You are currently viewing עורך דין מומלץ

עורך דין מומלץ

האתר של לשכת עורכי הדין האמריקאית מציע שפע של מידע עבור צרכנים ואנשי מקצוע עם בעיות משפטיות. תחת הכותרת "העסקת עורך דין", תוכלו למצוא מידע על עורכי דין בשירות הציבורי, תוכניות הפניה, כיצד להגיע לראיון, כיצד לאבחן ולספק את צרכיכם, המלצות לעורכי דין ומשאבים קהילתיים מועילים.

שירות זה מספק המלצות המבוססות על סוג ורמת הניסיון של עורך דין. זו לא דרך בטוחה למצוא את עורך הדין או עורך הדין הטובים ביותר עבורך. עבור אל FindLaw, למשל, ותהיה לך גישה מיידית לאלפי עורכי דין.

ייתכן שתרצה גם להעסיק עורכי דין שמשתתפים בתכנית הסמכה בחסות לשכת עורכי הדין האמריקאית

או להשתמש בלוגו המזהה תוכניות המלצה של עורכי דין העומדות בתקני איכות מסוימים שפותחו על ידי לשכת עורכי הדין. מספר הפניות עם מומחיות בתחום עיסוק מתאים, תוכל להמשיך במועמדים לחקר.
למידע מורחב בנושא של עורך דין מומלץ מומלץ להעיף מבט ב- guardianangel.co.il

תוכל לראות רשימה של עורכי דין בקרבתך בספרייה המקומית או הממלכתית שלך

תוכל גם למצוא את העמוד המקומי שלך בארגון עורכי הדין האמריקני הלאומי. מדריך הפניות לעורכי דין. לחלופין, ניתן לבצע חיפוש עורכי דין במאגר מידע כמו Avvo, Martindale או Hubbell, המספק מידע כגון אזור עיסוק, מיקום ותיעוד משמעתי של עורכי דין לבדיקה.

אתה לא רוצה למצוא עורך דין שאתה אוהב

רק לגלות שהועמד לך שותף זוטר שאתה לא אוהב. עורכי דין שמקבלים לעסוק בעריכת דין במדינתך כשירים להפעיל את החוק אם הם השיגו תעודת אישורי התמחות (AEP), מוסמכים כמתכנני עיזבון, מחזיקים בתואר שני או בעלי תואר שני בתחום דיני המס.

אולי תרצה להעסיק עורך דין כי יש לך בעיה משפטית

אך אינך יודע כיצד לפתור אותה. אתה זקוק לעורך דין שמבין את העסק שלך, מכין את טפסי החוזה הסטנדרטיים שאתה צריך עבור לקוחות, לקוחות וספקים, ועוזר לך לענות על חוזים שאחרים רוצים שתחתום עליהם. יתכן שתזדקק לעורך דין שיעזור לך להחליט אם חברת מניות משותפת או חברה עם אחריות מוגבלת היא דרך טובה יותר לארגן את העסק שלך ולהכין את הניירת הנדרשת. אם אינך יכול להרשות לעצמך עורך דין, תוכל לקבל סיוע משפטי בחינם או זול באמצעות תוכנית שירותים משפטיים שאינם פליליים. אתה יכול לפנות לשירות השמה של עורכי הדין במחוז שלך, להתקשר לשכת עורכי הדין המקומית שלך לקבלת שירותי השמה משפטית או למשאבים אחרים שיכולים לעזור לך למצוא עורך דין. עיין בספר הטלפונים של דפי זהב עבור עורכי דין בעלי רישיון מדינה שיש להם שירות הפניות לעורכי דין.

אם הנושאים המשפטיים שלך מורכבים ועולים כסף רב

אולי לא תרצה לנסות לעשות את כל העניין בלי עורך דין. למעשה, ייצוג משפטי טוב אינו זול, והוא יכול לעזור לכם במגוון מצבים עדינים, כמו גירושין גרועים, אובדן עבודה או הפרת DUI. ישנם מצבים רבים אחרים עם סכסוכים משפטיים שקשה לפתור אותם, אך אינך מעוניין להסתכן בהליך לבד ללא ייעוץ של עורך דין מנוסה שיעזור לך. עורכי דין מעניקים ייעוץ אסטרטגי ויכולים ליישם מיומנויות טכניות מתוחכמות לבעיות משפטיות. עורכי דין רבים מתמחים בתחומי משפט מסוימים כגון דיני משפחה, תכנון עיזבון, נזקי גוף, חוזים וזכויות אזרח. חשוב למצוא עורך דין בעל ניסיון רלוונטי בתחומי המשפט הנחוצים לכם.

הבנקאי, רואה החשבון, סוכן הביטוח או סוכן האחוזה שלך בא לעתים קרובות במגע עם עורכי דין המייצגים לקוחות עסקיים ומסוגלים לקבל החלטות מושכלות. יש לך אפשרות לדבר עם יותר מעורך דין אחד אם ברצונך להיות מיוצג על ידי מישהו.

ישנם הבדלים גדולים באיכות שירותי הפנייה לעורכי דין

מכיוון שהם צריכים להיות מאושרים על ידי עורכי הדין במדינה. חלק מעורכי דין אלה מבקרי עורכי דין על ידי רישום עורכי דין בעלי כישורים מיוחדים (למשל ניסיון עבר), בעוד שאחרים מציגים עורכי דין בעלי מוניטין טוב בלשכת עורכי הדין וביטוח אחריות. אם תבחר בשירות השמה של עורכי דין, שאל אותם מהם הכישורים הכלולים במיון עורך דין לעורך דין.

Martindale & Hubbell מהווה מקור מצוין למידע על משרדי עורכי דין ועורכי הדין שלהם

הוא מכיל פרופילי תרגול בסיסיים לעורכי דין בארצות הברית ובקנדה, כמו גם ביוגרפיות מקצועיות מפורטות של עורכי דין ומשרדי עורכי דין מובילים ביותר מ -160 מדינות. הוא משמש את עורכי הדין לבחירת כישרונות משפטיים בכל תחום שיפוט.

חלק מעורכי הדין לנזקי גוף עובדים על בסיס שכר טרחה

וזה תלוי בתוצאה חיובית עבור הלקוח. במקרים של נזקי גוף, שירותים משפטיים מוצעים בדרך כלל על בסיס "שכר טרחה מותנה", כלומר שכר טרחת עו"ד מנוכה מההסדרה הסופית של נזק אישי של הלקוח, מכל תביעת נזיקין שנפסקה ומכל פסיקה נאותה במקרה הנדיר שבמקרה. הופך לבית המשפט או לבית הדין.

לדוגמה

אם המקרה שלך הוא 30,000 $ ואתה מגיש תביעה בבית המשפט, עורך הדין שלך יגבה 12,000 $ שכר טרחה, אך ההסכם בשלב זה מספק קיצוץ של 40%. כחלק מהסכם שכר טרחה, עורך הדין מסתכן בכך שהתיק שלך לא יצליח. אם הלקוח לא מקבל תוצאה חיובית, אין כסף – במילים אחרות, עורכי הדין אינם גובים שכר טרחה.

אם אתה חושב שעורך הדין שלך לא מתייחס אליך בהגינות

המקרה שלך לא מטופל בצורה הוגנת, או שאתה מוצף, דבר עם עורך הדין שלך ונסה לעבוד על הסכם. בהתאם לנסיבות, אתה רשאי לפטר את עורך הדין שלך, אך ייתכן שתזדקק לאישור בית המשפט לכך. אם אינך מצליח לפתור את העניין בפני עורך הדין שלך או סבור שעורך הדין שלך פעל שלא כדין, תוכל לשקול להגיש תלונה למדינתך או לשכת עורכי הדין המקומית.

אם יש לך שאלות או חששות לגבי המקרה שלך

שוחח עם עורך הדין על כך והקשב היטב לתשובתו. אתה צריך לספק לעורך הדין שלך את כל המידע והמסמכים שהוא או היא צריכים כדי להבין את המקרה שלך. וודא שעורך הדין שלך נותן לוח זמנים ברור למקרה שלך ושעורך הדין שלך יצור איתך קשר אם אתה מצפה להתפתחויות משמעותיות.