You are currently viewing שוקולד ממותג לאירועים

שוקולד ממותג לאירועים

יש לנו מגוון רחב של שוקולד קידום מכירות, החל מחטיפי Logoed וכלה בשוקולד חג המולד ופסחא פשוט. אנו כאן כדי לעזור לכם עם ביצי הפסחא במימון מודעות, שוקולדים לחג המולד ואפילו חטיפי שוקולד לחג המולד.

ניתן להתאים שוקולד ממותג לצרכי העסק שלך מבלי לפנק אפילו את הלקוח התובעני ביותר. שוקולד לחג המולד, למשל, יהיה טובה מאוד אם ניתן היה למסור אותו במסיבת חג המולד במשרד.

תוכלו ליצור חתיכת שוקולד ייחודית שיכולה לקשט את קירות המשרד שלכם או אפילו את דלת הכניסה של המשרד עצמו

רוב המוכרים יציעו שוקולדים עם תמונות של לוגו המותג עליהם, וזה לדעתי רעיון נהדר. אני ממליץ גם להשיג שוקולד מותג ומיתוג לאחרים, כמו לוגו ללוגו החברה שלך או לוגו מותג למוצרים אחרים.
כדי לקרוא עוד על שוקולד ממותג לאירועים יש לגשת לאתר sweetlogo.co.il
למידע נוסף אודות סוויט לוגו יש להעיף מבט ב- sweetlogo.co.il

אם העבודה שלך דורשת משהו מוזר ומצחיק לקמפיין השיווקי שלך

אתה יכול לקבל פח מתוק בצורת אוטובוס לונדוני עם לוגו מותג בצד או מדליון שוקולד לפי הזמנה. באמצעות שוקולדי ג'סטר תוכלו לקדם באופן בלתי נשכח ארגון צדקה לבחירתכם ולעזור להפיץ את המסר שלו ולתמוך במאמציו. בעיצוב צבעוני ובמסר מותאם אישית, מלאו את הפח עם לוגו הצדקה, הלוגו או אפילו לוגו המותג שלהם.

אם אתה רוצה מידע נוסף על מותגי שוקולד בהתאמה אישית ורוצה לעזור לך לבחור את המוצר המתאים לאירוע שלך

עיין במדריך הקניות שלנו לשוקולד או פנה לצוות הידידותי שלנו כדי להציץ. אם אינך בטוח כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בחטיפי השוקולד המודפסים והשוקולדים הממותגים בעסק שלך, אנא פנה אלינו וצוות המכירות המנוסה שלנו בבריטניה ישמח לעזור. מתנות שוקולד ארגוניות מקלות עליכם למצוא את המתנה המושלמת לאירוע מיוחד, כמו מסיבת יום הולדת או חתונה. אז צרו קשר עכשיו כדי לראות מה אנחנו יכולים ליצור עבורכם עם שוקולד ממותג. לאחר שהתרגלת לשוקולד הארגוני המסחרי, הודע לנו בתגובות למטה.

חבר בצוות שלנו יעבוד איתך בכל מקום שאתה נמצא ובכל זמן שמתאים לך להגשים את חלומותיך מבוססי השוקולד.

אם אתם מחפשים בדיוק את זה, אנו נמצא את המוצר המושלם לשוקולד המותג שלכם. אנו נבטיח שמעולם לא הייתה בעיה בשוקולד שהזמנת או שקיבלת, או באיכות השוקולד שלך.

אם אתם זקוקים למותג שוקולד לאירוע מיוחד כמו מסיבת יום הולדת, חתונה או אפילו קבלת פנים, שוקולד המותג שלנו מתאים.

בהתאמה אישית עם הלוגו שלנו

השוקולד היוקרתי שלנו נמצא במושך עין – קופסה עם סרט קשור סביבו. יש לנו מגוון רחב של אפשרויות ממתקים ארוזות בנפרד, כאשר לכל אחת מהן יכולה להיות מודפסת על האריזה. הם יכולים לספק פרחי סוכר בהזמנה אישית, עטיפות מותג, בטן שם מותג או אריזות לפי מידה שתוכננו ועוצבו כך שישלימו את המוצר בפנים. רבים מהשוקולדים שלנו יכולים להיות מעוצבים ישירות בשוקולד עצמו או מודפסים ישירות על האריזה.

אלה סטים קטנים ונהדרים וכולם רוצים לקבל את השם והלוגו של המותג שלנו ממש בחזית. כמובן שמותגים הם קנגו מעבר לאריזה, אבל מה עם החלק הפנימי של השוקולד עצמו?

תהליך מציאת המתאים יכול להיות הרבה דוגמאות

כלומר הרבה שוקולד, אך זכרו, שוקולד עם לוגו החברה שלכם הוא מוצר שנעשה בקפידה ונארז בצורה מושלמת רק כדי להראות לכם הוֹקָרָה. דבר נוסף שיש לזכור הוא שהשוקולד איכותי הגון וששירות הלקוחות שמח לעזור בכל דאגה.

יצירה יקרה של פרסום שוקולד שללא ספק תהיה הכוכב של האירוע או האירוע הארגוני הבא שלכם

בין אם זה מסיבה, אירוע עסקי או אפילו אירוע מיוחד. לא משנה במה תבחרו: שוקולד ממותג עצמו הוא דרך חדשנית להציג את המיתוג העסקי שלכם. חטיפי חלב, טובלרונס בהתאמה אישית עם הודעת החברה שלכם או אפילו חטיף שוקולד מחוייט עם לוגו החברה כדי להפוך אותם לבלתי נשכחים עוד יותר. אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בשוקולד מותג היא לחגוג את המתרחש סביבך בעולם. עבור חברות שחוגגות, הוספת פינוק לתערובת היא בהחלט משהו מיוחד.

אם האירוע מתאים בדיוק להזכיר ללקוחותיכם מה החברה שלכם יכולה לעשות עבורם

תוכלו להעמיד שוקולד מותג משלכם זמין כדי להתאים לקמפיין העונתי או הארגוני שלכם. בין אם תרצו להזמין אותה כמתנה לאירוע מיוחד או במסגרת מתנה לחג המולד, מתנה לקידום שוקולד מתוק יכולה להיות תוספת נהדרת לכל אירוע, חג או חגיגה, כולל מסיבת יום הולדת או אפילו אירוע חברה.