You are currently viewing מזה קישור BACKLINK

מזה קישור BACKLINK

מזה שירות בניית קישורים?

שירות בניית קישורים זהו שירות המאפשר לבעלי אתרים לקנות קישורים נכנסים שבעזרתם הם מקדמים את האתרים שלהם במקום ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, בינג, ועוד מנועי חיפוש.

שירות בניית קישורים מראה למנועי החיפוש שהאתר סמכותי ברשת ויש לו "המלצות" רבות מאתרים סמכותיים אחרים.

מה הם קישורים נכנסים?

קישור נכנס הוא קישור בדף אינטרנט אחר שמפנה לאתר שלך. קישורים נכנסים הם הבסיס לקידום אתרים טוב.

ככל שיש לך יותר קישורים נכנסים, האתר שלך ידורג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. כדי לקבל יותר קישורים נכנסים, אתה צריך ליצור תוכן שאנשים רוצים לשתף עם אחרים. אתה יכול גם להשתמש באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר כדרך להשיג קישורים נוספים.

קישורים נכנסים הם קישורים המגיעים מאתרים או בלוגים אחרים, המקשרים לתוכן באתר שלך.

קישור נכנס הוא קישור המגיע מאתר או בלוג אחר שמפנה לאתר שלך. זהו סוג של קוד שפת סימון היפרטקסט (HTML) המוטמע בדף אינטרנט אחר ומצביע חזרה לדף המקורי. ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתרצה שיהיו לך קישורים נכנסים המפנים אל האתר שלך, כולל שיפור דירוג מנועי החיפוש ושיפור הסבירות שאנשים ילחצו עליו.

סוגים שונים של קישורים נכנסים וכיצד להשיג אותם

המונח קישור נכנס משמש להתייחס לקישורים המפנים אל האתר שלך באתרים אחרים. קישורים אלו נחשבים לגורם החשוב ביותר בכל הנוגע לדירוג בגוגל. אתר עם הרבה קישורים נכנסים ידורג גבוה יותר מאתר עם מספר לא או פחות של קישורים נכנסים.

הסוגים השונים של קישורים נכנסים הם:

– קישורים פנימיים: אלו הם הקישורים המפנים מדף אחד באתר שלך לדף אחר באתר שלך.

– קישורים נכנסים: אלו הם הקישורים שמפנים מאתר אחר לאתר שלך.

– קישורים יוצאים: אלו הם הקישורים שמפנים מהאתר שלך לאתר אחר.

– קישור Nofollow: זהו קישור שקודד כך שאינו מעביר יתרונות SEO לאתר אחר וניתן להתעלם ממנו על ידי מנועי החיפוש.

קישור נכנס הוא היפר קישור המפנה לדף אינטרנט מדף אינטרנט אחר. זהו אחד הגורמים החשובים ביותר לדירוג במנוע החיפוש של גוגל ובמנועי חיפוש אחרים. קישורים חשובים מכיוון שהם מראים לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים שהתוכן שלך רלוונטי לנושא של דף אינטרנט אחר.

ישנם סוגים שונים של קישורים נכנסים. הסוג הראשון, בצע קישורים, הוא כאשר אתה מקשר לדף אינטרנט אחר מתוך כוונה שדף אינטרנט זה יעביר את דירוג הדף (PR) אל דף האינטרנט שלך. הסוג השני, קישורים ללא מעקב, הוא כאשר אתה מקשר לדף אינטרנט אחר מבלי להעביר יחסי ציבור לדף האינטרנט שלך. הסוג השלישי, do-follow ללא אינדקס קישורים, הם כאשר אתה מקשר לדף פנימי באתר שלך מבלי להעביר יחסי ציבור או אינדקס לדף הבית של הדף המקושר או לכל עמוד אחר באתר. הסוג הרביעי של קישורים נכנסים נקראים קישורי "ללא מעקב ללא אינדקס" אשר דומים באופיים ל-do-follow

כיצד לזהות ולהרוג קישורים נכנסים באיכות נמוכה

זהו BACKLINK: כיצד לזהות ולהרוג קישורים נכנסים באיכות נמוכה

חשוב לדעת לזהות ולהרוג קישורים נכנסים באיכות נמוכה. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקה של הדברים הבאים:

– האם זה קישור dofollow?

– האם זה אתר שנראה ספאמי?

– האם קישרו אליך עם טקסט עוגן לא רלוונטי?

 

איך אתה יודע אם יש לך מספיק קישורים נכנסים?

קישור נכנס הוא קישור באתר אחר שמפנה לאתר שלך. ככל שיש לך יותר קישורים נכנסים, האתר שלך פופולרי יותר, וככל שהוא מדורג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש.

ישנן דרכים רבות להשיג קישור נכנס, אך הנה כמה דרכים בסיסיות:

-בלוגים לאורחים -שיתוף במדיה חברתית -הערה על בלוגים -זכית לאזכורים במאמרי חדשות

קישור נכנס הוא קישור מאתר אחד לאחר. קישור נכנס הוא הבעת אמון שיכולה לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP).

קישור נכנס הוא קישור חיצוני באתר אחר שמפנה לאתר שלך. ככל שהאתר סמכותי יותר כך טוב יותר לדירוג שלך. חשוב גם לציין שאתה צריך יותר מסתם קישור נכנס אחד מדומיין סמכותי כדי לעשות את ההבדל – אתה צריך הרבה.

ישנן שתי דרכים לגלות אם יש לך קישורים נכנסים:

1) בדוק את חשבון Google Search Console שלך תחת "קישורים לאתר שלך" ו"קישורים מאתרים אחרים". אם יש לך כאלה, הם יופיעו שם עם טקסט העוגן שלהם וכתובת האתר של דף הקישור. תראה גם מתי הם נוספו לאינדקס על ידי Google וכמה קישורים יש לכל דף שמפנים אליו.

2) אתה יכול גם להשתמש בכלי כמו SEMrush או Ahrefs

>> להזמנת שירות בניית קישורים לחץ/י כאן <<