You are currently viewing מה הן עמדות טעינה לרכבים חשמליים

מה הן עמדות טעינה לרכבים חשמליים

ככל שיותר ויותר רכבים חשמליים יגיעו לכבישים המהירים עד שנת 2030, עמדות טעינה חשמליות יהיו חלק חיוני בתשתית שלהן. יצרני רכבים חשמליים משקיעים רבות בתשתית תחנות טעינה כדי לתמוך בצמיחת שוק הרכב החשמלי בארה"ב ובעולם.

בנוסף לתחנות הרמה 2 שהוזכרו לעיל

ישנן כיום עמדות טעינה מהירות DC לטסלס (3653,813), על פי DOE, ולטסלה מוטורס יש גם עמדת טעינה משלה של Supercharger בלאס וגאס, אם כי זה משמש רק לרכבי טסלה. המטען של העיר אינו היחיד בעיר, מספר חברות לונגמונט הקימו מטענים מהירים משלהן בעיר, מה שהופך אותו לאחד ממטעי החשמל הפופולריים ביותר בקולורדו.

לקליפורניה אתר

evadoption.com, העוקב אחר שאלות בנוגע לרכבים חשמליים, עם מידע על עמדות טעינה ציבוריות, עמדות טעינה ומחירי טעינה. על פי משרד האנרגיה האמריקני (DOE), בתחנה טעונים כלי רכב חשמליים ציבוריים, אך לא כולם חשמליים לחלוטין. מכוניות חשמליות ציבוריות בתחנת טעינה בלוס אנג'לס, קליפורניה, בתמונה זו שסופקה על ידי אתר נציבות האנרגיה בקליפורניה (CEQ) ב -1 ביולי 2015.
למידע נוסף אודות עמדות טעינה לרכבים חשמליים ניתן לבקר באתר evcar.co.il

תחנות טעינה בלוס אנג'לס, קליפורניה, בתמונה זו שסופקה על ידי אתר נציבות האנרגיה בקליפורניה (CEQ) ב -1 ביולי 2015.

לחץ על הגרף למטה

כדי להגדיל אותו וללמוד עוד על ערכי דירוג הסוללה ותחנות טעינה לרכבים חשמליים. חילקנו את המצבר של רכב חשמלי – ערכות המצבר – למספר שהוא רמת הטעינה הנמוכה ביותר (רמה 2). הטעינה ברמה 2 מהירה בהרבה ומחייבת התקנת עמדת טעינה, המכונה גם מערכת אספקת רכב חשמלי (EVSE), לפחות 1,000 מ"ר.

תחנות טעינה מסופקות על ידי ספקי חשמל בחניונים עירוניים ומכונים גם מתקני אספקת רכב חשמלי (EVSE). השם הנפוץ האחר שאתה שומע הוא תחנת טעינה לרכבים חשמליים בחניונים ציבוריים, חניונים רבי קומות או מדי חניה.

דרגה 3 (המכונה גם תחנות טעינה מהירה DFCHC) ניתן לכנות גם תחנות טעינה כ"תחנות טעינה מהירות "

המאופיינות בדרך כלל בשקעים תעשייתיים המאפשרים טעינה מהירה של רכבים חשמליים. מטען ברמה 3, הם יכולים להיות מהירים – טעינה, מה שאומר שתוכלו לטעון מכונית חשמלית תוך פחות מדקה. בנוסף, כמה תחנות טעינה מיועדות לטעינה מהירה משמעותית. במקרים מסוימים, סוללות רכב חשמליות נטענות תוך שניות, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור בעלי בתים הזקוקים למטענים מהירים או לעסקים המעוניינים להציע אפשרויות טעינה ללקוחותיהם.

פתרונות טעינה מהירה של DC הם המפתחים של תחנות טעינה לרכב חשמלי

וכאן איך EV Connect יכול לעזור לך ולעסק שלך להשתמש בתחנת הטעינה לרכב החשמלי שלך. עבור לקוחות ולקוחות שעדיין זקוקים לתחנת טעינה לרכב חשמלי לעסק שלהם או לייעוץ לגבי הדרכים הטובות ביותר לטעון את המכונית החשמלית שלהם, אנו עומדים לרשותכם לענות ולפתור את שאלותיכם.

עם זאת

לא כל תחנות הטעינה של רכבים חשמליים, המכונות גם מתקני אספקת רכב חשמלי (EVSE), באותה גודל. תחנת הטעינה לרכבים חשמליים שמורה אך ורק לחניה ולטעינה של רכבים חשמליים. בקשר לבית משפחתי יש מקום לטעינה וחניה לטעינת מכוניות חשמליות בתחנה. תחנת טעינה לרכב חשמלי מצוידת בשלטים המעידים כי מקום זה משמש לטעינה של מכוניות חשמליות בלבד ולא למטרות אחרות.

בעוד שהשימוש בתחנת הטעינה

הוא בחינם, ניתן לחשב כרטיסים חשמליים במחיר המחובר למגרש או לסיפון, ואילו כרטיסים חשמליים מחושבים במחיר דומה לזה של מגרשים וסיפונים. רכבים חשמליים בשילוב עם פאנלים סולאריים על הגג יכולים לקזז את עלויות עמדות הטעינה.

הביקוש הגובר לרכבים חשמליים בארה"ב ובאזורים אחרים בעולם יחזק את שוק תחנות טעינה לרכבים חשמליים. כתוצאה מכך הביקוש לתחנות טעינה חשמליות במדינות אחרות כמו סין, הודו ויפן יגביר את צמיחתן בשוק.

תחנות טעינה ציבוריות נוספות יאפשרו ל- GM וליצרניות רכב אחרות להתחרות טוב יותר בטסלה

שהיא כיום מובילה עולמית במכירות רכב חשמלי ובעלת רשת פרטית משלה של תחנות טעינה מהירה. בנוסף להתקנת תחנות טעינה נוספות של רכבים חשמליים ציבוריים, ממשלות יכולות לתמוך בצמיחה של שוקי טעינת הרכבים החשמליים בארה"ב על ידי עבודה עם יצרני יצרנים כאלה כדי להאיץ את צמיחתן של רשתות הטעינה החשמליות במדינה. לדוגמא, באפריל 2018 אישרו הרגולטורים באוהיו תוכנית תעריפים שתאפשר לכל השירותים להציע הנחות שמטרתן להתקין יותר מ -1,000 מטענים ציבוריים חדשים לתחנות כוח – בתחום השירות. על מנת להבטיח כי שוק הרכב החשמלי יגדל, אנו זקוקים להמשך תמיכה ממלכתית בכדי להגדיל את מספרן ותחנות החשמל הציבוריות והפרטיות ההולכות וגדלות ולקצר את זמני הטעינה, ובכך להקטין עוד יותר את עלויות הטעינה וזמני הטעינה.