You are currently viewing כריתת עץ בבית פרטי
כריתת עץ בבית פרטי

כריתת עץ בבית פרטי

אנשים רבים מתקשים לכרות עץ בבית. אבל עם הכלים והידע הנכונים, זו יכולה להיות משימה קלה יחסית.

מה השלבים לכריתת עץ בבית פרטי?

השלב הראשון בכריתת עץ בבית פרטי הוא לזהות את הגובה והרוחב של העץ. תצטרך למדוד את שני הממדים האלה כדי לקבוע איזה גודל של להב המסור תצטרך כדי לחתוך את גזע העץ מבלי לפגוע בלהבים שלך או במסור שלך.

לאחר מכן, אתה צריך למצוא מיקום ברמה עם בסיס העץ, כך שתוכל לקבל זווית טובה בעת חיתוך דרכו. אתה גם רוצה לוודא שאין עצים אחרים בקרבת מקום, כי זה עלול לגרום לשניהם נזק אם הם קרובים מדי זה לזה כאשר אחד נופל לאחר כריתה.

כריתת עץ בבית היא דרך מצוינת לפנות את החצר ולהרוויח קצת כסף נוסף. זה אולי נראה כמו משהו שיהיה קשה לעשות, אבל עם הכלים והמידע הנכונים, אתה יכול לגרום לזה לקרות.

ישנן דרכים רבות לכרות עץ בבית

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא אם העץ מת או חי. זה יעזור לך להחליט איזו טכניקה תעבוד הכי טוב עבורך ועבור הנכס שלך. אתה גם צריך לדעת איזה סוג של ציוד יש לך זמין לכריתת העץ.

התקופה הטובה ביותר בשנה לכריתת עצים תלויה במקום בו אתה גר בעולם, אבל בדרך כלל זה בחורף שבו יש פחות גשם ושלג מאשר בתקופות אחרות של השנה.

מסור חשמלי הוא לא האופציה היחידה לכריתת עצים בבית.

אני אגיד לך אילו כלים אתה צריך וכיצד להשתמש בהם.

אתה יכול להשתמש במסור חשמלי, בגרזן, או אפילו במסור יד כדי לכרות עצים בבית. הדבר החשוב ביותר הוא שאתה צריך ללבוש ציוד מגן ולהיזהר עם הכוח של המסור השרשרת שלך!

מסור חשמלי הוא כלי חשמלי שניתן להשתמש בו לכריתת עצים וענפים. זה ידוע גם בתור "מסור חשמלי". מאמר זה יספר לכם כיצד להפוך למומחה בשימוש במסור חשמלי תוך שעה, ואילו עצות בטיחות עליכם לקחת בחשבון בעת השימוש בכלי זה.

הדבר הראשון שעליך לעשות בעת שימוש במסור חשמלי הוא לוודא כי מתח השרשרת מוגדר כראוי. זה יבטיח שלהב המסור לא ייתקע או יקפוץ מסביב בזמן השימוש בו. לאחר מכן, ודא שאתה לובש ציוד מגן כמו כפפות, מגפיים ומשקפי מגן. אתה צריך גם ללבוש שרוולים ארוכים ומכנסיים כדי להגן על הידיים והרגליים מכל פסולת מעופפת או שבבי עץ. לאחר מכן, הפעל את המסור על ידי משיכת חוט המתנע שלו עד שהוא מתחיל

כריתת העץ

ישנן דרכים רבות ושונות לכריתת עץ. הדרך הפופולרית ביותר היא החתך. זה כאשר חותכים את הגזע של העץ בצד אחד, ממש מתחת לענפים ואז מחכים שהוא ייפול למטה.

כריתת עצים יכולה להיראות כמו משימה מרתיעה, אבל למעשה היא לא כל כך קשה. אם יש לך את הכלים הנכונים, זה אמור לקחת לך לא יותר משעה לכרות עץ.

כלים הדרושים: מסורים, חותכים, קוצצים וציוד בטיחות.

שלבים:

  • – מצא את הנקודה הפגיעה ביותר של העץ ועשה פתח על ידי כריתת ענפים תחתונים.
  • – נסר את העץ בבסיסו.
  • – שחררו את השורשים בעזרת קוצץ כדי שלא ישברו כשהעץ נופל ארצה.
  • – כשמגיע הזמן לכרות את העץ, השתמש במסור שלך כדי ליצור חריץ בגזע שלו בערך 1/3 מהמקום שבו אתה רוצה שהוא ייפול. זה יהיה

לאחר כריתת העץ

העץ נכרת. עכשיו מה?

אם יש לך מסור חשמלי, זה הזמן להתחיל לחתוך את תא המטען לחתיכות שניתנות לניהול. אם אין לכם מסור חשמלי, אז תצטרכו למצוא מישהו שעושה או לשכור אחד ליום.

מה לעשות עם העץ שנפל וכיצד להיפטר ממנו כראוי?

מחיר כרסום עצים תלויה בסוג העץ שהוסר, במיקום ובחברה המבצעת את העבודה. כלל אצבע טוב הוא לקבל הצעת מחיר מקצועית להסרה לפני שתתחיל בעבודה כלשהי.

חברות מסוימות עשויות לגבות לפי נפח ואחרות לפי משקל. ככל שתדעו יותר למה לצפות, כך תהיו מוכנים יותר לקבל החלטה לגבי פרויקט הפינוי שלכם.