You are currently viewing איך מכבסים נעלי ספורט

איך מכבסים נעלי ספורט

פורסם

 

 

הקדמה: מהי הדרך הטובה ביותר לכבס נעלי ספורט?

על מנת לשמור על איכות הסניקרס שלכם, כדאי לכבס אותן לאחר כל שימוש.

זו לא משימה קשה, אבל היא דורשת קצת זמן ומאמץ.

הצעד הראשון הוא להסיר לכלוך ופסולת מנעלי הספורט שלך עם מברשת. זה יעזור לך להימנע משריטת פני הנעליים שלך עם ספוג או כל חומר שוחק אחר.

אם יש לך כתמים על הנעליים, נסה להשתמש במסיר כתמים מתאים לפני כביסתן.

לאחר מכן תוכל להשרות אותם במים חמים למשך 15 דקות לפני שתשטוף אותם במים קרים ותן להם להתייבש באופן טבעי.

יש כמה דרכים לכבס את נעלי הספורט שלך וזה מאוד תלוי איזה סוג של נעלי ספורט יש לך. סניקרס יכולות להיות עשויות קנבס, עור, זמש או שילוב. נעלי ספורט מסוימות עמידות במים בעוד שאחרות לא.

הדרך הטובה ביותר לנקות את נעלי הספורט היא לקרוא תחילה את הוראות הטיפול המצורפות לנעל. אם הם אומרים שהם עמידים במים כדאי להשתמש במים קרים וסבון כדי לנקות אותם. אם הם לא עמידים במים, עליך להשתמש במברשת יבשה או בספוג כדי להבריש כל לכלוך או פסולת לפני שטיפתם במים חמים וסבון.

הקדמה: מדוע יש צורך לכבס נעלי ספורט

נעלי ספורט הם סוג הנעלה הנפוץ ביותר בימינו. הם נוחים, מגוונים ומגיעים בסגנונות רבים ושונים. ניתן ללבוש נעלי ספורט עם כל דבר, מג'ינס ועד מכנסיים קצרים, חצאיות ועד שמלות. עם זאת, לא ניתן ללבוש נעלי ספורט מבלי לכבס אותן.

לכבס נעלי ספורט זה לא פשוט כמו שזה נראה. יש הרבה דרכים שונות לכבס נעלי ספורט, ולא כולן יתאימו לכל סוג של חומר או בד של נעלי ספורט. חשוב לחשוב איזה סוג של נעלי ספורט יש לך לפני הכביסה כי השיטה בה תשתמש תהיה תלויה מאיזה חומר עשויה הסניקר.

אם אתם מחפשים דרך לנקות את הסניקרס שלכם שתתאים לכל סוג או בד אז יש שיטה אחת שעשויה לעבוד בשבילכם: שימוש בסבון כלים ו

יש צורך לכבס נעלי ספורט כי הן אוספות לכלוך וחיידקים.

ישנן שלוש שיטות לכבס את נעלי הספורט שלך: מים קרים, מים חמים וכביסה במכונה.

כביסה במכונה היא הדרך היעילה ביותר לנקות את נעלי הספורט שלך, אך היא עלולה לכווץ אותן.

שלב 2: שטיפת נעלי הספורט שלך

שלב 2: שטפו את נעלי הספורט

לאחר שהסרת את כל הלכלוך מהנעליים שלך, הגיע הזמן לכבס אותן. שלב זה הוא בדרך כלל החשוב ביותר מכיוון שכאן תסירו את כל החיידקים שנותרו מתהליך הניקוי.

אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש במגבת נקייה ובמעט מים חמים. הניחו את המגבת בכיור מלא במים חמימים, לאחר מכן הניחו רגל אחת על גבי המגבת והניחו לה לספוג כ-10 דקות. לאחר 10 דקות, חולץ את הנעל וקרצף אותה עם מברשת או מברשת שיניים כדי להיפטר מכל כתמים עיקשים או לכלוך שנותרו. שטפו את הנעל במים קרים תוך כדי קרצוף שוב כדי להיפטר משאריות סבון או כתמים אחרים שעלולים להישאר מאחור.
למידע נוסף אודות איך מכבסים נעלי ספורט ניתן לגשת לאתר ishopy.co.il

לאחר שתסיים לשטוף

חשוב לשטוף את נעלי הספורט באופן קבוע. הנעליים שלך יתלכלכו והלכלוך יתחיל להריח. הדרך הטובה ביותר לכבס את נעלי הספורט שלך היא עם כמות קטנה של מים וסבון. השתמש במברשת או בספוג כדי לקרצף את הלכלוך מהנעל. שטפו אותם במים נקיים והניחו להם להתייבש באזור מאוורר היטב.

התדירות מתי כדאי לכבס את נעלי הספורט תלויה בתדירות שבה את נועלת אותן, אבל חשוב לכבס אותן לפחות כל שבועיים בערך.