You are currently viewing למה אנשים בוחרים לקנות סיגריה אלקטרונית חד פעמית?

למה אנשים בוחרים לקנות סיגריה אלקטרונית חד פעמית?

המכשירים המונעים באמצעות סוללות שאנשים משתמשים בהם לשאוף תרסיס המכיל בדרך כלל ניקוטין (אם כי לא תמיד טעם או כימיקלים אחרים) דומים לסיגריות טבק מסורתיות (סיגרים וצינורות כגון CIG), אך יכולים גם להיות פריטים יומיומיים. כגון עטים ומקלות USB. רוב הסיגריות האלקטרוניות לשימוש חד-פעמי מגיעות טעונות ומלאות מראש, והמכשירים החד-פעמיים הזולים ביותר יכולים להכיל ניקוטין כמו הצינורות הפופולריים ביותר. הודות לאיסור ארצי על טעמים אחרים מלבד טבק (כגון מנטול), מחסניות אדים (צינורות) מלאות וסיגריות אלקטרוניות חד פעמיות מציעות טעם רב יותר ממילוי טרום לשימוש חוזר.
למידע מורחב בנושא של סיגריה אלקטרונית חד פעמית 800 שאיפות ולמה אנשים בוחרים לקנות סיגריה אלקטרונית חד פעמית? יש לבקר באתר popa-rg.co.il

אם אתה עובר למוצר קיטור חד פעמי בגלל שאתה לא מרוצה מהאיסור על טעמים ותרמילים או כי אתה יודע שאתה יכול לקבל את החוויה שאתה רוצה במחיר נמוך יותר, אז אתה צריך להשתמש במערכת פוד למילוי מחדש.

שימוש בסיגריות אלקטרוניות חד פעמיות

היא דרך קלה לגלות כיצד טעם ומרגיש אדים. אם אתה נהנה מהחוויה שלך אתה עלול להתפתות להמשיך להשתמש בסיגריות אלקטרוניות חד פעמיות במקום לעבור להתקן אדים נטען. אנשים שעוברים מעישון לאידוי מתחילים לעיתים קרובות בטעמי טבק מכיוון שיש להם טעם דומה, ואז עוברים לכמויות הטעמים הפירותיות והניסיוניות של נוזל אלקטרוני הקיימות כיום. למי שמתחיל את דרכו באידוף ואינו בטוח אם הוא רוצה להפוך אותו להרגל קבוע, סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות יכולות להשקיע מאמצים רבים וכסף לאדים יקרים ללא הרבה נוזלים ומילוי חוזר. הַצָעָה.

אפשר להתפתות להשתמש בסיגריות אלקטרוניות (סיגריות אלקטרוניות

טבליות vape ומכשירי vape אחרים) כדי להקל על המעבר מסיגריות מסורתיות ללא עישון. מחקרים מראים כי מכשירי אידוי מזיקים פחות מסיגריה דליקה, כך שאנשים המעשנים לעתים קרובות יכולים לעבור אליהם כתחליף מלא. סיגריות אלקטרוניות ומכשירי vape יעלו יותר מהסיגריות המסורתיות, אך בהתחשב ביתרונות הבריאותיים הנוספים ובאופן השוואת הסיגריות האלקטרוניות, זו תהיה החלטה קלה יותר לוותר על עישון מסורתי.

כדי לצמצם את מספר הצעירים המנפנפים, מדינות וערים רבות הטילו מגבלות על מכירת סיגריות אלקטרוניות בטעם והעלו את מיסוי מכירת סיגריות אלקטרוניות. על פי סקר Initiative Truth לשנת 2018, 74% מהצעירים קונים סיגריות אלקטרוניות בחנויות פיזיות, כולל חנויות vape. בשנת 2020, משתמשים רבים בסיגריות E-Juul ומכשירים דומים אחרים עברו לסיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות, בשל האיסור הארצי על סיגריות אלקטרוניות במילוי טעמים שאינם טבק ומנטול.

לצעירים בארצות הברית יש סיכוי גבוה פי ארבעה לנסות סיגריות וסיכון גבוה פי שלושה לעשן מאשר אלה שמשתמשים במוצרי אידוי

רוב (70%) ממעשני הסיגריות בתיכון משתמשים גם במוצרי vape. כאשר רוב בני הנוער מנסים סיגריה אלקטרונית בפעם הראשונה היא בדרך כלל נטולת טעם, על פי CDC, ובני נוער משתמשים בסיגריות אלקטרוניות עם נוזלים בטעם כדי להתאדות.

הגבלות הטעם אינן חלות על מוצרי קיטור חד פעמיים כגון ברים. כתוצאה מכך, אימוץ חד פעמי שאומצו על ידי צעירים בחיפוש אחר טעמים כגון מסטיק, אפרסק ותות.

עטים חד פעמיים להחלפת סיגריות מחליפים סיגריות בשתי דרכים

הם מספקים מקור תחליף לניקוטין ללא שימוש בידיים ומכוונים לשני המרכיבים הרגילים הנפוצים ביותר של עישון טבק מסורתי. עטים אדים חד פעמיים פועלים באמצעות סליל אלקטרוני המופעל באמצעות סוללה כדי לאדות נוזל אלקטרוני כדי לייצר אדים ארומטיים המכילים ניקוטין וניתן לשאוף אותם באופן דומה לסיגריה.