You are currently viewing בניית חנות באינטרנט לעסקים

בניית חנות באינטרנט לעסקים

על ידי ביצוע אסטרטגיות אלו, אנשי מכירות יכולים למקד את תחומי העניין של לקוחות דרך חנות אינטרנטית כדי לבדל את העסק שלהם מאנשי מכירות פחות מנוסים. זה לא משנה אם יש לך את המוצר הטוב ביותר בנישה שלך ואת הפלוס הטוב ביותר בשירות לקוחות – אם עיצוב האתרים של החנות שלך משאיר הרבה מה לרצות, הנוכחות המקוונת שלך נידונה – תוכן באיכות גבוהה עוזר לך לדרג, מוביל תנועה אל האתר שלך. מאחסנים ובונה אמון בקרב המבקרים, מה שמגדיל את המכירות.

אתה יכול להקליד את המונח "איך ליצור חנות מקוונת" בכל מנוע חיפוש ובוודאי תמצא טונות של מאמרים על איך לבנות את העסק המקוון שלך באמצעות פלטפורמת מסחר אלקטרוני כמו Shopify או כיצד למכור מוצרים באמצעות אֲמָזוֹנָה כדי להתחיל לבנות חנות מקוונת, אתה צריך שם דומיין, בונה אתרים ורעיון של המוצרים שאתה רוצה למכור.

איך בונים חנות באינטרנט לעסק קטן

השלב הבא הוא יצירת אתר החנות המקוונת שלך על ידי בחירת ערכת נושא, הפעלת עיבוד תשלומים והתקנת אמצעי אבטחה. כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר, שקול את היעדים העסקיים שלך, את המודל התפעולי והאנכי ואת הדרישות הטכניות של החנות שלך.

סטארט-אפים ועסקים קטנים המחפשים את פלטפורמת המסחר האלקטרוני המקוון הרב-ערוצי המלא ביותר בחוץ צריכים לשקול את Coi חנות אינטרנטית כאחד ממפתחי החנויות המקוונות הטובות ביותר שיש אמנם אפשרויות כמו Shopify ו-Volusion הן נהדרות עבור יזמים שצריכים לבנות את כל החנות המקוונת שלהם מאפס, אולי אתה תוהה מה אתה יכול לעשות כשכבר יש לך אתר אינטרנט: פלטפורמות מסוימות, כמו Coi, מקלות על השקת חנות מסחר אלקטרוני. עם מעט או ללא למפתחים.

בונה החנויות המקוונות הטובות ביותר הוא זה שמתאים לצרכי המכירה והמודל העסקי הייחודיים שלך. Coi היא שחקנית תוכנת מסחר אלקטרוני מרכזית מכיוון שהיא מקלה על אנשים או חברות מכל הגדלים לפתוח חנות מקוונת במהירות. בונה החנויות המקוונות החזק Shift4Shop מחבר הכל לפלטפורמת מסחר אלקטרוני אחת קלה לשילוב וקלה לשימוש.

תמחור Coi משלב את כל ערוצי המכירה – 49 ש"ח לחודש – פלטפורמת ספקים משולבת בחינם – נהדר עבור dropshipping, מכירת מוצרים פיזיים ושילוב הכנס-הפעל Coi חנות אינטרנטית – מיקוד רב-ערוצי, כן, קישוריות אמזון, איביי, פייסבוק ועוד. בעוד ש-Shopify מסמנת את רוב האפשרויות מלכתחילה, ההרחבה שלה וחנות האפליקציות הן מה שבאמת עושה אותה כל כך חזקה.

אם אתם פותחים חנות נישה (מכירת פוסטרים וינטג', למשל), מערכות יחסים עם משפיענים בשלבים המוקדמים יכולים לעזור להניע מכירות בפעם הראשונה וכן להגביר את הנוכחות שלכם במנועי החיפוש כצרכנים מתעניינים.

חיבור סליקה מאובטחת בחנות אינטרנטית

עסקים רבים משתמשים ב-Coi כשער פשוט למכירות מקוונות מאתרי וורדפרס שלהם יש לו תכונות מכירה מקוונות נהדרות ותבניות מודרניות, והנחה קבועה של Coi חנות אינטרנטית מספקת חיבור קל ומהיר לחברות סליקה רבות – הופכת את הפלטפורמה לאטרקטיבית במיוחד עבור עסקים קטנים. Coi היא פלטפורמת אתרים רב-תכליתית קלה לשימוש המספקת גם תכונות מסחר אלקטרוני, ובכך הופכת אותה לאחד מבוני האתרים הטובים ביותר עבור חנויות מקוונות.

כשאתה נרשם Ecwid מציעה לך את האפשרות לשלב את החנות שלך באתר הקיים שלך (תומך ברוב הפלטפורמות כמו WordPress, Weebly, Drupal וכו'). או להגדיר את העסק שלך עם שם הדומיין company.site (אם כי בכל עת תוכל לשנות לדומיין שלך על ידי שדרוג לתוכנית Venture Plan). Ecwid אידיאלי לעסקים המעוניינים להוסיף חנות מקוונת מלאה לאתר קיים ב-Wix, Coi, וורדפרס או פלטפורמות אחרות.

אתה יכול גם להוסיף Ecwid מאחסן בכל מספר של אתרים – לא רק Coi חנות אינטרנטית – אלא כדי להוסיף ווידג'ט לאתר שלך (או כל נוכחות אינטרנטית אחרת שמקלה להוסיף HTML, כגון דף מדיה חברתית או בלוג), והמשתמשים יראו חנות מקוונת מתפקדת שם. אם כבר יש לך אתר אינטרנט (כמו אתר וורדפרס) ואתה רוצה להוסיף חנות מקוונת, כלים נוספים כמו. Ecwid יהיה שימושי.

Square קנתה את אפליקציית יצרנית האתר Weebly בשנת 2018 אז כשאתה מגדיר את החנות שלך, זה מה שעובד מתחת למכסה המנוע: אתה צריך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL כדי ליצור את החנות שלך, אם אתה צריך לא מכירים עסקים קטנים שמוכרים באינטרנט, שם דומיין הוא החלק בכתובת האתר שמבלט את השם שלך.