מרחב טיפולי הוא מרחב מורכב שצריך לעמוד בדרישות רבות מגזרות שונות. החל משילוב הציוד והחומרים, דרך ריהוט למטופלים והלקוחות ועד לדרישות קליניות כמו סטריליזציה, כך שכאשר מחפשים מרחב טיפולים להשכרה, אין ספק שכאשר ישנו בנמצא השכרת חדרי טיפול למטפלים אשר מיועדים לטובת העניין מראש, מדובר באלטרנטיבה טובה יותר.
חלל בתולי יהיה חלל שקשה יותר להתאימו לדרישות מרפאה והוא יצריך עיצוב ותכנון מאפס, בעוד שבמקרה של השכרת חדרי טיפול למטפלים, כמו אצל Medical center in tel aviv כל הבסיס כבר קיים. חללים ייעודיים שמתאימים לשרת מטרה ספציפית מגיעים מותאמים מהיסוד, בין אם בתכנון המקורי של המבנה ובין אם בזכות שוכרי עבר שכבר עשו את ההתאמות הנחוצות. במקרה כזה כל שישאר לעשות הוא רק את ההתאמות הקוסמטיות והשיווקיות שהחלל יתאים לקליניקה הספציפית, בהתאם לקהל הלקוחות הספציפיים שעתידים לפקוד אותה.
גם בעולם הטיפול שיווק היא מילת המפתח
השכרת חדרי טיפול למטפלים הוא פרוייקט שצריך לקחת בחשבון כמה היבטים. היות המרחב מותאם מראש עד כמה שניתן לצרכי קליניקה ברמה הגנרית הוא אחד מהם, כאשר עיצוב המרחב בהתאם לשפה השיווקית של העסק הוא השני.
טיפול הוא עניין של שליחות, כך אנשים רבים יוצאים אל העולם, להגשים את יעודם ומתרכזים בטיפול בלבד, אבל זה לא מספיק. כאשר יוצאים לעצמאות ומנהלים קליניקה עצמונית חייבים לקחת בחשבון את הנושא השיווקי. את חווית הלקוח של המטופל, את המיתוג של הקליניקה ואת היתרון היחסי שיש לה על פני המתחרים.
מיתוג הקליניקה- שלב שאסור לוותר עליו
בניית זהות לקליניקה ולמותג שלכם זה חלק מאד משמעותי של התאמת החלל למטרות הספיציפיות שלכם וחלק ארי בהצלחתה של הקליניקה. זה נכון שיש מטפלים ששמם הולך לפניהם, במקרה כזה עבודת השיווק תהיה קלה, אבל היא לא תתייתר לעולם.
היכולת להתחייב ובעיקר להתמיד מבוססת בעיקר על מערכת היחסים שמתקיימת בין המטופל למטפל שלו ולסביבת הטיפול. סביבת הטיפול משמעותית וחיונית, יש בה יכולת להעלות או להוריד את מפלס החרדה והיא משפיעה בצורה מאד משמעותית על היכולת של המטופל להתחייב.