You are currently viewing תהליך נכון להפקת אתר אינטרנט

תהליך נכון להפקת אתר אינטרנט

לאחר שעזרתי לאלפי אנשים ליצור אתרים באמצעות WordPress, החלטתי לכתוב פוסט בבלוג על למידה כיצד לתכנת בעצמך. אלמד אותך את התהליך הנכון של יצירת אתר עם התוכנה הפופולרית ביותר.

זהו התהליך המקיף ביותר של עיצוב אתרים שתוכלו לעקוב אחריו להשלמת פרויקט עיצוב האתרים שלכם

זהו שלב בו העיצוב והפריסה של האתר עצמו מתעצבים. השלב הבא בעיצוב אתר הוא יצירת מפת אתר ולקבוע כמה עמודים עליכם ליצור. תכנון נכון אמור לייצר את הפריסה הטובה ביותר האפשרית עבור התוכן שאתה הולך לכתוב ולתוכן האתר שלך.

יש לקחת בחשבון את כל המידע שנאסף בשלב הראשון מבחינת עיצוב, פריסה ופיתוח אתרים.

 

כדי לעצב את האתר שלך, אתה משתמש בתוכנת עריכת תמונות המשמשת בדרך כלל לעיצוב אתרים, כגון Photoshop, כדי ליצור ייצוג חזותי של האתר המוגמר. אם אתה מעדיף למקד את המאמצים שלך במה שאתה עושה הכי טוב ולנהל את העסק שלך, במקום שיהיה לך תקציב לעיצוב אתרים, שכירת מעצב אתרים מקצועי היא הדרך ללכת. מתברר שאם אינך בטוח כיצד ליצור אתר מאפס ואין לך את התקציב לעשות זאת בעצמך, אתה שוכר מעצב Squarespace שייצור את אתרך עבורך. אם אינך רוצה להתקשות בבניית אתר Squarepace שלך, תוכל גם לשכור מעצב Squaredpace אחר שיוכל לבנות את האתר תוך פחות משבוע עבור חלק קטן מהעלות שלך.
עבור פרטים מורחבים על תהליך נכון להפקת אתר אינטרנט כדאי לבדוק ב- goodstudio.co.il

אם אתם מחפשים מישהו שיעזור לכם במלוא אתר האינטרנט שלכם, אני מציע לכם להתחיל עם מעצב אתרים. אם ברצונך לעשות זאת בעצמך, המשך לעקוב אחר מדריך זה לבניית אתר מאפס, וכן מדריך זה בנושא התהליך המתאים לעיצוב אתרים.

 

כדי ליצור אתר, תחילה עליך להחליט על איזו פלטפורמה אתה רוצה לבנות אותו. אני רוצה שאנשים יוכלו לבוא לצדי, להחליט באיזו פלטפורמה הם רוצים לעבוד ואז יש להם דרך להתחיל. לסיום, אדון בדרך הטובה ביותר למכור את האתר שלך באינטרנט, כמו גם במה שאתה צריך כדי ליצור ולבנות במהירות האפשרית.

אם אתה באמת רוצה לבנות אתר שפונה לקהל יעד ומרוויח כסף אמיתי

עליך להקים עוד כמה מערכות. אם אתה מתפתה לדלג על שלב זה לחלוטין, קרא שאפשר ליצור את האתר שלך בלי לקנות שם דומיין. במקום ליצור אתר משלך או לשכור חברת עיצוב אתרים שתעשה זאת עבורך אם תבחר, אעשה תהליך פשוט בן חמישה שלבים. קח 6 צעדים, צור דף מיוחד באתר הפרילנסרים שלך והצביע על תהליך עיצוב אתרים ללקוחות החדשים שלך!

אם אתה חדש

ללמוד כיצד ליצור אתר הוא נקודת התחלה מצוינת, או שאתה יכול לנסות בעצמך ולהעסיק מישהו שיעצב ותכנת את אתרך עבורך. עד כה דיברתי רק על איך תהליך הפיתוח יכול לעבוד אם תשכור מישהו לבנות אתר מאפס. אתה יכול לקחת את הדרכת האינטרנט של Expression לבניית אתר סלולרי לנייד, אך אין צורך להחליט אם ליצור את האתר בעצמך או להזמין מומחה לתכנות שיעשה את העבודה המלוכלכת.

תהליך יצירת אתר מתחיל בשלב ההתעברות

שבו אתה פשוט חושב על איזה סוג אתר אתה רוצה. ברגע שיש לך רעיון סולידי, האתר מתעצב וכל שאר ההיבטים הקשורים למבנה האתר נכנסים לתמונה. לאחר הגדרת מארח אתרים ושם תחום, הגיע הזמן לעצב את האתר שלך. עיצוב דפי האינטרנט שלך הוא השלב הבא ביצירת דפי אינטרנט אלה, ועליך לעשות את זה קל ככל האפשר על ידי כך שיש לך מושג טוב מה אתה הולך לבנות ואיך זה יעבוד. לפני שתמהר ליצור את האתר שלך בפועל, עליך להקדיש זמן להגדרת מטרתו. חיפוש מילות מפתח ראשוני יכול לעזור לכם להבין טוב יותר את השפה בה תשתמשו לבניית האתר. כמו כן, נוהג לבחור את מילות המפתח המתאימות לאתר שלך, כגון "עיצוב אתרים", "עיצוב" וכן הלאה. במהלך תהליך עיצוב אתרים, אתה מעלה ערכת צבעים לאתרים שברצונך לשייך למותג שלך.

אם ברצונך ללמוד עוד על התהליך כולו

עיין במדריך המפורט שלנו לבניית אתר. מדריך מקיף זה לתהליך עיצוב אתרים, הכולל 10 שלבים פשוטים, הוא משאב נהדר לתכנון מהיר של תהליכי עיצוב אתרים. דף זה יראה לכם כיצד להתחיל ועמוד 2 יראה לכם כיצד לגשת לפריסה ולעיצוב האתר כבר מההתחלה להשלמת הפרויקט.