You are currently viewing קידום מכירות למוצרי אמזון

קידום מכירות למוצרי אמזון

נראה כי הצוות באמזון המציא דרך חדשה להוציא כסף לקידום המוצר או המוצרים שלך מדי שבוע. במאמר זה אראה לכם כיצד לקדם את מוצרי אמזון שלכם באתר חיצוני בו תוכלו להשתמש כדי לפרסם ברשימות המוצרים של אמזון לעסקים. ישנן מספר אפשרויות לענות על השאלה "כיצד אוכל להעביר את המוצר שלי באמזון?" צרו דף נחיתה ברשתות החברתיות בו תוכלו להציע מחירים מיוחדים או לקדם קודי שוברים ושובר פרסום של מוצרי אמזון.

תוכל גם לשתף קודי קידום מכירות של אמזון עם העובדים והמשפיעים שלך

מה שיכול לעזור להגדיל את תנועת הקידום שלך. אם אתה מפרסם ומשתף תוכן ברשתות החברתיות כדי לקדם את מודעת אמזון שלך, הזכר את הקישור לכפתור CTA כדי שמשתמשים יוכלו להגיע למוצר שלך ותוכל למכור יותר באמזון.

ללא קוד קידום מכירות של מדיה חברתית

אתה שוכח שלקוחות יכולים להוסיף את המוצר שלך לעגלת הקניות שלהם וההנחה נכנסת לתוקף באופן אוטומטי. קופונים של אמזון מציעים דף פרטי מוצר בו כל מי שרוכש מאמזון יכול ללחוץ על הקופון ולקבל הנחה.
למידע נוסף אודות קידום מכירות למוצרי אמזון וחברת קידום עסקים באמזון מומלץ לבקר באתר rpgeschool.co.il

הכוונה כאן

היא לוודא שיש לך תנועה קבועה ומעניינת לרשימות המוצרים שלך באמזון. אם ברצונך למכור את המוצר שלך באמזון וליצור קישור למותג שיישלח ללקוחות בכל פעם שאתה מבצע הזמנה חדשה, תוכל להתחבר לאמזון מוכר מרכז. בדרך זו אתה מקבל נראות מוגברת באמצעות מודעות ממומנות באמזון וקונים פוטנציאליים מוכנים יותר לקנות את המוצרים והעסקאות שלך. דרך נוספת להגדיל את מכירות אמזון תוך שיפור של SEO באמזון היא לשלוח כמה שיותר אנשים לרישומי אמזון. ישנן מספר דרכים בהן פרסום ממומן יכול לקדם את מכירת הרישומים באמזון, בין אם באמצעות מדיה חברתית, פרסום ובין אם כיצד הוא מקדם את המוצר שאתה מוכר באמזון, אבל אני רק אקנה את העובדה שהוא שומר אותך באמזון דירוג מכירות, אשר בתורו יעזור לקידום אתרים של אמזון, כפי שדיברנו זה עתה.

הגדלת עקבי דירוג המכירות של אמזון באופן עקבי באמצעות מבצעים

היא דרך נהדרת להגביר את הנראות שלך בחיפוש מוצרים באמזון, אשר בתורו עוזר לך להגדיל את המכירות באמזון. אחד היתרונות העיקריים של קמפיין מודעות באמזון הוא שזו דרך נהדרת נוספת לשפר את הדירוג האורגני שלך ככל שתעמיק את היסטוריית המכירות של המוצר שלך.

הנחות ומבצעים הם לא רק כלי קידום מכירות רבי עוצמה

אלא גם מאפשרים למוכרי אמזון להעלות את המודעות והמכירות של המוצר שלהם ברבעון הרביעי, כאשר הקונים נוטים ביותר לעשות קניות. עזור לקדם ולמכור את העסקאות שלך באמזון בזמן העסקה, צור תחושת זיכרון מותג בקרב הקונים, ועזור לך למכור את העסקאות שלך באמזון בזמן שהעסקאות עולות.

זו דרך נהדרת עבור מוכרי אמזון לייצר התלהבות ולהגדיל את המכירות של המוצרים שלהם

מבצעים הם טקטיקה יעילה מאוד להגדלת המכירות באמזון, במיוחד אם יש לכם קהל המשדר את המבצעים שלכם באמזון. מבצעים אלה מהווים הזדמנויות מצוינות עבור מוכרים להעניק השראה ללקוחותיהם ולייצר יותר מכירות. זו יכולה להיות דרך נהדרת לקדם מוצרים אחרים ויכולה לקבל ביקורות עבורם כאשר המכירות יורדות.

תוכלו להשתמש בכלי תוכנה כמו LandingCube

כדי ליצור הפצות קופונים ודפי נחיתה למוצרי אמזון שלכם בתוך דקות ספורות. אתה יכול גם להשתמש בטקטיקות מימון המונים כדי לבצע את הפעולות שלך באמצעות אמזון Launchpad, תוכנית שמציגה את מוצרי אמזון ללקוחות ממוכרים חדשים באמזון.

מודעות פרסום לתצוגה של אמזון הן מודעות תשלום לקליק (PPC) המקדמות את המוצרים שלך ומנסות לחצות

למכור או למכור לקוחות. אתה יכול להגדיר מודעות בדף הנחיתה שלך ולקנות מודעות וידאו של אמזון עבור מוצרים שאתה מוכר באמזון. אמזון מציעה חסות למודעות מוצר וכן מגוון אפשרויות פרסום אחרות.

המטרה

היא לעזור לך להבין כיצד לקדם את מוצרי אמזון שלך באתר אמזון ואילו טכניקות מתאימות לך ביותר. שלב AVC קידום עם PPC לפיתוח אסטרטגיה שיווקית חזקה המגדילה את זרימת ההזמנות של אמזון. בואו נעזור לספרינגבוט לפתח אסטרטגיות שיווק ליום אמזון פריים ולקדם את המכירות שלכם.

עכשיו

כשתדע להגדיר קוד קופון למוצרי אמזון פריים דיי שלך, השלב הבא הוא לנהל את קודי אמזון ולהוריד את קודי הקופון לכל החנויות החינמיות של אמזון. הציעו מבצעים והנחות לשימוש בקודים שמשתמשים פוטנציאליים יכולים להשתמש בהם לרכישת המוצרים שלכם באמזון. לדוגמא, "קנה אחד, קבל בחינם" או "השג בחינם" או הציע הצעות להציע קופונים, הנחות ומבצעים עבור המוצר שלך.

כדי ליצור פעולה באמזון, עליך להיכנס לחשבונך ולעבור לתפריט הפרסום. ליצירת קידום באחוזים, היכנס לחשבון המוכר המרכזי של אמזון, ואז לחץ על קידומי מכירות, לאחר מכן עבור לתפריט הפרסומות, לחץ על "מבצעים" ובחר "Off Off" בפינה השמאלית העליונה של הדף. לפני שתיצור את המבצעים שלך באמזון, אנא צא מהחשבון המרכזי של המוכר שלך או התחבר שוב.