תאמינו או לא, מיתוג עסקים קטנים הוא הרבה יותר מאשר בחירת לוגו ייחודי או קניית מודעת באנר ממוקמת היטב.
מיתוג
הוא בהגדרתו נוהג שיווקי לפיו חברה יוצרת שם, סמל או עיצוב שניתן לזהותם בקלות כשייכים לחברה. יצירת מותג היא יותר מסתם שם קליט; מדובר ביצירת זהות שלמה סביב המוצרים והשירותים שהחברה מוכרת. מותג, מרכיב חיוני בזהות המותג, מגדיר את המוצר המיוצר על ידי חברה מסוימת. סוג זה של מיתוג משמש את מי שמעוניין ליצור מוניטין טוב ולשמור עליו.
על ידי יצירת דימוי מותג סביב מוצר או שירות
לקוחות יכולים לזהות את המוצר כמתחרה. מיתוג טוב מעלה את ערך החברה, משפר את ההכרה בחברה ויוצר אמון בקרב הלקוחות. מעל לכל, מיתוג עסקי טוב יכול לסייע ללקוחות לחבר את החברה עם הסחורות והשירותים המוצעים.
למידע נוסף על מיתוג לעסקים אצל סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג לעסקים מומלץ לגשת לאתר dnamedia.co.il
אם אינך עקבי במיתוג העסק שלך
אתה מסתכן בלבול לקוחותיך, ואם הם מבולבלים, הם עלולים להפסיד בתחרות. ברגע שיש לך בהירות לגבי מה שאתה רוצה להדגיש, עליך לענות על השאלות שלעיל ולפתח אסטרטגיית מיתוג ושיווק במקביל. ברגע שאתה יודע את זהות המותג שלך, אתה יכול ליצור לוגו וסלוגן, אך לפני שתמשיך בעיצוב הלוגו, עליך להקדיש זמן כדי להבין טוב יותר מה העסק שלך (במילים אחרות, זהות המותג שלך " ") כל העניין. פתח מותג ולוגו משויך המגלם את יכולת הליבה של החברה שלך, משפיע באופן מקצועי ומתקבל היטב על ידי לקוחות היעד שלך. התחל ביצירת אלמנטים מיתוגיים ואז, לאחר שיצרת את אלמנט המותג שלך, המשך לשלב הבא: עיצוב הלוגו שלך.
הלוגו
הוא החלק המוכר ביותר במותג שלך ורכיב חשוב בתהליך המיתוג, גם אם הוא אינו מייצג את כלל זהות המותג. עבור עסקים חדשים או קטנים המתנסים בלוגו, עליכם לבחור אייקון כסימן המילים שלכם אם אתם מרגישים שחשוב לייצג את המותגים שלכם בשילוב עם הלוגו. בואו להפיק את המיטב משניהם: הלוגו שלכם אולי אינו כל זהות המותג, אך הוא יכול להיות מרכיב מכריע בו, במיוחד עבור חברות קטנות יותר. לאחר שתגדיר את ערכי המותג שלך ואת צרכי הלקוחות שלך, תוכל להתחיל בבניית מותג על ידי תקשורת ערכית בעקביות. לאחר שביצעתם את עבודת יצירת הנחיות המותג, יצא לכם לצמוח את המותג מעבר ללוגו שלו. לאחר שתזהה את אישיות המותג שלך, השלב הבא במיתוג החברה שלך הוא פיתוח זהות, קול ומוצר ייחודי. בין אם אתה עובד על פיתוח זהות המותג הראשונה שלך עבור לקוח או על ניהול עסק משלך, חשוב להבין תחילה מהו מותג ומה נדרש כדי ליצור כזה. בנוסף לנקודות האחרות שדנו בהן, מיתוג החברה שלך כולל את הדרכים הייחודיות והיצירתיות ביותר לספר את סיפור המותג שלך. כדי לפתח, לפתח וליישם פרויקט מיתוג מצליח, עליכם להגדיר בדיוק מהם צרכי המיתוג של עסקים קטנים שלכם ולפתח אותם.
כאשר מותג או עסק קטן מפתחים אסטרטגיה מותגית עבור חברות קטנות ובינוניות מסוימות
עליהם לזהות שלושה מרכיבי ליבה של החברה בהם הם משתמשים כמתווה לטקטיקות מיתוג בעת פיתוח אסטרטגיית המיתוג עבור ה- Sme המסוים. גורמים אלה הם מכריעים עבור עסקים קטנים וסוכנויות מיתוג לחדד את נקודת המכירה הייחודית של החברה (USP) ולספק נקודת מוצא לפיתוח זהות המותג שלה.
התוצאה הסופית תהיה מותג שבאמת מתחבר ללקוחות איתם אתה רוצה לעבוד הכי הרבה
ותוכל להציע מיתוג שיעזור לך להשיג את המטרה הזו. ישנם מספר פתרונות מיתוג לעסקים קטנים כיצד ליצור קשר עם לקוחות באמצעות מיתוג, אך אם אתה יודע שחברת המיתוג המושלמת עבור העסק הקטן שלך מתאימה ביותר לך ולעסק שלך, תוכל להשתמש בה כמדריך שלך. אסטרטגיית מיתוג. להלן כמה טיפים חשובים להבטיח לעסק שלך את המיתוג הטוב ביותר לשוק היעד שלו ומייחד אותך מהמתחרים.
אם יש לך שאלות לגבי מיתוג החברה שלך בכלל או לגבי מיתוג החברה שלך בפרט, אל תהסס לפנות אלינו.
כעסק קטן, עליכם להחליט מהם צרכי העסק שלכם ועליכם לחפש סוכנות למיתוג עסקי המבוססת על צרכיהם של חברות אלו. בסופו של דבר עליכם להכיר את מה שהעסקים שלכם צריכים וכמה אתם מוכנים להוציא על שירותי המיתוג שלהם.