנן דרכים נהדרות לקדם את הבלוג שלך (או לקדם אתר אם יש לו כזה) ויש דרך נהדרת לקדם (ולקיים) את האתר.

דרך נוספת לקדם את העסק שלך בגוגל

היא להשתמש באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). ישנן מספר דרכים להפנות תנועה לאתר שלך, אך אחת היעילות ביותר היא אופטימיזציה של מנועי חיפוש או SEO. קידום אתרים מבצע את הפעולות הבאות: ככל שאתר מקבל יותר מבקרים מאלגוריתמי חיפוש, כך הוא מדורג בתוצאות חיפוש גבוה יותר ותוצאותיו טובות יותר. אם יש לך אתרים, בלוגים או חנות מקוונת, SEO יכול לעזור לך להשיג תנועה ממוקדת בחינם ממנועי החיפוש.

שיווק במנועי חיפוש מאפשר לך לקדם את עצמך במצב בו אתה מופיע בחיפוש. קישור שמופיע בעמוד הראשון של התוצאות מקבל את מרבית התנועה עבור מילת מפתח ספציפית.

אתה יודע שיש כמה דרכים לקדם את האתר שלך ולהגדיל את התעבורה שלו בחינם. הגדל את מספר המבקרים המבקרים באתר באמצעות חיפוש, תצוגה, רכישה, מודעות וידאו וכו '.

Google Ads (PPC) מאפשר לך ליצור מודעות שולחן עבודה ומובייל טובים יותר מבעבר ולשתף אותם עם קהל היעד שלך

כלומר תוכלו לפרסם בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר הלקוחות האידיאליים שלכם מחפשים אחר המוצרים והשירותים שלכם. באפשרותך ליצור מודעות ולשלם מחיר קבוע עבור הקליקים שהמודעות שלך מקבלות כאשר הם מופיעים בדפי החיפוש של גוגל, ולהשאיר את מיקום מנוע החיפוש באתר שלך במקרה.