You are currently viewing שיפוץ בתים פרטיים

שיפוץ בתים פרטיים

מאמר זה משווה שתי נקודות מבט על שיפוץ בית יעיל באנרגיה, הנגזרות ממחקר יעילות אנרגטית יישומי ומקרי מקרים של בתים וחיי הבית. עלות שנתית לעומת ערך של Remodeling Journals בוחנת ממוצעים לאומיים ואזוריים ואת החזר ה-ROI של פרויקטים של שיפוץ דיור ציבורי בערים גדולות ברחבי הארץ. העלויות הכרוכות בשיקום או שיפוץ של בית היסטורי עשויות להשתנות מאוד.

אבל כבעלים פרטיים של בית היסטורי

אתה יכול למצוא כספים מקומיים, ממלכתיים או לאומיים ממגוון מקורות, כולל קבוצות צדקה. כדי להיות זכאי למענקים, הלוואות ואולי גם הקלות מס, ייתכן שתצטרך לעמוד בדרישות והגבלות בעת שיפוץ הבית ההיסטורי שלך. ייתכן שתתאפשר לך לעצב מחדש את הבית ההיסטורי שרכשת. כן, אתה יכול לבצע את התיקונים המבניים ואחרים הנדרשים בבית המיועד כבניין היסטורי.

כל עירייה שונה

וחלק מפרויקטי שיפוץ ושיפוץ ידרשו כמעט בוודאות היתר, בעוד שאחרים לא. רוב הפרויקטים הגדולים הכרוכים בשינויים גדולים במבנה הבית שלכם מחייבים היתר. שינויים גדולים שמשנים את שטח ביתכם מחייבים היתר, הכולל נספחים, דק, חלק גידור, חלק מעבודות אינסטלציה וחשמל ופרויקטי חיפויים.

היעדר היתרי תיקון מתאימים יכול להקשות או בלתי אפשרי למכור את הנכס שלך

על פי איגוד המתווכים הלאומי (NAR), חוסר בהיתרים מתאימים יכול להפריע או לחסום שיפוצים מתוכננים ולהקשות או לבטל את מכירת הבית שלך. אבל אם אי פעם ביצעתם שיפוץ גדול בביתכם, אתם יודעים שקבלת היתרי בנייה היא רוע בלתי נמנע שהוא לא רק הכרחי אלא גם יקר, גוזל זמן ולעתים קרובות מתסכל. בעוד שבדרך כלל אין היתרי הפיכה מיוחדים לבית, קבלת היתרי שיפוץ מתאימים לעבודה שאתה עושה יכול לחסוך לך זמן וכסף במהלך תהליך הפיכת הבית.

לפני רכישת בניין דירות באזור שמעולם לא עבדת בו

מומלץ להתקשר למחלקת הבנייה המקומית שלך כדי לברר כיצד להשיג את ההיתרים הנדרשים בצורה הטובה ביותר. לא משנה אם פרויקט השיפוץ שלכם מיועד לנדל"ן פרטי או מסחרי, זה האינטרס שלכם לשכור עורך דין נדל"ן מקומי.

כל החוקים הללו יסייעו לבעל הנכס לקבוע האם יהיה מותר או אסור לו על פי חוק לשפץ את ביתו ו/או היבטים מסוימים של הנכס.

כל פרויקט המשנה את מערכת התמיכה הקיימת בביתך

שינויים בקירות נושאי עומס, דק, מרפסות ומרפסת – גם הוא דורש היתר. מיקומים מסוימים דורשים ריבוי אישורים לשיפוץ אזורי עבודה שונים (אינסטלציה, חשמל, ספיגה וכו') בהתאם למקום השיפוץ של הנכס, חלק מהפרויקטים הנ"ל לשיפור הבית עשויים לדרוש אישור של בעל הבית או לקבל אישור ממועצת הנדל"ן המקומית לפני הם מתחילים לבצע שינויים בנכס שלהם אם הבית שלך הוא היסטורי, השיפוץ שלך יעבור כמעט בוודאות תהליך תכנון וביקורת מפורט על ידי בוני ערים.

לכן

קנייה ושיפוץ של בית המיועד כהיסטורי עשוי להיות גבוה בהרבה ממה שהייתם משלמים עבור בית קיים טיפוסי. עם זאת, כאשר אתה צריך למכור את הבית שלך, השיפוץ שלך יכול גם להניב תשואות גבוהות יותר. אם אתה מתכוון להישאר בבית זמן רב, ייתכן שתוכל לבצע שיפוצים כדי להפוך את הבית למגורים יותר, במקום לתת לערך המכירה החוזר לקבוע את ההחלטה שלך.

כמובן

כמו בחיים, אין ערובות להצלחה כשאתם מחליטים לשפץ או לשפץ את ביתכם באזור המפרץ, אך מעט ידע ותכנון יעזרו להפוך את התהליך לחלק ורווחי ככל האפשר. כאשר מחליטים היכן לגור בעת בנייה או שיפוץ של בית, העלות היא גורם מכריע, במיוחד כאשר אתה מחשיב כמה כסף אתה כבר מוציא על פרויקט הבנייה שלך.

אם יש לך גן חיות או חיית מחמד אקזוטית

ייתכן שתרצה לשקול דיור בחברה או השכרת דירות לטווח קצר בעת בנייה או שיפוץ של ביתך. אתרים כמו Airbnb ו-VRBO מאפשרים לך למצוא בקלות מקום לינה זמני תוך כדי עיצוב הבית. אם הבית שלכם לא מתאים למגורים, תוכלו "לקמפינג" בבית נייד או קרוואן שכור. לרוב תמצאו דיור חברה בבנייני דירות, אך במידה ותצטרכו יותר מקום, תוכלו למצוא גם בתים צמודי קרקע המיועדים לדיור חברה.

בין אם אתם בונים בית חדש או צריכים מקום לינה בזמן שיפוץ

אולם התצוגה הקרוב ביותר של CORT יעזור להפוך את המעבר שלכם לנוח ככל האפשר על ידי השכרת רהיטים ומשלוחם ישירות לביתכם. אז, פרויקט שיפוץ הבית שלך מדרבן את התעשייה ותומך מיד בבעלי המלאכה בקהילה המקומית שלך.

השיפוץ יעלה את ערך הבית ובכך יעלה את הארנונה

כמו כן, תוכלו לבקש הלוואת שיפוץ שתסייע לכם לתקן את הנכס ולהתאים אותו למגורים. אם כבר בבעלותכם בית ותיק או מתכננים לקנות מעיל שיפוצניק, תוכלו גם לקבל הלוואות לשיפוץ מהרבה מלווים גדולים. רוב המדינות מספקות הקלות במס עבור שיקום מורשת היסטורית.

בעלי בתים צפויים לקבל דחיפה נוספת מכמות השיא של ההון העצמי של הבית שיש להם כרגע. מחירי הדירות ממשיכים לעלות למרות השפל הכלכלי, בעוד הביקוש לדיור גדל.

מבנים ומבנים חיצוניים עלו ב-52%, והאבטחה והפרטיות גם עוררו ביקוש גדול בהרבה, כשהעניין בהתקנה ותיקון גדרות גדל ב-166%. Houzz, פלטפורמת שיפוץ בתים מקוונת, ראתה צמיחה שנתית של 58% בהפניות לפרויקטים של שיפוץ בתים ביוני.

כדי לצמצם אותו, החליטו במטרופוליס טור להפגיש גורמים מוסדיים, אנשי מקצוע בתחום הבנייה, נציגים מתחום הנדל"ן, הבנקאות והסקטור החברתי וספקי אנרגיה לעבודה על פרויקט ליצירת פלטפורמה מטרופולינית לשיפוץ בתים. המערכת המיושמת מציעה שליחות קהילתית מקומית אמיתית למשפחות המעוניינות לשפץ את ביתן. RCF Connects משתמשת במענקים מהסוכנות להגנת הסביבה ב-Brownfields ובגיוס כספים דרך Social Impact Bond עבור שיפוצי דיור עירוניים כדי לנקות ולחדש נכסים נטושים ותפוסים בבלדינג וודס, קורונדו, משולש הברזל, פולמן וסנטה פה. באזורי הכנסה נמוכה ובינונית. בתים לרוכשי דירות מוקדמים.

תוכנית השיפוץ של בית ריצ'מונד והביטוח הסוציאלי של RCF Connects הודגשו בחדשות מספר פעמים

על פי חוקי שיפוץ נכסים שונים, לרוב ניתן להגדיר את המונח "שיפוץ נכס" כהשבחה או שיפוץ של בית או נכס. מצד שני, פרויקט שיפוץ נכס יכול לכלול גם שינויים בכל הנכס או הבית, כמו שיפוץ בית.
למידע מורחב בתחום של שיפוץ בתים פרטיים יש להעיף מבט ב- shipootz.co.il