You are currently viewing אבטחת סייבר לעסקים קטנים

אבטחת סייבר לעסקים קטנים

מכון פונמון זיהה את האיומים הבאים כשבע הטקטיקות הנפוצות ביותר בהן משתמשים כיום שחקנים גרועים כדי לגנוב נתונים ולהפר את אבטחת ה- IT של עסקים קטנים. למידע נוסף מדוע אבטחת סייבר חשובה כל כך לעסק שלך ומהם נושאי אבטחת ה- IT המובילים. התקפות סייבר על עסקים קטנים הן התקפות הדיוג הנפוצות ביותר, המתבצעות בדוא"ל (44%) ולרוב מוצאות את דרכן לתיבות הדואר הנכנס של החברות המושפעות ביותר (37%).

חברות קטנות יותר

שיש להן פחות משאבי אבטחת סייבר מאשר חברות גדולות, מהוות יעד קל להאקרים, אם בגלל גודלן הקטן יותר, מחסור במשאבים, או העובדה שהם משקיעים פחות זמן וכוח אדם על אבטחת סייבר מאשר חברות גדולות יותר. . יתר על כן, מעטים מהעסקים הקטנים שיש להם מספיק משאבים לתכנון וליישום אסטרטגיית אבטחת סייבר. הכשרה יכולה לספק תוצאות טובות של אבטחת סייבר לעסקים קטנים, כל עוד מושקעים מספיק משאבים במערכות וכלים אבטחת סייבר מתוחכמים.

אסטרטגיות הקלה הן תהליכים

מדיניות וכלים שבעלי עסקים קטנים יכולים להציב כדי להפחית איומים וחולשות. עסקים קטנים צריכים לנקוט בגישה ארוכת טווח בתחום אבטחת הסייבר המכסה את כל מחזור החיים העסקי, ולא רק בחודשים הראשונים לפעילותם.

נניח שבעל עסק קטן רוצה להעריך את הסיכונים של האקר שמנסה לשתול תוכנות כופר, איום סביר, על מערכת המכילה נתונים חשובים. חברות קטנות נהנות מההגנה על נתונים מפני תוכנות כופר, על ידי הגנה מפני נתונים מתוכנות כופר.

אך פתרונות אבטחת נתונים לעסקים קטנים יכולים להיות יקרים

ועלות ההתאוששות ממתקפת סייבר יכולה לגרום נזק משמעותי לחברה. כדי לשלב את חשבונם בכספים שלהם, עסקים קטנים חייבים להתחיל לכלול אבטחת סייבר כחלק סטנדרטי מסדר העדיפויות העסקי שלהם.
על מנת לבדוק עוד פרטים נוספים על אבטחת סייבר לעסקים קטנים ופתרונות מחשוב לעסקים באפשרותך להעיף מבט ב- activate.co.il

חשוב גם לחנך עובדים כיצד להגן על עצמם ועל עסקים קטנים מפני מתקפות סייבר כאלה, כמו גם על לקוחותיהם ועובדיהם.

נקוט בצעדים

כדי לחנך את עובדיך אודות איומי סייבר ונקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על העסק הקטן שלך. להיות מוכן ויזום יכול לעזור במניעה או במניעת איומי אבטחת סייבר לפני שהם מתרחשים, ולהגן על העסק הקטן שלך מפני הסיכונים של התקפות סייבר כגון גניבת זהות, אובדן נתונים וגניבת נתונים. אם יש לך הבנה טובה כיצד לתקוף עסקים קטנים, לגנוב מידע ולהגן על העסקים שלך מפני מתקפות סייבר, תוכל להבטיח שהעסק שלך יישאר תואם לאורך כל השנה. זה מה שמדובר באבטחת סייבר – פתרון סיכונים מסוג זה – ומגן על עסקים קטנים יותר מעצמם. בנוסף לטיפים המפורטים, ועדת התקשורת הפדרלית (FCC) מציעה לעסקים קטנים אפשרות ליצור ולאחסן תוכנית אבטחת סייבר מותאמת לעסק שלהם על ידי בחירה בייעוץ מומחה המתחשב בצרכים ובחששות עסקיים ספציפיים. . שקול גם להצטרף לתוכנית C3 מרצון לעסקים קטנים, המספקת הנחיות לזיהוי ותיעוד צרכי אבטחת הסייבר של הארגון שלך ועמידה בתקנות הפדרליות והממלכתיות.

אבטחת מידע לעסקים קטנים על ידי NIST

שמציבה את היסודות בהקשר ומספקת סיכום שימושי עליהם. אנו ממליצים גם לעסקים קטנים לשקול לבצע ביטוח אבטחת סייבר ולהציע דרכים למצוא חברות אבטחת סייבר מכובדות. למידע נוסף על האופן שבו עסקים קטנים יכולים למנוע התקפות סייבר, בקרו באתר האינטרנט של Cybersecurity for Business של המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה.

אם אתה רוצה טיפים נוספים להגנה על העסק שלך מפני התקפות סייבר

Small Biz Trends ומיקרוסופט קיבצו מדריך מקיף עם יותר מ 75 טיפים כיצד להגן על העסק הקטן שלך. מדריך זה מספק מדריך קל לשימוש כדי להתעדכן בקטלוג ההולך וגדל של המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST) של טיפים לאבטחת מידע.
עבור עוד מידע בתחום של שירותי מחשוב לעסקים נא לבדוק כאן: r-net.co.il

הוא מציע טיפים והכוונה לעסקים קטנים לעקוב אחריהם כדי להגן על עצמם מפני איומי אבטחת סייבר שהולכים וגוברים. פורטל אבטחת סייבר זה מציע מדריך מקיף להגנה על העסק המקוון שלך מפני מתקפות סייבר ואיומי סייבר אחרים כגון תוכנות כופר, פישינג ותקיפות כופר.

בין אם אתה בעל עסק קטן או לעבוד למען אחד

למידה על היתרונות והחסרונות של אבטחת סייבר היא קריטית להגנה עליך מפני ההונאות הנפוצות הנלוות לכך. היותך מודע למגמות הנוכחיות באבטחת סייבר יכול להועיל ביותר עבור עסקים קטנים ולעזור לך לחסוך משאבים יקרים, זמן וכסף.

למרבה המזל

יש צעדים שתוכל לנקוט כדי להגן על עצמך ועל העסק הקטן שלך, וחברת אבטחת הסייבר הנכונה יכולה לסייע בהפחתת סיכונים אלה. ואמצעי הגנה יביאו לכך שעסקים קטנים מקבלים הכשרה מספקת בנושא אבטחת סייבר. אבטחה לעסקים קטנים מנוהלת על ידי נותן שירותים מנוהל כמו חברת אבטחת סייבר או חברת אבטחה פרטית.

גם אם חברה מתכננת פשוט להשתמש בדוא"ל או לתחזק אתר פשוט

אבטחת סייבר צריכה להיות חלק חשוב בתוכנית החברה. חברות קטנות ובינוניות צריכות לנקוט בגישה מלמטה למעלה ולבנות בקרות אבטחת סייבר על ידי מינוף מומחיות מיקור חוץ ופתרונות מעקב, בעוד שחברות גדולות יכולות לעבוד גם על אבטחת סייבר.