You are currently viewing מכירת מוצרים באמזון – מדריך

מכירת מוצרים באמזון – מדריך

מדריך מפורט זה יראה לך כיצד לפתוח את עסק ה- FBA של אמזון שלך למכור מוצרים מותגים פרטיים צעד אחר צעד. אם תבחרו למכור באמזון, אנו נותנים לכם הוראות שלב אחר שלב כיצד למכור את המוצרים הנכונים דרך אמזון. להלן תלמד את יסודות המכירה הראשונה ואת יסוד החברה שלך.

לאחר שתסיים את המחקר ותהיה מוכן להתחיל למכור באמזון

היכנס ל- Amazon Seller Central ולחץ על הרשמה. פתח את חשבון הספק של אמזון, צור רשימת מוצרים ושלח את המוצר שלך ל- Amazon Warehouse. אם יש לך מוצרים למכירה בחשבון הספק שלך באמזון, אתה יכול לרשום אותם באתר ולהשתמש באמזון כדי למלא הזמנות מהאתר שלך ולשלוח מוצרים למחסני אמזון.

כדי לבדוק אם מכרת, עליך ליצור חשבון ב- Amazon Seller Central ולהוסיף את המוצר שלך. לאחר שהגדרת את חשבון הספק שלך והעמדת את המוצרים שלך למכירה בשוק אמזון, אתה מקבל את הכדור מתגלגל. אם אתה מוכר מוצר שכבר רשום באמזון, כל שעליך לעשות הוא לומר להם שאתה מתכנן למכור מוצר טוב ולהתנהג בהתאם לכמות המוצרים שאתה מוכר. לאחר שמכרת מוצר והגדרת את חשבון אמזון שלך, השלב הבא הוא ליצור את רשימת המוצרים שלך.
למידע נוסף אודות מכירת מוצרים באמזון – מדריך וקורס מכירות באמזון יש להעיף מבט ב- rpgeschool.co.il

אבל אולי בכל זאת תרצה לבדוק באמצעות מחקר שוק

שעליו נעסוק בקרוב, אם אמזון היא המקום הנכון למכור את המוצר שלך. לאחר שהוזמנתם למכור באמזון, אמזון משווקת את המוצרים שלכם ומוכרת אותם לקונים דרך אמזון. אם המוצר שאתה מציע נמכר דרך אמזון, Shopify יקשר אותך למבצע הקיים שלך באמזון. בחר את המוצרים ברשימת Shopify שברצונך למכור לאמזון, ואז הקש על "בחר מוצרים" ולחץ על "למכור לאמזון". אם כל המוצרים ברשימה שלי נמכרים דרך אמזון, אתה יכול לסמן את המוצרים האלה ברשימת החנויות שלך כמוצרים שרצית למכור ב- AWS.

לאחר מכן

תתחיל למכור את המוצרים שלך באמזון, ותהיה המוכר הראשון והיחיד. מוכרים מורשים ב -20 קטגוריות באמזון, אך ישנן 15 קטגוריות הדורשות אישור של אמזון. אם ברצונך למכור מוצר באחת מהקטגוריות הללו, עליך להגיש בקשה למנוי תוכנית מכירה מקצועית. כל המוצרים שאתה מוכר דרך אמזון נכללים בקטגוריית המוצרים שכבר רשומים בשוק של אמזון וכבר זמינים לרכישה דרך Shopify. אז אם אתה רוצה למכור מוצרים בקטגוריה זו, אינך זקוק להרשאה מאמזון ואינך המוכר הראשון או היחיד בקטגוריה זו.

עליך לרשום את הסימן המסחרי שלך באמזון ועליך ליצור תוכנית מכירה מקצועית לשימוש בתוכן המותג המורחב. זה בחינם לכל המוכרים, אך תצטרך מנוי לתכנית מכירה מקצועית בשנה הראשונה של התוכנית כדי להשתמש בו.

לאחר שתגדיר את חשבון הספק של אמזון ותתחיל בעבודה

עליך לבחור תוכנית ספק, לספק מידע על העסק שלך ולהבין את מדיניות הספקים של אמזון. במאמר זה נסקור את יסודות המכירה באמזון כדי שתוכלו להתחיל את הרפתקאת אמזון ברגל ימין. אנו נתמקד כיצד למצוא מוצרים שתוכלו למכור באמזון למתחילים וכיצד להרוויח כסף מהפלטפורמה הנהדרת שאמזון מציעה. קודם כל, זהו אתר שבו מוכרים שונים יכולים לרשום את המוצרים שלך למכירה ולקשר אותך עם לקוחות פוטנציאליים.

מכאן תוכלו ליצור רישומים על ידי חיפוש מוצרים שכבר נמכרים באמזון או על ידי הוספת מוצרים חדשים לקטלוג של אמזון

לפני שניכנס לכך, עלינו לנתח מדוע כדאי למכור את המוצרים שלך באמזון מלכתחילה ואילו קריטריונים חלים על הקמת עסק של אמזון FBA. אם יש לך מוצר טוב שאתה מוכר לאמזון העומד בקריטריונים אלה, דן במפעל שלך באליבאבא וחקר כיצד הכי טוב לפתוח עסק של אמזון F BA בסין.

כדי למכור משהו באמזון, עליך ליצור חשבון ספק אמזון ולמלא יישום. הדבר הראשון שאתה צריך לפני שתתחיל הוא לרשום את המוצר שלך כדי למכור אותו לאמזון אם עדיין לא עשית זאת.

יש שלוש דרכים להתחיל למכור באמזון

וישנן דרכים קלות למכור מוצרים דרך ערוץ ההפצה של אמזון. אם תפעיל את ערוץ המכירות שלך באמזון, כל המוצרים שלך ב- Shopify יופיעו ברשימת אמזון. יש לך שתי אפשרויות למכור את מוצרי הספק שלך: חשבונות ספק אמזון או חשבונות ספק אמזון. לפני שתתחיל למכור את מוצרי הספקים שלך, אתה זקוק לחשבון מוכר אצל אחד הספקים.