You are currently viewing מחברות מעוצבות כמתנה למורים

מחברות מעוצבות כמתנה למורים

אספתי הצעות ממורים ברחבי הארץ וחיפשתי את המומחיות של צוות הצוותים. נשמח לשמוע את הרעיונות הטובים ביותר שלך למתנות למורים בתגובות למטה.

חוגגים את המורה בחייכם עם חומרי בית ספר חדשים, חוברות קומפוזיציות ותגים להדפסה. חגגו את המורה שמדריך את הילדים בחינוך באחת מ -47 המתנות הללו. מתנת מורה בעבודת יד זו מושלמת לשבוע ההערכה אחרי הלימודים.

מתנות זולות לחג המולד לתלמידים ולמורים אינן צריכות להיות חידות עצמן

לכולם מגיע סוף שנה מצוין, מהמתנה האפית ליום האם ועד למתנה ליום האב, אבל האנשים שמלמדים את ילדיכם. יש מורים שחלקו את המתנות הטובות ביותר שקיבלו וכיצד הם אוהבים אותן, ותתקבל השראה למצוא משהו משמעותי עבור המחנכים בחייך. כשאתה חושב על זה, בכל פעם שאתה קונה קישוט לחג המולד, ממתק או שקית מתנה, אתה מוציא את אותה הסכום על סטודנטים. מורים משלמים מכיסם על ציוד כיתות הלימוד שלהם, הייתי מוסיף.

בתחילת כל שנת לימודים יש שבוע הערכה של המורים. תגלה שלמחנכים יש שעות לרשום רעיונות בכיתה וליצור לוחות זמנים במחשבים שלהם.

עברתי את כל הדרכים הפשוטות למצוא את עיצובי המורים המושלמים הקיימים בחנות הצלליות. הציטוט "ההשפעה של מורה טוב לעולם לא יכול להימחק" הוא רעיון המתנה המושלם.

שילבתי את המחברת הזו עם תגיות להדפסה, מחקים יבשים וחבילת עיפרון עם מחק בצורת עיפרון מס '2 מיני. כדי להפוך את זה למהנה עוד יותר, הכנתי מחברת ג'וי רקע מנוקדים על ידי טבילת קצה המכחול בצבע והדבקה על נקודות.

אני אוהב איך הם הופכים למתנה ייחודית בעבודת יד של חג המולד

אני אוהב את החוט של בייקר ואני אוהב להרכיב מתנות מתוקות לאנשים שהפרויקטים שלהם גורמים לי להתפוצץ. הצעות מחיר מצחיקות, אמירות מרצון, ציטוטים מעוררי השראה ועיצובים זמינים במחברת זו, מושלמים לכתיבת הערות או ציור.
למידע מורחב בנושא של מוצרי נייר מעוצבים ומחברות מעוצבות כמתנה למורים כדאי לגלוש לאתר myheartshop.co.il

אתה יכול להשתמש בתמונות שמשמעותן רבה עבור המורה שאתה נותן להן

התלמידים יכולים ליצור בעצמם, או שאתה יכול לקנות כרטיסים להדפסה המאפשרים להם להוסיף צבעים ולהוסיף מסרים משלהם. שלב אותם עם מחזיקי כרטיסי מתנה מודפסים באופן אישי, כך שתוכל להתאים אישית את המתנה.

עם פודג 'mod

פקק וסדינים למינציה, אתה יכול להכין מתנה חמה ומותאמת אישית. ערכת חירום לבית הספר ערכות חירום לבית ספר בעבודת יד מיוצרות בעבודת יד, והן מקסימות ומתנה נהדרת למורים להביא לבית הספר מדי שנה. מחברות ומגבות תה המורים מרוויחים מכך שיש מגבות בהישג יד בכיתה, אז תנו להם מגבת תה סופר חמודה בסגנון כיתתי.

נראה כאילו שלחתי את אליהו ביום הראשון שלה אתמול וחשבנו על מתנות למורים לסוף שנת הלימודים

הבנתי שמעולם לא חלקתי את המתנות הקטנות האלה לפני כן וחשבתי שהם עשויים לעודד אותך להכין מתנה קטנה בסופו של דבר. כל שנה הילדים כל כך מתרגשים לבדוק את רשימת הכיתות ביום הראשון ללימודים ולראות באיזה כיתה הם נמצאים.

המורים מוציאים כמות עצומה מזמנם לציון מטלות

כך שזה עוזר להם לעשות זאת מתנה. תפקידם הוא הרבה יותר ממערכי שיעור ועבודת ציונים והם מכניסים את ליבם ונשמתם לכל מה שהם עושים. מתנת הערכת מורים מאפשרת למחנכים האהובים עליכם לדעת שאתם מעריכים ומעריכים את עבודתם המסורה והמסירות.

אוכלים חטיפים, מדליקים נרות, כוסות תורמים, והסיפוק והאישור הנובעים מהידיעה שהם עשו את ההבדל בחייהם של תלמידיהם נשארים אצלם לנצח. אם היה ספק לגבי הערכת המורים, האירועים האחרונים ריסקו אותם.

עם כמה מכתבים בכתב יד של תלמידים המודים להם ומודיעים להם שהם עשו את ההבדל, ספר זיכרון זה הוא מתנה לכתיבת מכתבים לכל הכיתה שמוערכת על ידי המורה שלך.

ככל שאתה רוצה להראות את הערכתך, אתה לא רוצה לתת להם דברים מיותרים שהם לא צריכים. מורים מעריכים מתנה מחושבת היטב, גם אם זה משהו שכבר קיבלו ולעולם לא יראו יותר. אתה יכול לתת למורה שלך בריחה מהקצב הפורח.

צייד את המורה שלך בכלים שימושיים וייחודיים לבית הספר שלך ולמיתוג שלך. החשוב מביניהם הוא להפוך את המורה שלך לחכם ויעיל יותר.

בכיתה מלאה במסכי הקרנה ומכשירי טאבלט, מחברות נשארות עמוד התווך העיקרי עבור המורים לערוך תוכניות, לכתוב דוחות ולהיכנס ולצאת. למורים לעבודה צריכה להיות אותה גישה כדי שמורים יוכלו ליצור, לפתוח ולנהל ספרי כיתות מכל מכשיר.

תגי לוח – תגי לוח הם דרך נהדרת למורים לארגן ציוד ולהוסיף את שמם לספרי הספרייה שלהם בכיתה. החליטו כיצד ברצונכם את שמות התלמידים באותיות חסומות או נטויות על הלוח. חשוב להיות תיאוריים ככל האפשר ולציין את הצבעים / ים הרצויים.

כדאי להשתמש בחומר עמיד יותר מנייר מחברת. חפשו דברים כמו נייר בנייה שהוא צבעוני ומוסיף פופ ועמידות. הם מהווים רקע נהדר לתמונות סיום כיתות.
למידע מורחב בתחום של מחברות מעוצבות כמתנה למורים ומחברות מעוצבות באפשרותך לבקר ב- myheartshop.co.il