מחיר מאתר נזילות מים

מכיל מידע כיצד למצוא גלאי נזילות מים תת קרקעיים וגלאי נזילות מים. טכנולוגיית מיקרופון איכותית כמו Aquat T10 יכולה לאתר נזילות מים קטנות. נזילות מים מחרירים וצינורות גורמות לרטט באדמה, המועברים אל פני השטח שם הוויברציות נספגות ברעש הרצפה.

גלאי הדליפות של Aquatest T10 מציג את רמת הרעש המינימלית הנוכחית והקודמת של נזילות מים וכן את עוצמת הרעש הנוכחית. רמות הרעש מוצגות כערכים מספריים ועוצמת הרעש מוצגת כגרף עמודות לאיתור נזילות.

מכשיר לכיבוי מים אוטומטי מגלה נזילות פוטנציאליות של מים על ידי מעקב אחר זרימת הצינור וגילוי מים על הקרקע

הצליל מוחל על הצינור באמצעות טלפון משולב, דפק, תקע או משדר אלקטרוני (Rd500), ואחריו צינור קול (Aquat T10) לזיהוי נזילות. נזילה תמימה היא טיפת מים ממקור כמו ניקוז או צינור ביוב.

דליפת צנרת, אביזרי צינורות עלולים לפגוע בביתכם ולהוביל לעלויות תיקון גבוהות יותר. חשוב לתקן נזילות כך שלא תסכן נזקי מים בביתך שעלולים לתקן אלפי דולרים. אם אתה חושש מחשבון כבד בגין נזקי מים, כדאי למצוא ולבלום נזילה.

אם יש לך נזילת מים, אינסטלטור חייב לחתוך דרך קירות, רצפות ותקרות כדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. לעיתים קרובות דליפות ממוקמות במקומות שקשה להגיע אליהם, מה שמקשה על איתור נזילות ומעלה את עלות השירות.

אם אתה חושד שיש לך נזילה אך לא מוצא אותה

תוכל לקבל שירות לגילוי נזילות מים. חבר בחברת שיקום או תיקונים מגיע לביתכם ועובד לאיתור נזילות שאתם חושדים. תקדיש את הזמן להתקנת מצלמות, לבצע בדיקות מים הידרוסטטיות ובדיקות עשן כדי לאתר איומים פוטנציאליים על תשתית הבניין שלך מפני נזילות.

אם איש מקצוע מסיר עובש מחדר במרתף

אתה משלם כ -1,500 דולר בממוצע. אינסטלציה, כמו הפסקות צנרת מים שזקוקות לתיקון, יכולות לעלות עד 800 דולר. ניתן לתקן נזילות תקרה, לתקן רצפות, וחדרים אחרים בבית דורשים חלונות ודלתות חדשים בהתאם למיקום הנזק.

תיקון נזקי מים כרוך בהוצאת מים מהבניין ותיקון נזקים הנגרמים מחשיפה ממושכת

העלות הממוצעת של תיקון נזקי מים נעה בין 2,000 ל -5,000 דולר, כאשר בעל הבית הממוצע מוציא 3,000 דולר על פינוי מים אפורים לחדר אמבטיה מוצף, כולל תיקוני קיר גבס ו -1% מהתקרה. נזקי מים מסוג 3 הם נזילה תקורה המשפיעים על חלק גדול מהקיר, התקרה או הרצפה.

תיקון נזילה יכול לעלות עד 5,000 דולר

כדי לאתר את הנזילה, לבצע את התיקון ולתקן את לוח הבטון או כיסוי הרצפה. גלה מידע נוסף על עלות פינוי ותיקון לוחות בטון במדריך המחירים שלנו. תיקון דליפת תקרה יכול לעלות בין $ 250 לאזור 10×10 של קיר גבס או יריעות גובה של עד $ 1.

מדריך עלויות התברואה שלנו

הוא משאב יקר שיעזור לכם לאסוף מידע ולהעריך דליפות בתחום התברואה. איתור נזילות ואיתור המקום בו התרחשה נזילת צלחת דורש ציוד ויכולות מיוחדות שעולות בין 125 $ ל -400 $. זה יכול לעלות יותר לתקן קו דלק שיש בו מים דולפים, אז אתה צריך אינסטלטור עבור נזילה מסוג זה.

חברות אינסטלציה מציעות זיהוי דליפות פאנלים כחלק משירותי התיקון שלהן

ורבים משתמשים בקבלנים המתמחים בתהליך. פטישים ולוחות בטון לתיקון צינורות דולפים עולים לפחות 500 עד 800 דולר, אך הם יכולים לעלות בין 1,000 ל -4,000 דולר ומעלה בהתבסס על מחירים מקומיים, היקף הבעיה והנגישות.

אם הדליפה לא מתגלה או מוזנחת במשך זמן רב

היא עלולה להוביל לפגיעה נרחבת במים ביסוד הבית, ברצפה, בקירות ובריהוט. נזילות פלטות הן אחד הסימפטומים של מערכת צנרת מתפוררת, ואם נראה כי הנזילה ממשיכה להתרחש בבית, הגיע הזמן להחליף את הצינור, שעלול לעלות בין 2,000 ל -15,000 דולר ומעלה. אמנם, אם נזילות מים מצינור התקרה ותמצאו נזילה בנקודה זו, תצטרכו להתמודד עם אריחי תקרה פגומים, קיר גבס וריקבון עץ אפשרי.

הגנה על כל הבית נראית כמו מערכת לגילוי נזילות שעוקבת אחר כל מערכת אספקת המים שלך. מערכות מסוג זה מותקנות בדרך כלל באזורים לא מקוונים ליד מד המים שלך ודורשות התקנה מקצועית לפני שהן הופכות לחלק ממערכת התברואה שלך.

קל להתעלם מסימנים עדינים לבעיות בדליפות מים

אך לכך יכולות להיות השלכות חמורות. אם אתה מבחין בקפיצה פתאומית בחשבון המים שלך, עובש בביתך או ברכושך, כתמי מים המתפשטים על הקירות, צלילים קלושים של מים זורמים סביבך או שלוליות בלתי מוסברות בגינתך, עליך לקבוע פגישה עם זיהוי נזילות מים מקצועי. וחברת תיקונים. כישלון לנקוט בפעולה אם תבחין בסימני נזילה עלול לגרום לנזקי מים חמורים יותר ולהחליש חלקים בביתך.

לאורך זמן נזילות מים יכולות להחליש את יסודות הבטון

קורות עץ איל ולהציף את החצר שלך. עובש עקב דליפת מים יכול להוביל גם לבעיות נשימה, ולכן הצורך בתיקוני נזילות מים כל כך חשוב. אם לנכס שלך יש צינורות דולפים בגלל גילו, אל תתפלא אם הבית החדש שלך צריך לתקן נזילות בתוך כמה שנים.

משק הבית הממוצע בצפון אמריקה מבזבז 10,000 ליטרים מים בשנה בגלל נזילות ביתיות. נזילה טיפוסית של 10 טיפות לדקה מבזבזת גלון ליום, או 29 ליטרים לחודש. בנוסף, 130,000 עד 200,000 ליטרים של מים צפויים להיפגע בחניות שבהן ניתן למצוא נזילות.

במקרה של נזילות גדולות ולא מזוהות, אין זה נדיר שקיימות נזילות, המהוות אחוז גדול מצריכת המים של הנכס. תוכנית Watersense של ה- EPA מעריכה כי נזילות מהוות בממוצע יותר מ -6% מכלל השימוש במים.

נזילות בקטגוריה 1 ו -2 הן החמורות ביותר

דורשות התייחסות מיידית ולעיתים קרובות הן היקרות ביותר. נזילות בקטגוריה 3, המכונות גם נזילות מים שחורים, יכולות להכיל חומרים מסוכנים ונוזלים המסוכנים לבני אדם ובעלי חיים. נזילות אלה יקרות, דחופות ויש צורך לתקן אותן באופן מיידי.