You are currently viewing שיפור מהירות באתרי וורדפרס

שיפור מהירות באתרי וורדפרס

דיברנו על רשתות מסירת תוכן (CDN) והתייחסנו לכמה מבעיות האופטימיזציה הנפוצות ביותר המשפיעות על אתרי וורדפרס. תוספי מטמון של וורדפרס קלים להתקנה והם מעולים לזרז את אתר הוורדפרס שלך באמצעות תוסף מטמון, מכיוון שהם מהווים פיתרון נהדר להאיץ את זמן הטעינה של האתר שלך. אם אתה חושב להאיץ אתרי וורדפרס ללא תוסף מטמון, אז WP Rocket הוא התוסף הראשון שכנראה תמצא. למרות שמדובר בגרסת פרימיום, הוא יכול להיות תוסף שימושי מאוד למספר מטרות, כגון מטמון, איזון עומסים ומשימות אופטימיזציה אחרות.

אם אין לך WP Rocket או כל תוסף מטמון אחר

עליך לבדוק כמה מהר או לאט האתר נטען וליצור ערכי אמת מידה כדי לקבל האצה של ציון הוורדפרס שלך. בעיקרון זה עושה את כל הפונקציות האלה בשבילכם, אבל הוא עושה הכל במקום אחד, עם ממשק פשוט מאוד לממשק וממשק נהדר.
למידע נוסף על שיפור מהירות באתרי וורדפרס ובניית אתר מהיר בהתאם לדרישות גוגל עליך להעיף מבט ב- topeak.co.il

הם יכולים לתת לך פרטים נוספים והצעות לפעולה כדי להאיץ את אתר WordPress שלך. השירות מכיל טיפים כיצד לשפר ולבצע אופטימיזציה של דפי וורדפרס לעבודה מהירה יותר.

במדריך זה

אנו בוחנים כמה מהטכניקות החשובות ביותר לייעול המהירות של הבלוג או אתר WordPress שלך. אנו מנסים להבין מדוע חשוב לזרז דפי וורדפרס, מה מאט אותם ואילו צעדים תוכלו לנקוט בכדי לשפר את מהירות וורדפרס באופן מיידי. לבסוף, אנו דנים בטכניקה החשובה ביותר להאיץ את אתר הוורדפרס שלך על ידי שימוש במארח אתרים מהיר מספיק כדי לעדכן PHP ו- WordPress באופן קבוע.

אם אתה מנסה להאיץ את התקנת WordPress שלך

רק תוסף יכול לשפר באופן דרמטי את זמן טעינת הדף. ישנם מספר תוספי וורדפרס פופולריים ומעודכנים אשר נבנו כדי לעזור לך לשפר את מהירות הטעינה של וורדפרס. אבל יש עוד עשרות תוספים בשוק כדי לזרז אתר וורדפרס, ולא חסרות אפשרויות לזרז את התקנות הוורדפרס.

אם אתה משתמש ב- WordPress ומחפש לשפר את מהירות הדף במהירות, קל פשוט להתקין תוסף, ונתחיל בתוסף המטמון WP Fastest Cache. נדון כיצד להוסיף מטמון דפדפן בתוסף שני ויש מספר תוספים לביצועי וורדפרס בחינם שעליכם להיזהר.

כדי לעזור לך להחליט אם WP Rocket הוא תוסף המטמון הטוב ביותר לזירוז האתר שלך, אנו מודדים את הביצועים של אתרי וורדפרס שונים בכדי לראות אם אתה יכול לשפר את זמני הטעינה על ידי הפעלת התוסף. אם אתה משוכנע שיש לך את הכישורים הטכניים כדי לזרז ביעילות את אתר WordPress שלך במטמון, אתה אמור להיות מסוגל למטב את הדפים שלך באמצעות WPRocket, בתנאי שנוכל להתקין ולהפעיל את התוספים.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בכלי בדיקת מהירות מקוון באתר Divi WordPress שלך היא לבצע בדיקות על הדפים שלך לפני שתבצע שינויים. לאחר ניתוח מהירות הטעינה, נסה כמה מהטיפים והטריקים שלנו שיעזרו לך לנהל את האתר שלך טוב יותר.

אם תבחרו תוסף מטמון לאתר הוורדפרס שלכם

בחרו קל להתקנה ומציע שיפורי ביצועים בהגדרות פשוטות. אם יש לך וורדפרס, עיין ברשימת התוספים הטובים ביותר למטמון וורדפרס לפני שתגדיר – באתר שלך. בבחירת תוספי מטמון לאתרי וורדפרס, אתה יכול לבחור כאלה שקל להתקין ולהציע לך שיפורי ביצועים בהגדרות הפשוטות ביותר, כמו זו שלמטה. כעת, כשיש לנו אתר עם אופטימיזציה מהירה של וורדפרס, כללנו כמה טיפים וטריקים לבחירת הנושא והמארח הנכון, הגדרת מטמון ואופטימיזציה של תמונות, שימוש ב- CDN, עדכון גרסת ה- PHP שלך באופן קבוע וודא שגרסת ה- PHP שלך מעודכן. אז אם יש לכם ממש מהר – הורידו את אתר WordPress, עברו על השלבים במדריך זה ונסו ליישם אותו באתר שלכם.

לרוב התוספים למטמון של וורדפרס יש אפשרות זו כעת

אך ישנם תוספים חינמיים וקלילים אחרים שתוכלו להשתמש בהם, כגון מינימום, אופטימיזציה אוטומטית ועוד. אם אתה משתמש או משתמש בוורדפרס, תוסף W3 Total Cache הוא תוסף חובה. אתה יכול גם להשתמש בתוספי ייעול הביצועים שהשתמשנו בוורדפרס כדי להגביר את המהירות והביצועים באתר Divi.

אם אתה מנהל אתר WordPress

אתה יכול להשתמש בתוספים כמו W3 Total Cache כדי לאפשר שמירה בקלות. אם אינך נמצא במארח וורדפרס מנוהל, עליך להשתמש בתוסף מטמון כדי להאיץ את האתר שלך. Hyper – Cache – Hyper Cache הוא תוסף מטמון שכתבנו כדי להגיע למהירות המרבית עבור דפי וורדפרס. גם אם אתם עדיין לא משתמשים במטמון, הגדרה זו יכולה להיות דרך מובטחת להאיץ את וורדפרס ולשפר את חווית המשתמש.