You are currently viewing עשה ואל תעשה של שיווק בדוא״ל תחת חוקי הספאם החדשים של Gmail

עשה ואל תעשה של שיווק בדוא״ל תחת חוקי הספאם החדשים של Gmail

פוסט זה בבלוג בוחן את כללי הספאם החדשים שיושמו על ידי Gmail וכיצד הם משפיעים על אסטרטגיות שיווק בדוא"ל. הוא מספק מדריך מקיף על עשה ואל תעשה כדי לעזור למשווקים להתרחק מתיקיית הספאם, לשמור על המוניטין של השולח שלהם ולהבטיח שהמיילים שלהם יימסרו לתיבת הדואר הנכנס.

הבנת כללי הספאם החדשים של Gmail: מה השתנה?

מקצועני שיווק בדוא"ל צריכים להישאר מעודכנים בשינויים האחרונים בכללי הספאם של Gmail כדי להמשיך להגיע ביעילות לקהל שלהם. מכיוון ש-Gmail הוא אחד מספקי הדוא"ל הפופולריים ביותר בעולם, כל שינוי באלגוריתמי סינון הספאם שלהם יכול להיות בעל השפעה משמעותית על מסירת הדוא"ל.

כללי הספאם החדשים של Gmail מתמקדים בשיפור חווית המשתמש על ידי הפחתת הודעות דוא"ל לא רצויות ולא רלוונטיות בתיבות הדואר הנכנס של המשתמשים. אחד השינויים העיקריים הוא הטמעת אלגוריתמים של למידת מכונה המנתחים את התנהגות המשתמשים והעדפותיהם כדי לזהות הודעות דואר זבל בצורה מדויקת יותר. המשמעות היא שמשווקים צריכים לוודא שהמיילים שלהם רלוונטיים ובעלי ערך לנמענים, מכיוון ש-Gmail יתעדף מעתה מיילים שמתיישרים עם תחומי העניין ודפוסי המעורבות של המשתמשים.

שינוי חשוב נוסף הוא הכנסת כללים מחמירים יותר לגבי אימות דוא"ל. Gmail מסתמך כעת מאוד על פרוטוקולי אימות כגון SPF, DKIM ו-DMARC כדי לאמת את הלגיטימיות של מיילים. על המשווקים לוודא שהודעות הדוא"ל שלהם מאומתות כראוי כדי להימנע מסימון כדואר זבל. בנוסף, Gmail מחמיר כעת יותר בבדיקת כותרות דוא"ל, מוניטין השולח ואיכות תוכן האימייל כדי לקבוע אם הודעת דוא"ל לגיטימית או ספאם.

יתרה מזאת, Gmail הטמיעה אמצעים כדי להילחם בשיטות דוא"ל מטעות ומטעות. זה כולל פגיעה בשורות נושא מטעות, זהויות שולח כוזבות ותוכן אימייל מטעה. משווקים חייבים להיות שקופים ואמיתיים בתקשורת הדואר האלקטרוני שלהם כדי ליצור אמון עם הנמענים ולהימנע מסימון כדואר זבל.

איור המציג את הלוגו של Gmail וזכוכית מגדלת המדגישה את המילה 'ספאם'
איור המציג את הלוגו של Gmail וזכוכית מגדלת המדגישה את המילה 'ספאם'

"האם אסטרטגיית שיווק האימייל שלך מוכנה לשינוי?"

עם חוקי הספאם החדשים של Gmail, חיוני למשווקי דוא"ל להעריך ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלהם בדוא"ל כדי להבטיח תאימות ולשמור על שיעורי מסירה גבוהים. משווקים צריכים לשאול את עצמם אם האסטרטגיות הנוכחיות שלהם תואמות את ההנחיות החדשות של Gmail ואם הם מוכנים לבצע את השינויים הדרושים. אי הסתגלות לשינויים אלו עלולה לגרום לירידה במסירת האימייל ובשיעורי המעורבות.

בראש ובראשונה, משווקים צריכים לבדוק את נוהלי ההיגיינה של רשימת הדוא"ל שלהם. חשוב לוודא שרשימת הדוא"ל תהיה נקייה ומעודכנת, עם מנויים פעילים ומעורבים. הסרה קבועה של מנויים לא פעילים או לא מעורבים יכולה לשפר את שיעורי המסירה ולעזור להימנע מסימון כדואר זבל. בנוסף, הטמעת תהליכי הצטרפות כפולים יכולה להבטיח שמנויים באמת רוצים לקבל אימיילים, ולהפחית את הסיכון לבעיות במיקום בתיבת הדואר הנכנס.

שנית, משווקים צריכים להתמקד בהתאמה אישית ורלוונטיות במסעות הפרסום שלהם בדוא"ל. כללי הספאם החדשים של Gmail נותנים עדיפות למיילים המותאמים לתחומי העניין וההעדפות של הנמענים. על ידי פילוח של רשימת הדוא"ל ושליחת תוכן ממוקד על סמך נתונים דמוגרפיים, התנהגויות או אינטראקציות קודמות של המנויים, משווקים יכולים להגביר את המעורבות ולהימנע מסימון כדואר זבל.

שלישית, משווקי דוא"ל צריכים לשים לב לתוכן ולעיצוב האימייל שלהם. Gmail שם כעת דגש רב יותר על האיכות והלגיטימיות של תוכן האימייל. על המשווקים להימנע משימוש בשורות נושא מטעות, שימוש מוגזם באותיות רישיות או שימוש מופרז בשפה פרסומית. במקום זאת, עליהם להתמקד במתן תוכן בעל ערך ואינפורמציה המהדהד עם הנמענים.

ה-Dos: שיטות עבודה מומלצות לשיווק בדוא"ל תחת כללים חדשים

תחת כללי הספאם החדשים של Gmail, ישנן מספר שיטות עבודה מומלצות שעליהם משווקי דוא"ל לפעול כדי להבטיח שהדואר האלקטרוני שלהם מועבר ומתקבל היטב. ראשית, חשוב לקבל אישור מפורש מהנמענים לפני שליחתם מיילים שיווקיים. הטמעת תהליך הצטרפות כפול יכול לעזור להבטיח שמנויים באמת רוצים לקבל אימיילים, ולהפחית את הסיכון לסימון כדואר זבל.

שנית, התאמה אישית היא המפתח. על ידי פילוח רשימת הדוא"ל ושליחת תוכן ממוקד בהתבסס על העדפותיהם והתנהגויותיהם של המנויים, משווקים יכולים להגביר את המעורבות ולהימנע מסימון כדואר זבל. התאמת מיילים לנתונים דמוגרפיים ספציפיים או לאינטראקציות בעבר יכולה להפוך את התוכן לרלוונטי ובעל ערך יותר עבור הנמענים.

בנוסף, זה חיוני לייעל את יכולת מסירת הדוא"ל. זה כרוך במעקב וניקוי קבוע של רשימת הדוא"ל, הסרת מנויים לא פעילים או לא מעורבים. משווקים צריכים גם לוודא שהגדרות אימות הדואר האלקטרוני שלהם, כגון SPF, DKIM ו-DMARC, מוגדרות כראוי כדי לשפר את שיעורי המסירה.

יתר על כן, אופטימיזציה לנייד היא חיונית. מכיוון שרוב האנשים ניגשים למיילים במכשירים הניידים שלהם, חיוני לעצב מיילים ידידותיים לנייד ומגיבים. זה כולל שימוש בתבנית דוא"ל רספונסיבית, אופטימיזציה של תמונות וגופנים לצפייה בנייד, והבטחה שלכפתורי הקריאה לפעולה ניתנים ללחיצה בקלות במסכי ניידים.

לבסוף, חשוב לבדוק ולנתח באופן קבוע קמפיינים בדוא"ל. בדיקת A/B שונות, פריסות דוא"ל או כפתורי קריאה לפעולה יכולה לספק תובנות חשובות לגבי מה שהכי מהדהד עם הקהל. ניתוח שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים ושיעורי המרות יכולים לעזור לזהות אזורים לשיפור ולייעל מסעות פרסום עתידיים בדוא"ל.

 

אל תעשה: ממה להימנע כדי להתרחק מתיקיית הספאם

כדי למנוע שהודעות הדוא"ל שלך יסומנו כדואר זבל תחת הכללים החדשים של Gmail, ישנן שיטות עבודה מסוימות שמשווקי דוא"ל צריכים להימנע. ראשית, חשוב להימנע משימוש בשורות נושא מטעות. שורת הנושא צריכה לשקף במדויק את תוכן המייל ולא להטעות או להונות את הנמענים. בנוסף, יש להימנע משימוש מוגזם באותיות רישיות, בסימני פיסוק מוגזמים או בסמלים מוגזמים בשורת הנושא מכיוון שהם עלולים להפעיל מסנני דואר זבל.

היבט חשוב נוסף שכדאי להימנע ממנו הוא שימוש במילים או ביטויים המעוררים דואר זבל בתוכן האימייל. מילים כמו "חינם", "מובטח", "מנצח" או "דחוף" מקושרות בדרך כלל לספאם ויכולות להגביר את הסבירות שהודעות דוא"ל יסומנו ככאלה. במקום זאת, התמקד באספקת תוכן בעל ערך ורלוונטי למנויים שלך.

יתר על כן, חשוב להימנע משליחת מיילים עם יחס גבוה של תמונות לטקסט. הודעות דואר אלקטרוני המבוססות בעיקר על תמונות נחשבות לעתים קרובות חשודות על ידי מסנני ספאם. הכללת איזון טוב של טקסט ותמונות לא רק משפרת את יכולת המסירה אלא גם מבטיחה שניתן להבין בקלות את המייל גם אם התמונות לא נטענות כראוי.

בנוסף לאל-תעשה אלה, חשוב להימנע מרכישת רשימות דוא"ל או שימוש בכתובות דוא"ל לא מורשות. שליחת הודעות דוא"ל לנמענים שלא הסכימו מפורשות לקבל אותם היא לא רק לא אתית אלא גם מפרה את ה-GDPR ותקנות אחרות להגנת מידע. בניית רשימת דוא"ל אורגנית ומעורבת היא גישה יעילה ובת קיימא יותר בטווח הארוך.

הבנה והקפדה על כללי הספאם החדשים של Gmail היא חיונית בתחום השיווק בדוא"ל. זה לא רק עוזר בשמירה על מוניטין שולח חזק אלא גם מגביר את יכולת מסירת הדוא"ל, ומבטיח שהמסר השיווקי שלך יגיע לקהל היעד שלך. הישאר מעודכן, הישאר רספונסיבי ושמור על משחק שיווק בדוא"ל חזק.