You are currently viewing איך בוחרים חברה לבניית אתרים מומלצת

איך בוחרים חברה לבניית אתרים מומלצת

Constant Contact הוא לא רק אחד מספקי הדוא"ל הטובים ביותר, אלא יש לו מפתח אתרים קטן וקל לשימוש. Constant Contact משתמשת בבינה מלאכותית כדי ליצור אתר מותאם אישית יפהפה המבוסס על הדף העסקי שלך בפייסבוק.

כל שעליך לעשות

הוא להזין את כתובת הדף העסקי שלך בפייסבוק, ובונה קל לשימוש של עסקים קטנים ייצור עבורך באופן אוטומטי את תוכן האתר שלך בן רגע. בלוגרים, מאמני כושר ובעלי מסעדות יכולים כעת ליצור אתר עם הכלים הנכונים. אינך צריך לתכנת או לדעת לתכנת שימוש בכלי כמו מפתח אתרים או מערכת ניהול תוכן ואתה יכול ליצור אתר מבלי שתצטרך להסתמך על מפתח אתרים או על מעצב.

במקום לשלם אלפי דולרים עבור שכירת מפתח אתרים

תוכלו להשתמש בממשק הגרירה והשחרור הנוח שיוצרי האתרים מציעים ליצור אתר משלכם בתשלום חודשי קטן. זוהי פלטפורמת בניית אתרים פרימיום המוצעת על ידי חברות אירוח אתרים פופולריות כגון HostGator. תוכלו להתחיל בחינם על ידי הקמת בלוג, אתר עסקי או חנות מקוונת.

חלפו הימים בהם מפתח אתרים עם כישורי תכנות והרבה זמן וכסף נדרש

כדי ליצור אתר פשוט שנראה מקצועי. כיום, מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים בבוני אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתרי אינטרנט של לקוחותיהם והם יכולים ליצור כל סוג אתר עם תוספים וערכות WordPress. יוצרי אתרים פופולריים כמו Wix ו- Squarespace מקלים על מתחילים להקים אתר מלוטש תוך זמן קצר, במיוחד אם הם זקוקים לתכונות מתקדמות כמו סחר אלקטרוני או שיווק בדוא"ל.

החיפוש אחר יוצר האתרים הטוב ביותר תלוי בצרכים הספציפיים שלך ויכול להיות מכריע

עם כל כך הרבה אפשרויות בחינם לכל דבר, החל מאתרים פשוטים ופלטפורמות מסחר אלקטרוני וכלה באתרים עסקיים מורכבים. לא סביר שתעשה שום דבר רע עם שחקן גדול. עם זאת, אם בונה אתרים קטן יותר, המכוון לנישה, מציע תוכנית תשלומים טובה יותר או תכונות רלוונטיות יותר לאתר שלך, חשוב לערוך מחקר לפני שתתייצב עם מפתח אתרים מסוים. בכדי שתקבע אם בונה אתרים מתאים לך או לא, יש כמה שאלות שניתן לענות עליהן רק אם תעריך את החוויה המקוונת האישית שלך, את רצונך לאתר ואת המשאבים הכספיים שלך.

לפני שאתה מחפש סוכנות לבניית אתרים עליך לקבל מושג מה אתה רוצה מהאתר שלך ואילו תכונות יש להם שיעזרו לך להגיע ליעדים שלך.

האתר שלך

הוא כלי עסקי ושיווקי, לא רק עיצוב יפה. זהו הרחבה של העסק שלך שיעזור לך להשיג את המטרות שלך, לא משנה מה יהיו המטרות האלה. רשימת היעדים והצרכים שלך היא נחמדה, אך היא תעזור לך רק אם חברת עיצוב האתרים שאתה מראיין תוודא שהאתר שלך מותאם עבורך.

האתר שלך הוא הכוח המניע מאחורי האם אנשים בוחרים לעשות עסקים איתך או עם המתחרים שלך. זהו הפנים של העסק שלך במצבים רבים, וזה גם מחולל ההובלות הטוב ביותר שיש לך. אתר האינטרנט שלך יהווה את הרושם הראשוני עבור מתעניינים רבים.
למידע מורחב בנושא של חברה לבניית אתרים מומלצת ואיך בוחרים חברה לבניית אתרים מומלצת באפשרותך להעיף מבט ב- web-art.co.il

אני מפתח אתרים מקצועי ותכנתתי אתרים מאפס. במשך תקופה ארוכה השתמשנו ב- WebNode, בונה דפי אינטרנט, להפעלת האתר. כאשר האתר גדל ליותר מ- 200,000 מבקרים חודשיים בשבע שפות שונות ללא תמיכה של בונה אתרים גדול, עברנו לוורדפרס.

כיום אנו משתמשים בבוני אתרים כמו Wix ו- Jimdo למספר פרויקטים משלנו

יוצרי אתרים מושלמים לעסקים קטנים, תיקי עבודות, צלמים, חנויות מקוונות, מסעדות, בתי מלון, מועדונים, עמותות וכו '. —- עם Ucraft, עסקים קטנים ואנשים יצירתיים יכולים ליצור דפים יפים המייצגים את המותג שלהם. בונה שלא עושה כמה דברים טוב: בוני גרור ושחרר לא עובדים טוב עבור עסקים קטנים. המחירים שלהם סבירים, אך לא נמוכים מספיק, והם אינם מציעים את רוב התוספים או את הכלים הטובים ביותר לחנות המסחר האלקטרוני.

כלי בניית גרור ושחרר מספקים לבניית אתרים שבה תוכלו ליצור את האתר שלכם על ידי בחירת הרכיבים הדרושים לכם, הצבתם במקום בו תרצו, וכן הלאה.

ממשק בניית אתרים הוא בדרך כלל קל לשימוש, אך יהיו מקרים שבהם אתה נתקל בבעיות כשמשהו לא עובד או אלמנט מסוים מתווסף לאתר שלך.

עדיף לבחור מפתח אתר במבט חטוף

עם תיעוד נרחב, אזור עזרה או שאלות נפוצות וחברה המספקת תמיכת לקוחות. תוכל למצוא ביקורות של לקוחות באתר של יוצרי האתרים ", אך אם אינך מקבל ביקורות של לקוחות שנראות חיוביות, פנה אל אתר ביקורות חיצוני כמו Trustpilot או נסה להסתכל ברשתות החברתיות. אתה תופתע עד כמה אנשים משתפים בקלות חוויותיהם הטובות או הרעות.

שמך ממלא תפקיד חשוב במשיכת לקוחות

הגשת מסמכים וטפסים משפטיים עבור החברה שלך ובחירת שם הדומיין של אתר החברה. יש לשקול היטב את שם חברת עיצוב האתרים שלך כשאתה מחליט אם להשתמש בשם עסק כמו Web Awesome, סוכנות בוושינגטון או שמך האישי כמו John Doe Design, שקול את היעדים העסקיים שלך לטווח הארוך.

אם אתה אוהב לעבוד בחברה

אבל עכשיו צריך לעשות משהו לבד, להשתמש בשם שלך ולהמשיך לקדם את הזמינות שלך כפרילנסר. המחירים של Weebly דומים למחירים של מתחרים כמו Wix ו- Squarespace, אך ל- Weebly יש אפשרות למנוי בחינם f או 5 דולר לחודש, אחד מיוצרי האתרים החינמיים הנדיבים ביותר, ואתה יכול גם לפרסם שם דומיין משלך במודעות של Weeble. אם אתה זקוק ליותר מ -5 עמודים, אתה זקוק לתוכנית Explorer במחיר של 7.48 $ לחודש.

לפני שנתחיל בבדיקה של בונה האתרים

הבה נבחן את הדרישות שלנו. אתה זקוק לבונה אתרים במחיר סביר ומשתלם מספיק כדי שהעסק שלך יצמח. ייתכן שתזדקק גם לאפליקציות נוספות לאתר שלך, כגון מנוע הזמנות מקוון, דף תכנון אירועים, חיפוש, צ'אט חי, צ'ט בוט וכו '.