You are currently viewing תכנון חתנוה על חוף הים בקפריסין

תכנון חתנוה על חוף הים בקפריסין

רצינו שהחתונה תהיה ייחודית ותשקף אותנו כזוג, ומכיוון שאני (הכלה) חצי קפריסאית, קפריסין תמיד הייתה מקום מאוד מיוחד. היינו בקפריסין שנה לפני היום המיוחד שלנו והשתתפנו בחתונות רבות. זה נראה כמו מקום מצוין להתחתן איתנו, אז כשגיא שאל את השאלה, להתחתן בקפריסין הייתה החלטה קלה.

חתונות בקפריסין הן נטולות מתח הודות לכללים הפשוטים ולמסגרת והזמן הנפלאים. עבור רוב החתונות, חתונה בקפריסין משעה 14:30 עד 15:30 היא הטוב משני העולמות.

אם אתם מתכננים לבלות יום שלם במיקום אחר

בחרו לערוך את החתונה שלכם מוקדם. תכננו מראש, וניתן להזמין כמה ממקומות החתונה הפופולריים ביותר 12-18 חודשים מראש. שוחח על המיקום המועדף עליך עם מתכנן החתונות וסוכנות הנסיעות שלך, והם יעזרו לך לבחור חבילת חתונה אטרקטיבית.

יעדי החתונה המומלצים שלנו בקפריסין מציעים מקומות חתונות מדהימים וחבילות חתונה

כדי להפוך את היום שלך למיוחד עוד יותר. גלה מדוע הלקוחות שלנו מדרגים אותנו כמצוינים ב-Trippilot והתחל את ירח הדבש שלך בקפריסין ממש כאן. לחץ על הקישור הבא כדי לגלות עוד וליהנות מגלריית החתונות המלאה שלנו. עם חתונות חוף אטלנטידה, פאפוס, קפריסין, היום הגדול שלך בידיים בטוחות.

ניקח את הזמן

כדי להכיר אותך כדי שתוכל להתחיל לתכנן את החתונה הטובה ביותר בקפריסין. החל ממה שהכי חשוב לך, אנו נשתף וננהל משא ומתן עם מיטב מקומות החתונות והספקים בקפריסין מתחילתו ועד סופו, כך שהיום המיוחד שלך יהיה אישי וייחודי לא פחות משני. ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון בכרונולוגיה של יום החתונה בבחירת השעה ביום בה תרצו להתחתן, העיקריים שבהם כוללים הכנה, חום, הפסקות במהלך היום, שעת שקיעה, זמני ארוחות, תוכניות ערב, פעילויות אורחים, כגון כמו אוטובוסים לחתונה, הטקס עצמו ומספר האורחים. זכרו שלהתכונן לחתונה עם הרבה שושבינות לוקח הרבה זמן.

רק חתונה אחת ביום

היא היום המיוחד שלך; יש לתכנן אותו רק ליום וללילה. זכור, מומלץ להזמין את טקס החתונה וקבלת הפנים שלך באותו מקום או בקרבת מקום כדי למנוע בעיות תחבורה עבורך ועבור האורחים שלך. ברוב המקומות יש תנאים להתחתן, ומנהל החתונה שלך צריך להיות פשוט מספיק כדי לייעץ לך.

אז שתף את הפרטים עם סוכן הנסיעות או מתכנן החתונות שלך באזור שלך כדי לארגן את כל שאר האירועים לחתונת החלומות שלך בחו"ל. תוך דקות ובכמה לחיצות מהירות תוכלו להיות מוכנים להזמין ולאשר את תאריך החתונה והמיקום בחו"ל.

יש כל כך הרבה סיבות לחתונה באי האהבה

ממקומות יפים כמו לימסול, פיסורי ופאפוס, החתונה שלך תתקיים על רקע יפה של ים תיכון נוצץ וחוף חולי זהוב. חתונה בוהמיינית-שיקית, שמלת כלה מדהימה בעיצוב אישי רקומה בקריסטלים, פלטת צבעים מגניבה כחול, זהב ולבן, קבלת פנים חלומית בחוץ, והרבה אלמנטים עשה זאת בעצמך שיתנו לך השראה.
למידע נוסף בתחום של תכנון חתנוה על חוף הים בקפריסין כדאי לבקר ב- free-wedding.info

סם ושרה תמיד חלמו על חתונה קטנה על החוף באווירה אינטימית שבה יוכלו לחגוג את השקיעה עם החברים והמשפחה הקרובים ביותר שלהם

נערכה באתר הנופש Cap St George Beach בקפריסין ונלכדה כל כך יפה על ידי הצלמת קרינה לאוננקו, החתונה הזו מיועדת לכל בנות החוף והחבר'ה שמתכננים חתונה על שפת הים. החתונה תוכננה ופותחה על ידי Scope Luxury Weddings & Events, קפריסין.

אם אתם מחפשים חתונה יוקרתית בקפריסין

בדקו את מלון Anassa היפהפה בדירוג 5 כוכבים, הממוקם על קו החוף הבתולי, ומציע את הנופים הטובים ביותר של היום החשוב שלכם. עם חופים פרטיים, מסעדות גורמה וספא יוקרתיים, אתרי נופש מוכנים לפנק אתכם ואת החתונה שלכם מהיום הראשון ועד היום האחרון לשהותכם. אם אחד המפעלים העירוניים חוזר על חתונת החלומות שלכם, תוכלו להזמין אותה לטקס החתונה ולארגן לינה נפרדת בכל מלון שתבחרו.

קיבצנו את המיקומים שלנו למטה כדי להקל על ההחלטה שלך. מומחי החתונות הקפריסאים שלנו, Planet Weddings, סיירו בקפריסין מהמזרח לחוף המערבי בחיפוש אחר המקומות היפים ביותר על חוף הים לטקסי חתונה.

מתכננת חתונות קפריסין מריה מ-AllBridesOnBoard חולקת את העצות והעצות שלה כיצד להתחתן באחת מאפשרויות החתונה הטובות ביותר בקרב זוגות בבריטניה

חתונות חוף אטלנטידה קפריסין מתמחה בארגון אירועים בפאפוס מזה שנים רבות. לזוגות שלנו אנו מעצבים חבילות חתונה שלמות בהתאמה אישית עם כל מה שקשור לנישואין.

לכן, לפני שאנו מייעצים לכלות באיזה מקום לבחור, אנו תמיד עושים פגישת ייעוץ קטנה, במהלכה אנו מנתחים את הצרכים שלהן ואת חלומות החתונה שלהן כדי שנוכל לאחר מכן למצוא את השילוב המתאים ביותר עבורן.

אתה רוצה שיום החתונה שלך יהיה מושלם לחלוטין וישקף את האישיות והסגנון שלך

זו כנראה הסיבה שבחרת לומר את "הנדרים החשובים האלה" בקפריסין בין שאר הסיבות, וכמובן התזמון נמצא בראש הרשימה. בין אם אתם מתכננים חתונה מרגיעה ללא לחץ, יום לפני/אחרי חתונה או אירוע מיוחד, תירגעו כי אתם במקום הנכון עם אנשי המקצוע הנכונים.

ספר לנו על התאמה של תמונות מצב וכיצד נוכל לשלב אותן ביום שלך

אנחנו צריכים להביא אותך לשם ולהיות מוכנים לצלם שלושים דקות לפני השקיעה, ואז נסיים את הצילומים כעבור עשרים דקות, ולאחר מכן נסיע אותך בחזרה לקבלת הפנים בחתונה. אם לא אכפת לכם מצילום שקיעה, אז תעבדו בכיוון ההפוך מחלק קבוע בתוכניות הערב שלכם: ארוחת הבוקר לחתונה.

אוטובוסים לחתונה יכולים לקחת אותך לכמה נקודות נוף שמעולות לצילומים, אבל אתה צריך לוודא שיש מספיק זמן עליהם על ידי עצירה במקום כדי שזה יקרה. להתחתן בחו"ל זה כיף, אבל תכנון החתונה שלך מרחוק יכול להיות קשה.

בין אם אתם מעדיפים להתחתן בחול או במדשאות מטופחות, לאטלנטידה יש את כל האפשרויות. הטקס וקבלת הפנים יתקיימו בחוף זהוב פרטי ממש ליד הים.

באופן אישי

אני אוהב לערוך חתונות וארוחות ערב על החוף האמיתי. במקביל, אני אוהב לערוך חתונות בחצר הקפריסאית המסורתית, כי הפרחים, במיוחד הבוגנוויליה בקפריסין, נמצאים בשיא פריחתם ויוצרים תחושה של גן סודי החבוי באי היפה. כמו חתונות אחרות בקפריסין, החתונה באיה נאפה מזוהה עם קו החוף היפה, החופים הזהובים ומי הטורקיז. תמיד חלמנו לערוך חתונה בחוף היעד, טקס בקפלה וקבלת שקיעה יפהפיה על החוף.