You are currently viewing ניקוי מנוע מפיח תהליך חשוב לשמירת המנוע
ניקוי מנוע מפיח

ניקוי מנוע מפיח תהליך חשוב לשמירת המנוע

ניקוי מנוע מפויח היא אחת המשימות הקשות ביותר לביצוע. זה יכול להיות מתסכל, גוזל זמן ובעייתי. אבל זה לא חייב להיות!

החלק המלוכלך ביותר של הרכב שלך וכיצד להסיר אותו

ישנן דרכים רבות ושונות לנקות את המנוע שלך, אך הדרך הטובה ביותר היא עם מכונת שטיפה בלחץ. מכונת שטיפה בלחץ תסיר את כל הלכלוך והלכלוך מהמנוע שלך ותגרום לו להיראות כמו חדש!

מכונת שטיפה בלחץ היא השקעה טובה מכיוון שהיא תחסוך לך כסף בטווח הארוך על ידי מניעת התפתחות תיקונים יקרים ברכב שלך.

החלק המלוכלך ביותר ברכב הוא מנוע פיח הדיזל. מסנן החלקיקים מנקה את הפיח מגזי הפליטה לפני שהם נפלטים לאטמוספירה.

מסנן חלקיקי דיזל הוא מכשיר המותקן במערכת פליטה, בדרך כלל במנוע דיזל, כדי להסיר חלקיקי דיזל ותוצרי לוואי אחרים של בעירה מזרם הפליטה. זה מונע מהחלקיקים הללו להשתחרר לאטמוספירה, שם הם יתרמו לזיהום אוויר ויש להם השפעות בריאותיות שליליות.

מסנן פועל על ידי לכידת חלקיקים כשהם עוברים דרכו במגע פיזי או לכידה בתוך מטריצת סיבי הסינון שלו.

שמור על רכבך פועל למשך זמן רב יותר

ניקוי מנוע פיח יכול להיות תהליך יקר וגוזל זמן. עם זאת, יש כמה דרכים פשוטות להימנע מהטרחה.

אם יש לך מכונית עם מנוע ישן יותר, עדיף לשמור על המכונית שלך לפעול זמן רב ככל האפשר לפני שמכבים אותה. בדרך זו, המנוע ימשיך להזרים אוויר ושמן דרך המערכת בזמן שהוא מתקרר מה שיעזור למנוע כל הצטברות של פיח במנוע.

ניקוי מנוע מפויח:

השאר את המכונית שלך לפעול זמן רב יותר – מה הטעם בפילטר epa או dearex? האם זה עושה את אותו הדבר?

פילטר dearex הוא מסנן אוויר ואין לו שום קשר לחסכון בדלק. פילטר epa הוא סוג של מסנן אוויר המנקה מזהמים מהאוויר הנכנס דרך המנוע.

מנע שריפות לאחור במנוע שלך

שריפות חוזרות נגרמות מהצטברות של פיח במנוע. זה נובע מהצטברות של דלק ושמן שלא נשרפו מתהליך הבעירה. חשוב לנקות את המנוע באופן קבוע כדי למנוע התלקחויות ולשמור על פעולתו בצורה חלקה.

הדרך הטובה ביותר לנקות מנוע היא עם מנקה מנוע איכותי, שיסיר את כל הלכלוך, הלכלוך והפיח מתוך המנוע שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי ניקוי זמינים בשוק, אך לא כל חומרי הניקוי נוצרים שווים. אתה רוצה להיות בטוח שאתה משתמש בחומר ניקוי שתוכנן במיוחד למטרה זו מכיוון שהם נוטים להיות יעילים יותר מחומרי ניקוי לשימוש כללי.

מנוע דיזל הוא מנוע בעירה פנימית המשתמש בחום הדחיסה כדי להצית את הדלק.

לאחר מכן הלהבה בטמפרטורה גבוהה תצית את המטען, מה שמייצר רצף של מכות כוח.

מחזור זה חל על מנועי דיזל דו-פעימתיים וארבע פעימות כאחד.

ההבדל העיקרי הוא שבמנוע ארבע פעימות, חלק מהחום מתהליך הבעירה משמש להנעת תנועת הבוכנה (מכת הכוח) בכל סיבוב של גל הארכובה שלה.

במנוע שתי פעימות, מתרחשת רק מהלך כוח אחד לכל סיבוב של גל הארכובה שלו.

מסנן PF (מוכר גם כמסנן אוויר) מסנן חלקיקים מהאוויר ומשחרר אוויר נקי למנוע של המכונית שלך.

הגן על הרכב שלך מפני אבק ולכלוך

ניקוי מנוע פיח יכול להיות עבודה מסובכת וחשוב לעשות אותה נכון. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להסיר את הפיח מתא המנוע. ניתן להשתמש בשואב אבק או בצינור כדי לנקות את הפיח. מידע נוסף על ניקוי פיח מהמנוע https://engine-clean.co.il/ חשוב להשתמש במים בעת ניקוי המנוע, כי זה יעזור לך להסיר כל פסולת שאולי נתפסה בתא המנוע.

חשוב גם להגן על הרכב שלכם מפני אבק ולכלוך בתהליך הניקוי, כי דברים אלו עלולים לגרום לנזק לאורך זמן. עליך לכסות את הרכב שלך ביריעת פלסטיק לפני שתתחיל לעבוד עליו, ולאחר מכן להסיר אותו לאחר שסיימת לנקות הכל.

המנוע של הרכב הוא לב הרכב. ללא מנוע עובד, המכונית שלך לא תוכל לפעול.

לכן, חשוב לנקוט בצעדים כדי להבטיח שהמנוע שלכם נקי ותקין. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי החלפה קבועה של מסנני האוויר וניקוי מנוע המפוח.

מסנני צריכת אוויר אחראים לסינון אבק ולכלוך מכניסה למנוע הרכב. הם ממוקמים בדרך כלל ליד או בבסיסה של תיבת מסנן האוויר של המכונית, אותה ניתן למצוא על גבי יחידת הדיור של מסנן האוויר של המכונית. יש להחליף את מסנן צריכת האוויר בכל פעם שאתה מחליף שמן או לאחר 15,000 מייל (24,000 ק"מ). אם לרכב שלך יש מנוע טורבו או אם הוא מבלה

מנע בלאי של חלקי המנוע שלך ואביזרים אחרים מחוץ לתא המנוע

מנוע פיח הוא מנוע בעירה פנימית עם הספק גבוה. למנוע הפיח מחזור שתי פעימות, כלומר יש צורך לנקות אותו באופן קבוע על מנת למנוע בלאי של חלקי המנוע ושאר האביזרים מחוץ לתא המנוע.

תהליך ניקוי מנוע פיח אינו קשה. לרוב זה כרוך בהסרת מסנן האוויר, החלפת השמן וניקוי כל חלקי המנוע בעזרת מברשת תיל או אוויר דחוס.

השימוש בחומר ניקוי הכרחי על מנת לתחזק את המנוע. חשוב לדעת באיזה סוג מנקה כדאי להשתמש לאיזה סוג מנוע.

ניקוי מנוע משתיק קול: 4. מנע בלאי של חלקי המנוע שלך ואביזרים אחרים מחוץ לתא המנוע – ספריי מנקה מנקה בלמים