You are currently viewing מדריך לבחירת מתנה לעובד

מדריך לבחירת מתנה לעובד

מאמר זה הוא חלק מהמדריך שלנו למתן חברות, המדריך אותך בתהליך מציאת המתנה הטובה ביותר – אירועים ורעיונות למתנות לעובדי החברה שלך. אם אתה עדיין זקוק לרעיון מתנה טוב לעובד, אך אתה אחראי על בחירת חברה – מתנה נהדרת – בחר במשהו שימושי באמת שהעובד שלך יעריך. רעיונות למגזינים, M&M מותאמים אישית, כאן רשימה עם הצעות מתנה לרגל יום השנה של עמית. אם ההצעה שלך נדחית, אנו נספק את הרשימה הבאה ואת השאלות לכל מקבל שיעזרו לך לצמצם את הבחירות שלך.

בחר מתנה שהיא גנרית לשני המינים – וודא שמדובר במשהו שמושך עובדים ועובדות כאחד. וודאו שהמתנה ניטרלית מגדרית ולא כללית בגודל, בצורה או בצבע, אלא משהו ייחודי וייחודי למקבל.

כשאתה נותן מתנה לעובד

אתה צריך לנסות להשיג משהו בשבילו, אך הקפד לקחת את האינטרסים של עובדיו בחשבון בבחירת המתנה לאחד מהם. אם אתה נותן לעובדים שלך באופן קבוע מקלחות לתינוקות או מתנות לחתונה, בחר במתנות המתאימות לבוס, ואתה פועל על פי אותם חוקים עבור כולם. בין אם תבחר ספרים או עסקים – פריטים ממותגים כמתנות או משהו אחר לגמרי – הכנת אותה מתנה לכל הצוות שלך מראה את הכוונה הברורה לבנות צוות – עבור המנהל שלך.
למידע נוסף על גרומנס מוצרי פרסום ניתן להעיף מבט ב- giveaway.co.il

לאחר סקירת טיפים למתנות ורעיונות למתנות, תוכלו לקבוע את האפשרות המתאימה ביותר לבוס שלכם. כדי להימנע ממתנות אישיות – כמו המתנה שהציע CNBC – בחר מתנות שרלוונטיות למקום העבודה של העובד.

אם יש אירוע מתקרב באזורכם

תוכלו לרכוש כרטיס עונה למקום מקומי אם ברצונכם לתת לעובדים יותר אפשרות, או כרטיס עונה למקום המקומי שלכם אם ישנם אירועים קרובים באזור . אם אתה מעדיף להעניק כרטיסי מתנה פיזיים לעובדים, בדוק את CardNow.com מכיוון שאתה לא תמיד יודע מתי אתה זקוק להם או כמה כסף אתה רוצה לשים על הכרטיס. אם אינך יכול לעשות זאת, הנה רעיון לכרטיסי מתנה שמרגיש יותר כמו מתנה עסקית מאשר מתנה אישית לבוס שלך. במקום לתת כרטיס סטארבקס כלשהו, בחרו כרטיס מתנה למישהו שתרצו לתת במתנה.

בשלב הבא

הסתכלו על הערכת הצוות שתוכלו להכניס לכרטיס המתנה שלכם, אותו תוכלו למצוא בפוסטים אחרים. אם אין לך גישה לאחד כזה, או אם מדריך החברה שלך אינו מכסה נתינה, אני אביא את שאלותיך בתגובות למטה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מתנות יפניות, מה לומר כשאתה נותן ומקבל מתנות בסביבה ארגונית ועוד.

אל תשכח להירשם לחברה שלך היום ואל תשכח לקבל גישה לכל החדשות האחרונות, הטיפים והטריקים לחיים עסקיים ואישיים ביפן.

כל שעליך לעשות

הוא להודיע על המתנה המיוחדת ולקבל כרטיסים מטעם העובד שלך בהתאם להעדפותיו. כדי להפוך את התגמול למתוק עוד יותר, אני ממליץ לך להעניק לעובדים שלך חופשה צפה של חצי יום אם הם רוצים, תוך שימוש בשובר שי לקולנוע למתחתן.

אם יש לך קבוצת משחק בבסיס הצוות שלך, אז כרטיסי מתנה למשחקים הם היעד המתאים עבורך, במיוחד אם הם זמינים רק לזמן מוגבל.

כרטיסי מתנה משדרים הערכה ובמקביל נותנים לעובדים שלכם את האפשרות לקנות משהו שהם אוהבים או זקוקים לו

הענקת כרטיסי מתנה לעובדים כמתנה לחג המולד היא גם דרך נהדרת לקבל מושג כיצד הם רוצים להשתמש בכרטיס המתנה. ברכישה פשוטה של כרטיסי מתנה המשמשים למגוון ארגוני צדקה, תוכלו לבחור מתוך רשימת הצעות ולשלוח אליהם כרטיס צדקה בו יוכלו להשתמש עבור הצדקה שבחרתם. תוכלו לבחור מקטגוריית "שוברים" ואף לתרום לעמותה שבחרתם!

אם תתן למישהו כרטיס מתנה בסך $ 30 בחנות אפל, הם יעריכו ויוקירו את המתנה.

כל שעליך לעשות

הוא להשיג את כרטיסי המתנה הטובים ביותר ולהפיץ אותם לעובדים שלך. אתה יכול לתת שובר מתנה טוב לחבר הצוות כדי לתגמל ולהודות לו על עבודה טובה. כרטיס נחמד עליו חתום איש צוות הוא מתנה טובה בהרבה מאשר מתנה לבכירה בהנהלה. הכוח האמיתי של התגמול הוא להראות הערכה לעובדים שלך באמצעות מתנות, וכרטיסי מתנה הם דרך נהדרת להעניק לבוס מתנה מתחשבת מכל שאר הסיבה. שילוב של שובר מתנה עם שבחים הוא איך זה מרגיש טוב כמו תגמול. החוויה של כרטיס מתנה מהנה, אך זו גם דרך נהדרת לתת הערכה לעובד מבלי לתת את המתנה.