איך עוברים פסיכומטרי בקלות

מבוא: מבחן האישיות של מאיירס-בריגס הוא דרך פופולרית להעריך מועמדים על סמך סוגי האישיות שלהם

מבחן האישיות של מאיירס-בריגס הוא דרך פופולרית להעריך מועמדים על סמך סוגי האישיות שלהם. הוא שימש יותר מ-10,000 ארגונים בארה"ב ובקנדה, כולל ג'נרל אלקטריק, Hallmark Cards, IBM ו-Procter & Gamble.

המבחן מבוסס על תיאוריית הטיפוסים הפסיכולוגיים של קרל יונג. זה מחלק אנשים ל-16 סוגי אישיות שונים. ארבעת המימדים שהבדיקה מודדת הם:

1) אקסטרברסיה לעומת מופנמות

2) חישה מול אינטואיציה

3) חשיבה מול תחושה

4) שיפוט מול תפיסה

מבחן האישיות של מאיירס-בריגס הוא דרך פופולרית להעריך מועמדים על סמך סוגי האישיות שלהם. המבחן מבוסס על תיאוריה שפיתחה קתרין קוק בריגס ובתה איזבל מאיירס בשנות ה-40.

תיאוריית האישיות של מאיירס-בריגס מבוססת על ארבעה זוגות של תכונות אישיות מנוגדות:

1) אקסטרורסיה (E) לעומת מופנמות (I)

2) חישה (S) לעומת אינטואיציה (N)

3) חשיבה (T) מול תחושה (F)

4) שיפוט (J) מול תפיסה (P).

מבוא: מהו מבחן פסיכומטרי וכיצד ניתן לעבור אותו?

המבחן הפסיכומטרי הינו מבחן המשמש למדידת מיומנויות, ידע וכישוריו של הפונה.

אנחנו יכולים לעבור את המבחן הפסיכומטרי על ידי ביטחון עצמי ורגוע. אנחנו לא צריכים להיות עצבניים או מודאגים מלעבור את זה.

אם אתה רוצה לעבור את המבחן הפסיכומטרי, עליך לגשת לבחינת תרגול לפני שנכנסים למבחן האמיתי. זה יעזור לך לדעת למה לצפות במהלך הבחינה שלך וכיצד לטפל בה בהתאם.

מבחן פסיכומטרי הוא סוג של הערכה המודדת את מצבך הפסיכולוגי. פעמים רבות נעשה שימוש במבחנים פסיכומטריים על מנת לברר את התאמתו של אדם לתפקיד מסוים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מבחנים פסיכומטריים, וניתן לחלק אותם לשתי קטגוריות עיקריות: תכונות אישיות ויכולת קוגניטיבית.

תכונות אישיות כוללות אינטליגנציה, אישיות, היבטים של התנהגות ועמדות חברתיות. יכולת קוגניטיבית כוללת חשיבה מילולית, חשיבה מספרית, חשיבה מופשטת, שיפוט מרחבי וזיכרון.

רוב המבחנים הפסיכומטריים מורכבים משאלוני נייר ועיפרון או משימות ממוחשבות. מבחנים מסוימים עשויים לדרוש ממך גם למלא מבחן IQ או שאלון אישיות.

הבנת אישיות INTJ

טיפוס האישיות INTJ הוא אחד מ-16 סוגי האישיות של מאיירס-בריגס. האנשים האלה מופנמים, אינטואיטיביים, חושבים ושופטים. הם ידועים גם בשם "המוח".

INTJs הם אנשים אנליטיים והגיוניים שאוהבים לקחת אחריות על כל מצב שהם נמצאים בו. הם גם אנשים סבלניים ושומרי מצוות שילמדו מצב מכל זווית לפני קבלת החלטה.

אם אתה רוצה לעבור מבחן פסיכומטרי בקלות, חשוב להבין תחילה את סוג האישיות שלך. INTJs צריכים להיות מודעים לכך שיש להם פוטנציאל גדול בתחומים כמו הנדסה ותכנות מחשבים בגלל הכישורים האנליטיים שלהם.

INTJs הם סוג האישיות הנדיר ביותר, המהווים רק 1% מהאוכלוסייה. זה מקשה למצוא חברים מ-INTJ, שלא לדבר על שותפים רומנטיים. אבל ברגע שתמצא מישהו שחולק את תכונות האישיות שלך ב-INTJ, אתה תדע זאת מיד.

להלן מדריך להבנת אישיות INTJ וכיצד להיות INTJ.

אסטרטגיות מבחן MBTI שיעזרו לך לעבור בכל עת!

ה-Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) הוא מבחן אישיות שעוזר לאנשים לגלות על סוג האישיות שלהם. הוא מבוסס על תיאוריית הטיפוסים הפסיכולוגיים שפותחה על ידי קרל יונג ופותחה על ידי קתרין קוק בריגס ובתה איזבל מאיירס.

ישנם 16 סוגי אישיות שונים, עם ארבעה זוגות של העדפות הפוכות לכל אחד. ה-MBTI מכניס אנשים לאחת מ-16 הקטגוריות הללו על סמך התשובות שלהם לסדרת שאלות.
על מנת לקרוא עוד פרטים מורחבים על איך עוברים פסיכומטרי בקלות והקלות בפסיכומטרי כדאי לבדוק ב- mtml.co.il

ה-MBTI משמש לעתים קרובות בייעוץ קריירה, בניית צוות, פיתוח אישי ופיתוח ארגוני כדי לעזור להבין את עצמך טוב יותר ולשפר את האינטראקציות עם אחרים.

מבחן MBTI הוא שאלון אישיות המציע תובנה כיצד אנשים יכולים לקיים אינטראקציה מיטבית עם העולם. המבחן בוצע ליותר מ-20 מיליון איש והוא אחד המבחנים הפסיכולוגיים הפופולריים בעולם.

במאמר זה, נחקור כמה מהאסטרטגיות הטובות ביותר למעבר מבחן MBTI. אסטרטגיות אלו נועדו לעזור לך להתאים את סוג האישיות שלך ולענות על כל שאלה שעשויה להתעורר במהלך הבדיקה שלך.