You are currently viewing שיטות להסרת משקפיים בלייזר – כל השיטות ברפואה המודרנית

שיטות להסרת משקפיים בלייזר – כל השיטות ברפואה המודרנית

רוצים לבצע הסרת משקפיים בלייזר? הרפואה המודרנית מציעה כל מיני אפשרויות שעד לא מזמן היו נשמעות כלא אפשריות. עד לפני כמה עשורים היה נדמה כי בלתי אפשרי להיפטר מהמשקפיים, אך כיום מדובר על מציאות של ממש. כל מה שנותר לכם לעשות זה לבחון שיטות להסרת משקפיים בלייזר. כך שתוכלו לבחור את השיטה שהכי מתאימה לכם מכל היבט אפשרי. הרי מה שמתאים לאחרים לא בהכרח מתאים גם לכם, מה שמתאים לכם לא בהכרח מתאים לאחרים. עם חברת iClinic תוכלו לבצע הסרת משקפיים בשיטה שהכי נוחה מבחינתכם.

הסרת משקפיים בלייזר בשיטת לאסיק

לאסיק היא השיטה המובילה והפופולארית ביותר בישראל ובעולם להסרת משקפיים. עד לפני כמה שנים היה מדובר על השיטה היחידה שעמדה בסל האפשרויות. אך כיום ביחד עם השיטה הזאת הגיעו עוד מספר שיטות נוספות עליהן נספר בהמשך. הניתוח הזה מטרתו לשפר את השטח הקדמי של העין על מנת לשפר את הראייה. לאחר הניתוח יהיה ניתן לראות שיפור ניכר באיכות הראייה לקרוב או לרחוק.

הסרת משקפיים בלייזר בשיטת לאסק

ההבדל בין שיטת לאסיק לשיטת לאסק הוא לא מאוד גדול, ויש כאלה שנוטים להתבלבל בין השיטות הללו. המטרה הסופית של השיטות היא אותה המטרה – לשפר את איכות הראייה. אופן הניתוח גם נראה מאוד דומה, ומכאן בעיקר מגיע הבלבול. אך בשיטה הזאת ההחלמה עשויה להיות איטית יותר, יש כאלה שאומרים עד שבוע ימים. לכן בלא מעט מקרים ההמלצה של הרופא היא לטפל בכל עין בנפרד.

הסרת משקפיים בלייזר בשיטת פי.אר.קי PRK

יש כאלה שנוטים להגיד כי השיטה הזאת היא השיטה הכי בטוחה שיש. כאן לא צריך לבצע סוג של חלון בקרנית, ולכן הסיכוי לסיכונים הוא מינימלי. התוצאות הן תוצאות מעולות, והניתוח הזה מאפשר ללא מעט אנשים להעלים את בעיות הראייה. גם אנשים אשר עלולים להיחבל באזור העיניים יכולים לבחור באפשרות הזאת. זוהי הסיבה שהאופציה הזאת היא האופציה השנייה בחשיבותה. המומחים טוענים כי בעתיד השיטה הזאת תהיה השיטה המובילה.