You are currently viewing מהו קבלן מפתח

מהו קבלן מפתח

במהלך התהליך הזה חשבתי שלקבלני המשנה יהיו המפתחות לבית שלנו. או שאתה יכול לשים את המפתח בכספת, לתת גישה לכל קבלן משנה. או שתוכלו לסרב למסור את המפתחות ולקבל משימה להכניס את העובדים. Job Control תמשיך לספק לקבלנים מפתחות לשימוש יום יומי.

מעודדים קבלנים להשתמש בתהליך זה, אך ניתן להשתמש בתהליך ארוך הטווח המתואר כאן כדי לפתור בעיות מפתח לפי הצורך. על מנהל הפרויקט) למלא את טופס הבקשה למפתח קבלן Docusign ולקבל את כל החתימות הנדרשות.

דוגמה 1 מבוססת על מסמך 1 שמור עותק הסר פרסומת קבלן מפתח פירושו רכז ספק

Geodrill ומאריוט דוגמה 1 מבוסס על מסמך 1 1 שמור עותק דוגמאות קבלן מפתח במשפט אחד בחתימה על הסכם זה, הרשות מאשרת כל של קבלני המפתח שמינה היזם ביום כריתת ההסכם הנוכחי. קבלן מאושר פירושו "הקבלן המאושר" הרשום בפרטי המפתח. קבלנים אחרים פירושם כל קבלן (מלבד הארגון המבצע חוזה זה או קבלני המשנה שלו) שיש לו חוזה עם העירייה לביצוע עבודות בבניין או באתר עבודה או בקרבתו. קבלני משנה הם השתקפות חשובה מאוד של הקבלן כאשר הם מיוצגים באתריהם.

שכירת קבלן

היא הצעד החשוב ביותר שיעשו בעת בניית מתקן חדש או שיפוץ מתקן קיים. המפתח להעסקת קבלן יעיל ואמין הוא היכולת שלך לשאול את השאלות הנכונות לפני שכירת קבלן. עם זאת, על מנת להחליט איזה סוג של קבלן הוא הטוב ביותר עבור פרויקט, יש צורך להבין את ההבדלים העיקריים בין כל סוג. קבלנים יכולים לשכור קבלנים כלליים, קבלנים עצמאיים וקבלני משנה לפרויקטי בנייה שונים. אולם במקרים אחרים, הקבלן הכללי רשאי לשכור את אותו אינסטלטור לעבודה כקבלן משנה בפרויקט בניין משרדים גדול יותר הכולל גם קבלני משנה אחרים בעלי כישורים שונים. בהתאם לצרכים ולמטרות של הפרויקט, הם יכולים לשכור קבלני משנה שיעזרו להם לבצע את העבודה. הם מתקשרים עם האנשים שמשלמים עבור הפרויקט ועם האנשים שעושים את העבודה הידנית, והם מעריכים את צרכי הלקוחות ומתאמים את העבודה שנעשים על ידי קבלני משנה ועובדים העובדים על היבטים ספציפיים של הפרויקט.

המידה שבה השירותים הניתנים על ידי העובדים נחשבים להיבט מרכזי בעסקים הרגילים של החברה. הכלל הוא שאם למשלם יש זכות לשלוט או לכוון את תוצאות העבודה, ולא את העבודה שיש לבצע ואופן ביצועה, הפרט הוא קבלן עצמאי.

החברה המגייסת יכולה לכוון או לשלוט בביצועי הקבלן

אבל היא לא יכולה להגיד לחוזה העצמאי מה לעשות או איך לעשות את זה. קבלנים יכולים בדרך כלל לתת ערבויות לקבלני המשנה שלהם, אבל יש להם פחות שליטה על האנשים שעובדים אצל קבלני המשנה, ולרוב הם נשכרים במהירות ללא בדיקות רקע. למרות שרוב הקבלנים יעבדו עם לקוחות ללא קשר לרמת הנוחות שלהם, אי מתן המפתחות לקבלן בדרך כלל מאט את לוח הזמנים. לכן, שלושה רבעים מבעלי הדירות יתנו את המפתח לקבלן או יכניסו אותו לכספת.

עבור פרויקטי שיפוץ גדולים

כמעט בלתי אפשרי שלא לספק גישה לקבלן, שכן משפחות אינן יכולות להיות נוכחות בכל שנייה של פרויקט שיכול להימשך חודשים רבים. אם אינכם בטוחים אם להעניק גישה לקבלן שלכם, אנו ממליצים להעניק לו גישה. הקפד להודיע לקבלן על כל מועדים דחופים לפני חתימת החוזה. אמור לקבלן שלך בכתב באילו שעות העבודה ניתן להתחיל וכדאי להפסיק.

וודא שלקבלן שלך ולכל העובדים יש את ציוד המיגון והבגדים הדרושים

כדי לבצע את העבודה בבטחה. העסקת בעל עסק בעל מוניטין היא הצעד הטוב ביותר שתוכל לנקוט כדי להגן על הבית שלך. בעוד שרוב קבלני השיפוצים המכובדים מבצעים בדיקת רקע יסודית לפני שהם מקבלים את העובדים שלהם, הם לא יצטערו אם לא תמסור להם עותק של מפתחות הבית.

כשאתה פותח את הבית שלך לבנייה, לדעת כמה לסמוך ובמי לסמוך זה לא מדע מדויק, אבל הנה איך סקוט סידלר, הקבלן הכללי באורלנדו והבעלים של אוסטין רסטורציות, מזמין את בעלי הבית לנחש ההבדל בין גישה לבטיחות בין הגבולות.

קיום קבלן שממשיך לשרת את לקוחותיו במשך שנים

גם לאחר סיום הבנייה ותפוגת האחריות, הוא סימן מצוין ליחסי לקוח-קבלן חזקים. המשמעות היא שיש להם ביטוח הולם, משלמים לעובדים פיצויים, משלמים מסים ועורכים בדיקות רקע מלאות לעובדים ולכפופים להם. טרם תחילת העבודה, על היזם להגיש ל-IFA ולקבל אישור לסכומי השתתפות עצמית לכל קבלני המפתח בהתאם לפוליסה. בכל עת במהלך התקופה, היזם יחייב כל קבלן שיש לו רכבים בפרויקט RoW או משתמש בכלי רכב בקשר לעבודה (מלבד קבלני מפתח בכפוף ל-(ב) לעיל) לשרת את הרכב. פוליסת אחריות עם מגבלה משולבת אחת לפחות של 1,000,000 דולר ארה"ב.

במידת האפשר

יש לציין בהסכם את המיקום בו יבצע קבלן המחוונים את העבודה. מרכיב מרכזי נוסף הוא המוצר המוגמר המוסכם או המסירה שהקבלן יספק. מרכיבי המפתח של ההסכם מספקים בהירות והגנה משפטית לכל הצדדים. הציפייה שקשר זה יימשך ללא הגבלת זמן, ולא לפרויקט או תקופה ספציפיים, נתפסת בדרך כלל כראיה לכוונה להקים יחסי עובד מעביד.

הקבלן הכללי מפקח על פרויקט בנייה, לעתים קרובות שוכר עובדים ישירות ולעתים קרובות שוכר מומחים לביצוע עבודות ספציפיות. קבלן המשנה פועל בהנחיית הקבלן להשלמת המשימות הספציפיות הנדרשות להשלמת פרויקט הבנייה.

המנעולים מסופקים עם אותם מפתחות לבונה/קבלן ולבעלים(ים)

שיטה נוספת היא שהמנעולים מאובטחים באופן שניתן למסור את מפתח אתר הבנייה/מפתח האתר לבונה/קבלן וקבלני משנה (נגרים, חשמלאים, אינסטלטורים ועוד). בעיקרון, מפתח המאסטר או מפתח השינוי מאפשר לכדורי הבנייה של המנעולים לעבור לחור מסוים בפעם הראשונה שמשתמשים במפתח הבנייה. ברגע שהמפתח הראשון (מפעל) יוכנס למנעול, הוא יפסיק לפעול.

אם אתה מודאג לגבי מתן המפתח, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להשיג כספת בשווי 20 דולר מחנות החומרה המקומית שלך או לקבל מהקבלן שלך להתקין אותה. נעל חפצי ערך, הסתר אותם מהעין או הוצא אותם מהחדר.

לאחר סיום הפרויקט יש לשנות או להסיר את הקוד בו השתמש הקבלן

אנא אל תהסס לבדוק באתר זה מאוחר יותר כדי לברר על עדכונים במהלך "שלב הבנייה". עובדים הסבורים שהמעסיק שלהם סיווג אותם באופן שגוי כקבלנים עצמאיים יכולים להשתמש בטופס 8919 כדי לחשב ולדווח על אחוז העובדים בביטוח הלאומי ובמדיקייר שלא חויבו בהטבותיהם.