You are currently viewing ניקוי ספה עד הבית

ניקוי ספה עד הבית

מלכלוך ועד אבק, כתמי חיות מחמד לנזילות מזון, ריחות ועוד, Simple Green All Purpose Cleaner יכול לנקות כתמים או אפילו לעבוד במכונת ניקוי ריפודים או שטיחים לניקוי יסודי והסרת כתמים מספת הבד. כדאי תמיד לעקוב אחר ההוראות המומלצות לניקוי ספות. על ספות הניתנות לשטיפה במים, כמו בספות בד רבות, ניתן להסיר כתמים נקיים עיקשים בעזרת תכשיר המכוסה במברשת כדי לסייע בשחרור והסרת הלכלוך. אם שיטות הניקוי הנקודתיות שלך אינן מספיקות, בדוק את קודי הניקוי על הספה שלך כדי ללמוד כיצד לשטוף את הציפית שלך בבטחה.

אבל האותיות "S" או "S / W" על התווית מצביעות על כך שחומרי ניקוי נטול מים טובים יותר; קווינטנה אומרת שצריך לנקות אותם רק בניקוי יבש

לחומרים דקים יותר כמו קטיפה ואנגורה, Quintana ממליצה לשאוב ולאסוף את הפירורים עם מברשת מוך דביקה לפני ניקוי בקיטור במידת הצורך.

השתמש במברשת ריפוד נקייה ויבשה או בכל מברשת נוקשה

כדי להסיר לכלוך ופסולת יבשים. לכלוך, אבק וחלקיקים רופפים אחרים לא יפריעו לניקוי הקיטור שלך, מה שיהפוך אותו לקנבס נקי. עבור רוב הספות שיכולות להשתמש במים, ניקוי בקיטור הוא שיטת ניקוי יעילה.

עם זאת, ניקוי בקיטור משתמש בחום, שאינו בטוח עבור כל הספות, אז בדוק שוב את תווית היצרן. אם אתם רוצים שהריפוד שלכם יחזיק מעמד זמן רב, שווה להשקיע במנקה אדים – הוא עולה 100$ (אבל ספה חדשה תעלה כמובן 1,000$ לפחות!).

לאחר השלמת הניקוי

בדוק את הספה כדי לוודא שהכתמים הוסרו. לאחר הסרת הכתמים, יהיה קל יותר לנקות את שאר הספה, שכן תזהו מיד אזורים בעייתיים. כעת, לאחר שהחלק המסובך הוסתר, השלב האחרון בניקוי הוא פשוט לתת לספה להתייבש לחלוטין לפני הישיבה. זה יעזור להכין את הספה שלך לשלב הבא בניקוי יסודי שלה.

לאחר הסרת כתם המזון מריפוד הספה

נגב את האזור במטלית נקייה ולחה ולאחר מכן נגב יבש. השתמש באלכוהול איזופרופיל (מגב) * ובמטלית לבנה נקייה כדי להסיר כתמי דיו מבד הספה. הדרך הטובה ביותר לנקות ספת פוליאסטר היא להדביק ספוג לח מעט, לשפשף אותו קלות על הכתם. ניקוי עם תמיסת מים עלול להכתים או לפגוע בבד.

כעת מומלץ לנקות ספות מיקרופייבר עם ממס לא מימי כגון אלכוהול מפוגל

כיסוי הספה בשכבה דקה של סודה לשתייה ולאחר מכן ניגוב עם מברשת ומים יסיר כל לכלוך, לכלוך, כימיקלים ומוצרים אחרים. בהתאם לבד, ניתן גם לנסות לפזר על הספה סודה לשתייה למשך 20-30 דקות, ולאחר מכן לשאוב את הסודה לשתייה עם מברשת על השואב.

בין אם אתה מנקה היטב את הספה כולה או רק מקום אחד

תן לה להתייבש לחלוטין לפני השימוש בה שוב. אם אינך יכול להסיר את הריפוד מגב הספה שלך כדי לשטוף אותו כעת, תוכל לנקות אותו בקיטור על ידי ביצוע השלבים הבאים. יש למרוח תערובת זו במקומה עם מטלית נקייה כדי לנטרל ריח. אם הסיבים נעשים נוקשים לאחר ניקוי וייבוש, השתמשו במברשת רכה כדי לשחרר את החומר.

טיפול בכתמים בודדים לפני כביסה או ניקוי הספה באדים מונע את החום הנוצר מתהליכים אלו ומונע מכתמים להתעקש. לאחר מכן, אתה צריך לרפא במהירות את הכתמים ולתת להם זמן טוב על ידי ביצוע ההוראות שלהלן, בערך פעם בשנה.

השתמש בסודה יבשה לפזר אותו על כל הספה

כדי לספוג ריחות, או לפזר אותו על הכתם כדי להמיס אותו. בתיאוריה, אם הבגדים שלך מתלכלכים, זה אותו דבר עם ספות בד. אם תסיימו לנקות את הספה מבלי להסיר את הזיהום המיקרובקטריאלי הזה, היא עשויה להישאר על הספה גם לאחר הכביסה. אם אינכם רוצים שספה יפה תהפוך לביתכם, יש צורך לנקות אותה.

בעוד שרבים מחליטים לשכור שירות ניקיון בתים שעשוי להציע ניקוי ספות

ישנם צעדים מסוימים שתוכל לנקוט כדי לטפל בספה שלך. בתור אחד הרהיטים הנראים והמשומשים ביותר בבית שלך, כדאי לדעת כיצד לשטוף את הספה ולהסיר כתמים כדי לשמור על מראה טוב. המדריך הבא מסביר כיצד לנקות עמוק כתמים על ספות בד ועור. תלמדו גם כיצד לבצע ניקיון קל וקבוע יותר כדי לשמור על הספה או הספה שלכם טריים וריחניים בכל עת.

בין אם אתה צריך לנקות כתמי שוקולד טרי או חמאת פופקורן מיובש

מדריך זה בן שישה שלבים מלמד אותך כיצד לנקות בזול את הספה או הספה שלך. אם אתם מחפשים את שיטת ניקוי הספות הטובה ביותר שילדיכם משתמשים בה לעתים קרובות, נסו תחילה מנקה ספות בד טבעי. חלק מהבדים ניתן לנקות עם סודה לשתייה וחומץ, אך חלק מהשיטות יקלו על ניקוי הספה שלך. אך שיטת ניקוי הספה תהיה שונה בהתאם לחומר הספה.

אבל נזילות יתרחשו מדי פעם

ואם אינכם רוצים לקשט את הספה שלכם בכיסויי הפלסטיק היפים הללו, עליכם לדעת כיצד לנקות ספת בד. אם החברים הפרוותיים שלך נהנים לבלות איתך על הספה, נסה את הטיפים לניקוי רהיטים מרופדים. כשאתה נאבק בכתם עיקש ומסיר שיער מכוער של חיות מחמד, עצות ניקוי הריפודים האלה יעזרו לשמור על הספות והכסאות שלך במראה במשך שנים רבות. הטיפ מספר אחת שלנו לניקוי עצמי של ריהוט מרופד הוא לשאוב את הרהיט המרופד בתדירות גבוהה.

יש לנקות היטב את רוב הספות פעם-פעמיים בשנה

אך רהיטי בד עשויים לפעמים לדרוש מעט יותר תחזוקה, כולל שאיבת אבק פעם בחודש והסרת כתמים עם הופעתם. אם אתה צריך לנקות את הריפוד של רהיטים חתכים, ספה, עות'מאנית ואחרים, אז יש לנו את מה שאתה צריך. אנו משתמשים בחומר ניקוי הריפודים המוגן בפטנט The Natural (r) – אותו פתרון ניקוי פחמן דו חמצני הידידותי לסביבה שבו אנו משתמשים כדי לנקות את השטיחים שלך עמוק ובריא יותר – שעושה פלאים גם עבור רהיטים מרופדים.

זה אומר שתהליך ניקוי הריפודים Chem-Drys בטוח לכל המשפחה

מתייבש מהר יותר ומונע זיהום חוזר. לאחר מכן מנקה הריפודים המוסמך שלנו ישתמש בציוד הפליטה הייעודי שלנו כדי להסיר את תמיסת הניקוי יחד עם כל הלכלוך, האבק והאלרגנים הנישאים באוויר בביתך, מה שהופך את הרהיטים שלך לבהירים, נקיים ובריאים יותר משיטות ניקוי חלופיות אחרות. אם המים בטוחים לשימוש על הריפוד, תוכלו גם לנסות מגוון שיטות ניקוי ריפוד עשה זאת בעצמך. עבור פוליאסטר (ורוב הבדים הסינתטיים האחרים), ניקוי הספה צריך להיות קל (שימוש ביותר מדי מרכיבים או הכנסת מים עמוק לתוך הבד עלולים להרוס את מראה הספה.