You are currently viewing לייזר טאג למסיבות ואירועים – האם מתאים?
לייזר טאג לאירועים

לייזר טאג למסיבות ואירועים – האם מתאים?

לייזר טאג הוא משחק שהומצא בשנת 1979 על ידי סטיב רוס. זהו משחק שבו שחקנים לובשים אפודים בעלי חיישני אינפרא אדום כדי לזהות מתי הם נורים. השחקן שיורה בכל שאר השחקנים מנצח במשחק. מסיבות לייזר טאג מושלמות למסיבות יום הולדת ואירועים אחרים מכיוון שהן פעילות ומהנות.

ההיסטוריה של לייזר טאג ולמה הוא מושלם למסיבה מהנה

לייזר טאג הוא לא משחק חדש, אבל הוא צובר פופולריות בשנים האחרונות. הוא הומצא ב-1979 על ידי סטיב ווזניאק וסטיב ג'ובס.

משחק הלייזר טאג הראשון נקרא "פוטון" והוא שוחק על ידי שתי קבוצות של שני שחקנים כל אחת. מטרת המשחק היא למצוא את הבסיס של הצוות השני ולירות בהם באקדח לייזר. הבסיסים היו מוארים בצבעים שונים כדי ששחקנים יוכלו להבחין בין הבסיס של הקבוצה שלהם לבסיס של הקבוצה השנייה.

מאז, הלייזר טאג התפתח לסוגים רבים ושונים של משחקים, כולל כאלה שבהם אתה יכול לשחק בחושך או להפוך חדר שלם לזירת לייזר טאג.

מה שאתה צריך לדעת על מסיבת לייזר טאג

לייזר טאג הוא משחק הכולל שחקנים שיורים אחד על השני בלייזר אינפרא אדום. מטרת המשחק היא לחסל את כל השחקנים או הקבוצות היריבות על ידי פגיעה בקרן הלייזר וציון נקודות.

המשחק הומצא בשנת 1979, על ידי ריק וג'ון פאהלס. זה נקרא במקור "מלחמות לייזר" אך מאוחר יותר שונה ל"טאג לייזר" בגלל בעיות בסימן מסחרי. טאג הלייזר הפך פופולרי בסוף שנות ה-80, כאשר הוא התפשט מקליפורניה לשאר ארצות הברית. בשנת 1987, Hasbro Inc. קנתה את הזכויות לשיווק ציוד לייזר טאג תחת המוטאג Nerf שלה ומאז ייצרה סוגים רבים של רובי לייזר ואביזרים לילדים ולמבוגרים כאחד.

לייזר טאג הוא משחק שבו שחקנים לובשים אפודים עם חיישנים כדי לזהות פגיעות, ולצבור נקודות על ידי תיוג יריבים עם קרני אינפרא אדום.

במסיבת לייזר טאג, המשחק משוחק בזירה סגורה, בדרך כלל בתוך הבית. המשחק משוחק בדרך כלל בקבוצות של שניים עד ארבעה שחקנים.

זוהי פעילות מהנה עבור חברים או בני משפחה

זה עוזר להכיר חברים חדשים ולבנות מערכות יחסים באמצעות משחק לייזר טאג למשפחות. זה גם נהדר לפעילויות בניית צוות לעבודה או לארגונים אחרים כמו חיילי צופים, קבוצות כנסייה וכו'.

זה גם עוזר בפיתוח מיומנויות גופניות כמו תיאום עין יד ורפלקסים. יש אנשים שמוצאים את זה מועיל כהקדמה לפיינטבול כי זה פחות מאיים מפינטבול וקל יותר ללמוד איך לשחק תוך כדי כיף גדול!

הדרך הטובה ביותר להגדיר את חוויית המשחק והמסיבה שלך

לייזר טאג הוא משחק עם רובים שיורים קרני אינפרא אדום. התותחים פולטים קרן שאינה נראית לעין האנושית, אך ניתן לראות אותה על ידי המטרה לובשת אפוד חיישן מיוחד או משחק בזירה עם ציפוי צבע מיוחד.

משחק הלייזר טאג כולל שתי צוותים, לכל צוות יש "צייד" אחד או יותר ו"טרף" אחד. הציידים מנסים למצוא ולירות את הטרף שלהם, בעוד הטרף מנסה להימנע מירייה ולתפוס דגל אויב.

קיימות וריאציות רבות של משחקי לייזר טאג. לחלקם יש כללים שונים, כמו לאפשר לציידים לירות אחד על השני במקום רק לירות על הטרף שלהם. לחלקם יש סוגים שונים של ציוד, כמו שימוש ברובי פיינטבול במקום בלייזר.

מסיבות לייזר טאג הן דרך מצוינת לחגוג כל אירוע. בין אם זה יהיה יום הולדת לייזר טאג, יום נישואין, או סתם מסיבת חנוכת בית. הם לא רק דרך מרגשת ליהנות עם החברים והמשפחה שלך, אלא הם גם מספקים הזדמנות לחקור את החלל שזה עתה עברת אליו.

החלק הטוב ביותר באירוח מסיבת לייזר טאג הוא שאין צורך בקישוטים או באוכל מפואר. כל מה שאתה צריך זה קצת שטח רצפה וכמה כיסאות שאנשים יוכלו לשבת עליהם בזמן שהם מחכים שהמשחק יתחיל.

זה לוקח בערך 20 דקות למישהו אחר להגדיר את המשחק כאשר אתה מזמין מראש איתנו, אבל אם אתה רוצה יותר זמן אז אנחנו יכולים לעשות את זה תוך 10 דקות.

טיפים לניהול האירוע שלך מנקודת המבט של המארגנים

מסיבת לייזר טאג היא אירוע בו המשתתפים משחקים לייזר טאג. זוהי דרך מהנה להיפגש עם חברים ובני משפחה.

על המארגנים לחשוב על המקום, התאריך, השעה ומספר השחקנים לאירוע. הם גם צריכים לשכור מפעיל לייזר טאג למשחק. המארגן גם צריך להיות מודע לכמה בעיות בטיחות שעלולות להתעורר במהלך האירוע.

מסיבת לייזר טאג היא רעיון נהדר לכל אירוע. זוהי דרך מהנה ואינטראקטיבית לבלות עם חברים ובני משפחה. אתה יכול לארגן מסיבת לייזר טאג בחצר האחורית שלך, בסלון שלך, או אפילו במתקן מקורה.

אם אתם מארגנים אירוע מסוג זה, יש כמה דברים שכדאי לכם לשקול מראש. תצטרך לוודא שיש לך מספיק מקום למשחק. החליטו על מספר השחקנים שישחקו וחלקו אותם לקבוצות של שני שחקנים או יותר כל אחד.

כדאי גם לחשוב איזה סוג של פריסת מפה אתה רוצה למשחק. אם אתם משחקים בשטח גדול כמו מתקן מקורה, אז עדיף להשתמש במפה אחת גדולה כדי שלכולם יהיה מספיק מקום לשחק ולהסתובב בחופשיות מבלי להיתקל אחד בשני יותר מדי.

אתה יכול גם להשתמש במפות קטנות יותר אם אתה משחק בחלל קטן יותר כמו הסלון או החצר האחורית שבו לאנשים יהיה פחות מקום לנוע