You are currently viewing בובה בעבודת יד

בובה בעבודת יד

בובה ייחודית זו בעבודת יד נוצרה על ידי אלנה סבירידובה, אמנית המתגוררת בקייב, אוקראינה. Jurate, יצרנית בובות בליטא ליד הים הבלטי, מייצרת בובה זו על פי תבנית מקורית מפשתן ידידותי לסביבה. את הבובה שלך אפשר למלא בצמר, בובות סמרטוט סרוגות או בובות קטיפה מפוליאסטר.

הפכו אותה לפעילות משפחתית או הפתיעו את הילדים עם אחת מ -23 הבובות הביתיות האלה

ישנן חמש בובות בעבודת יד ב- Etsy, חלקן מיועדות לילדים ואחרות לאוהבות בובות בוגרות. תודה על הביקור ברישום זה ובדוק את הרישומים האחרים שלי כדי לראות את כל הבובות ומצעים בעבודת יד הזמינים.

למידע על איך לשמור על בגדי בובות בגודל 18 אינץ 'לפי הסרטון הזה, בקר בדף זה, שיהפוך אותך למעניין ככל האפשר ויחסוך לך זמן להלביש את בובות 18 אינצ' שלך עם מבחר של נעלי בובה.

כיף להכין בובות סמרטוט מסורתיות מקסימות. התאהבנו בבובות הסמרטוט המודפסות המקסימות לאחר שראינו את קייט תופרת אותן. כשאתה מבקר בשארלוט בעבודת יד, תלמד כיצד להכין בובות נייר מפרקיות.

אני רוצה להכין בובות יפות

פשוטות, לבושות ומעוררות שנים של משחק דמיוני.בובות בסגנון ולדורף כיום מאזנות יופי ואומנות, ויש לשחק בובות, לא דקורטיביות או אספנות. עשויים מבובות חוט נהדרות לילדים עם בעיות חושיות והם קצת כיף ייחודי.

בובות נערות אמריקאיות מעוצבות על פי נערות בנות עשר מרקעים ומוצא אתני מתקופות שונות של ההיסטוריה האמריקאית. שבדיה, לכל בובה חביבה בצורת רך יש אישיות ייחודית.

N13 בובה בעבודת יד GB13 (גוף בובה של Real Seeley Composition)

היא חתול שהולך בין פריטי הוינטג 'האחרים שלי. תחפושת דמיונית זו עם מראה אופייני וחביב של רובנס בארן של בובה משפחתית (רובנס בארן היא שמו של הבוטנאי השבדי הידוע קרל לינאוס) שנולד בטבע ומעוצב על ידי יוצרי בובות מוכשרים נראה עשוי מאותו פלא וכיף. מהיצירות של הטבע עצמו. פלמינגו בוורוד בוהק, עגורים כחולים ורקע בצבע בז 'יוצרים תיק סרוג מענג, והפריטים של NIB מרובדים כך שהיא יכולה להיות אבא ובכל כך הרבה דרכים לתת כל כך הרבה מעצמה.

סמרטוט נאג'ו וינטאג 'בעבודת יד עם תכונות רקומות

חרוזים ועגילים. שיער קטיפה של בובה Ama ללחמנייה עליונה עם קשת וקשת באותו צבע כמו שמלת החום עם קשת בחזית. מגפי קאובוי ממותגים מברזל עם חוט מתכתי העובר דרך הבד בגדי בובות בעבודת יד סוודר אייל חג המולד עבור 12 בובות קן ידית קאנטרי מותאם אישית זה תיק בציר מעור אמיתי בצבע שחור.

אם אתה רוצה שניצור תלבושת נוספת לבובה שכבר קיימת ב- Etsy

היא תעשה בהתאמה אישית. אמי הצילה את הבובה הזו לכל החיים וזה נהדר למצוא מישהו שאוהב אותה לא פחות ממנה. חיבוק מכל הסוגים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאנו יכולים לעשות כדי לתמוך זה בזה, כולל אומנים מיומנים בפרו המייצרים בובות באיכות גבוהה.

הבובה המשובצת הזו

היא מסורתית ומקסמת, וילדיכם יאהבו לסחוב אותה איתם. היא ישנה טוב, מכינה בובת ג'וזפין מתוקה, שהיא מצוינת כמאגר אחסון או מתנה קטנה. כפית צבועה בקפה טבעי שמן קוקוס טבעי זיגוג כף תכשיטי בובות בעבודת יד שרשראות ועגילים מתאימים 115 בובות 833A אין לשקם יהלומים במקום ילדים esp.

ניקול הות'ורן השיקה את ירושה של ג'יילה עבור בתה ג'יילה בת הארבע להציע בובות איכותיות בכל הצבעים

ראשית, היא אוצרת מעצבי בובות והרכיבה קולקציה קטנה לבתה. כעת הם מציעים בובות לאומנים אחרים מכל רחבי העולם, כולל פריז, רוסיה, דרום אפריקה, אוקראינה, בלגיה ובלרוס, יחד עם אומנים אחרים.

בובה תפורת בעבודת יד נעולה בתוך מקדש שרידים במרכז העיר אל פאסו

כשהוא פותח את חנות המשכון של דייב, הוא מגלה בובה מגעילה, שנתפרה בעבודת יד, עם זנב וכנפיים. זרועות הבובות נתפרות בצורה כזו שאינן יכולות לזוז בכל עת ויכולות להחזיק חרבות, מוטות ואנסים.

הצוות דיווח כי הבעות פניו של רוברט הבובות השתנו

שמעו צחקוקים דמוניים וראו את הבובה מניחה את ידיה מאחורי הכוס. רבים גם דיווחו כי המצלמות שלהם מפסיקות לעבוד כאשר הם מנסים לצלם את הבובה, שמתחילה לעבוד, ושהם עזבו את המוזיאון.

רבים מאמינים כי מקורו של רוברט הבובות המרושע טמון במי שנתן לו גנים, אוטו, שהיה משרת שעבד אצל הוריו של ג'ין. לא עבר זמן רב והבובה נמסרה וכיום היא מתגוררת במבצר מזרח מרטלו ומבקרים מגיעים מכל רחבי העולם כדי לראות אותה.

בתה בת העשר שמחה, אך בסופו של דבר טענה שרוברט, הבובה, עדיין חיה ושהוא רוצה לפגוע בה. ג'ין הודה שדמיין שרוברט לא יהיה מרוצה מהחפירות החדשות שלו. יוג'ין קרא לבנו רוברט, והבובה תלתה על ילד קטן בשם יוג'ין רוברט אוטוס.
למידע מורחב על בובת דיוקן ובובה בעבודת יד כדאי לבקר ב- rockil.co.il